Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
-
Kr/\toS
senior tag
Ezek rettentően szőrszálhasogató vélemények olyannyira hogy ha ők nem mondják ez az emberek nagyrészének fel sem tűnik, ráadásul ettől még NEM lesz rossz a játék.
A repülőgépes kommenthez annyiban szólnék hozzá; hogy a sztálingrádi 6.hadsereg támogatásához (ami csak légi úton lett lehetséges) igen komolyan át kellett szervezni a Luftwaffét így távolról sem kizárt a szerepeltetett géptipus.
A hangról összességében szuperlatívuszokban tudok beszélni úgy; hogy igen komoly házimozirendszeren játszom X-Fi-vel, és megfordult már jópár játék a gépemen. Tartom a véleményem úgy hogy játszottam az előző CoD-okkal is, és az ötödik epizód hangzásvilágát egyik sem közelítette meg. Talán érdemes lenne az alaplapi hangkeltők minőségében keresni a hibát, ugyanis ez a hang-motor nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
Kr/\toS
senior tag
Először is szögezzük le nem kötekedtem. Most sem teszem csak kifejtem a véleményem.
Másodszor: hangra nem tudsz konkrét példát írni, mivel a hallás mint olyan szubjektív. Mint ahogy arra sem hogy a legtöbben alaplapi hangvezérlővel játszanak és azokon minőség enyhén szólva is gyarló lesz, szóval ha azon kérdéses valami, nem biztos hogy rossz, csak nem megfelelő a célhardver.Érdemes lenne megkérdezni még pár X-Fi tulajt hogy náluk rossz-e a végeredmény.
Említettek itt Razer Barracuda hangkarit de kiábrándítalak azon egy idős cmi hangchip van; eax támogatás max 2.0 szal enyhén elavult, jó az snr-je és a dac-je de kb ennyiben ki is merül a dolog. Én a rengeteg hallott játék után is tartom magam hozzá hogy a fegyverhangok jók, egyébként pedig ott van a hangmenüben egy 5! sávos állítási lehetőség és ha halknak hallod a fegyverhangokat lentebb veszed a zenét és a beszédet. Végső esetben leveszed az okklúziót. Egyébként érdemes megnézni pár Youtube os videót hogy az alap frekvenciamenet azonos-e a fegyvereknél. Ezzel kapcsolatban nem én vagyok az egyetlen a világon a teszelők közt aki "cinematic sound"-al jellemezte a gammát. Szóval vica versa.A kronológiailag helytelen tankmodellek: nem vagyok járatos olyen téren a fegyvernemekben hogy fejből felsoroljam azt a számos német tanktípust amit gyártottak évszám szerint. Nem befolyásolják a játékmenetet. Ha fejenállsz akkor sem.
[ Szerkesztve ]
-
_Scythe_
aktív tag
Na végre valaki, aki észreveszi, hogy mi igazán "gagyi" a cod-okban.
Csak felsorolás szerűen: kb. 2m széles sávban tudsz mozogni, boka magasságú növények, amiken nem lehet átmenni (én úgy hívom, betonnövények), lerombolhatatlan környezet, egyenesvonalú cselekmény, a növényzet ultra gagyi: a 16 bites konzolok korszakából ismert 2D-s, iszonyú elmosódott textúrájú, két egymásra merőleges síkidom, ami természetesen szintén beton, a "láthatatlan falak" (nagyon "igényes" módja a játékos pályán tartásának), a cod 4 óta (?) bevezetett checkpoint rendszer (bár ez szubjektív), nincs "anyaga" a dolgoknak: nem lehet átlőni vékony falon, sőt, sokszor magát az ellenfelet sem, hiába tisztán áll. Persze tudom, hogy létezik felrobbantható épület, és egy két helyen van olyan, hoyg átlőhetsz a géppuskafészkekben, csakhogy ezt nem engine-ből vágja a játék, hanem statikusan le lett programozva egy-két helyen, így a játékosok egyik legutálatosabb ellenségével, a következetlen (csaló?) játékvezetéssel találkozhatnak. Mondok egy általános példát: egész játék alatt nem nyitható egy ajtó sem, de az utolsó előtti pályán úgy tudsz tovább menni, ha bemész egy ilyen ajtón. Na most ha eddig nem lehetett, ott mért lehet? Miért gondolnád, hogy most ott pont lehet? Vagy szinte minden FPS-ben megtalálhatóak a közkedvelt piros hordók. Az ember elvárná, hogy a piros hordó robbanjon. De nem robban. Aztán van egy pálya, ahol igen, majd többet megint nem. Ha ott robbant itt mért nem?
Na most azt gondolhatjátok, hogy gyűlölöm a COD-ot, erről szó sincs, csak azért tegyük helyére a dolgokat. Egy COD nem összevethető egy Crysis-szal.Light FPS kezdőknek és kevésbé összetett játékmenetet elváróknak. (gyk. "menni, oszt lőni") A COD 4-nek azonban volt egy óriási előnye: a szenzációs hangulat és a mégszenzációsabb történet vezetés. Az mindent vitt! Egyelőre nekem ebben ez az érzés nincs meg, de még nem vittem végig (majd ma rászánom azt a 2-3 órát). És ezzel elérkeztünk a COD talán legnagyobb hátrányához, az ultra rövid single playerhez. Ez nekem még most is gáz, 2008-ban. Oké, hogy ez alapvetően multi játék, (és ennek alá is rendelnek mindent a sebesség érdekében ((grafika, effektek, fizika))) de ha van single, akkor az legyen már olyan is. Még azt nem értem, (sok másik játékkal együtt) hogy rövid a játék, (viszonylag) alacsony felbontásúak a textúrák, nincs volumetric sky (annyira nincs, hogy egy kifeszített kép az egész), egy ösvényen mozog a játékos, (így ugye csak azt az ösvényt kell körberakni tereptárgyakkal, nem több négyzetkilómétert, akkor mégis mi 6.7GB rajta? (A Far Cry 2 belefért 3.2-be, és egy "hangyányit" nagyobb, minden szempontból.)
Hát ez az én véleményem a COD-ról, amivel lehet egyetérteni, és nem -
forceberg
veterán