Új hozzászólás Aktív témák
-
gulyi61
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1473 üzenetére
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1473 üzenetére
Egy 10 es lenne az igazi, de ha van motor akksid, akkor mindenképp 5.0
Elég lesz feltölti.
Karbantartó töltést 160Ah ig tudja. Szóval nem lesz gond vele.Ha gulyi61 nek feltöltötte a 2 darab 75Ah Sárga Optimát. [link]
Akkor egy 100Ah akksival is elkel bírjon.crissprivat is 90 vagy 95Ah akksit töltött 5.0 töltőjével, Neki sem volt gond vele.
(#1480) Dzsidzsi32 Mxs- 5.0 használt majd 1 évig, nemrég vett egy Mxs-10 et
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1473 üzenetére
Én nem voltam szívbajos vettem egyet a motornak, és egyet az autóknak. [link]
(#1472) gulyi61 Lőhetnél róla közeli képeket még a belsejéről.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1492 üzenetére
Van még egy olyan megoldás hogy veszel az autóhoz egy 10 est.
És a motorhoz meg valami olcsó Auto Xs töltőt.[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1492 üzenetére
Azta,pörög a topik ezerrel
Autóhoz 10-es,motorhoz 0,8-as Ctek
Töltö probléma megoldva jó pár évig.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1495 üzenetére
Én ezt a kettőt venném igen.
Nem olcsók,de minőségi cuccok.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
gulyi61
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1495 üzenetére
Szerény véleményem szerint ---CTEK MXS 5.0 12V 5A elég. bár számíthatsz 8-10 órás töltésidőre.75Ah nál
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1495 üzenetére
Ha beregisztrálsz jár egy kis kedvezmény -5% minden termékre úgy 54.035Ft lenne. és jár választható ajándék is [link]
Viszont nézzél szét más webshopban is azért.(#1494) crissprivat pörög bizony! Igen ez tuti megoldás Mxs-10 és Xs-0.8 Na ez lenne az igazi
[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1495 üzenetére
Rendeld meg az 5.0 -át és 2 heted lesz kipróbálni. Ha megfelel megtartod,ha nem visszaküldöd és jöhet a B terv.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1473 üzenetére
Végül hogy döntöttél?
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1519 üzenetére
No majd képeket csinálj róluk!
(#1520) tibcsiworld Nekem nincs nagy tapasztalatom a recondal, de pár embernek segített [link] vélemények szerint hatásos a Recond.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1519 üzenetére
Készülj fel a 10 es durva látvány lesz!
Majd pár sor véleményt írhatsz róluk, meg mennyi idő alatt töltötte fel 10 es a 100Ah akksidat.
Honnan rendelted? Ha a fétistől, és ma leadtad a rendelést holnap megkapod.
Nem tökölnek.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1523 üzenetére
Rendben!
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1550 üzenetére
Szuper
Már csak akcióba kell vetni öketJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1555 üzenetére
óóó szépek!
-
gulyi61
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1555 üzenetére
Bravó!
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1559 üzenetére
Nyugodtan töltheted az akksit sima töltésnél rajta lehet hagyni, viszont Recond használatához tutira lekötném, 15,8 V-ot én nem engednék rá az autó rendszerére.
Comfort csatlakozón keresztül teljesen biztonságos tölteni az akkudat, én azért nem használom a fix kábelszemes megoldást mert akkor állandóan dugdosni kell meg széthúzgálni nem akarom hogy az évek során kiszutykosodjon a csatija ezért össze van dugva a csipesszel és úgy használom mindig.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1559 üzenetére
Szerintem mindenképp érdemes ráengedni első alkalommal a felújító Recond programot persze az akkut inkább kösd le előtte.
CTEK FAQ-ban igy vélekednek. Azért érzik ők is a kockázatot
Does the battery have to be disconnected from the vehicle when charging with a CTEK charger?
A. No, CTEK chargers cannot damage sensitive electronics so you do not need to disconnect the battery from the vehicle. However, particular attention must be paid when Boost/Recond mode is used as the voltage is 16V. If the voltage is below 16V, most manufacturers consider that everything is in order and CTEK chargers are well under this level, with the exception of Boost/Recond modes. Bear in mind, however, that high voltage shortens the service life of some components. A rule of thumb says that if you raise the voltage by 5 %, a light bulb will lose half of its service life, but normally the problem is not that great. If you have sensitive electronics where the manufacturer advises against higher voltages: Disconnect it![ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1562 üzenetére
Kösd le az akkut és engedd neki a recondot. 1x egy évben koros akksiknál ajánlja a ctek.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
gulyi61
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1559 üzenetére
".... A töltő számos akkumulátor-problémát meg tud oldani, az igényes felhasználók ideális terméke. Az MXS 5.0 többek között akkumulátor-diagnózis funkcióval rendelkezik, amely megmutatja, hogy az akkumulátor képes-e fogadni és megőrizni a töltést. Speciális helyreállító funkciójával, a mélykisütött, elöregedett akkumulátorokat állítja helyre. Emellett egyedi karbantartó-töltés funkcióval és a hideg téli napokhoz optimalizált töltési móddal, ill. az igényes AGM akkumulátorokhoz (értsd: Optima) szükséges töltési móddal rendelkezik. "
Tehát automatikusan felismeri az élettartamuk végét elérő akkumulátorokat – megelőzve a meglepetéseket
[ Szerkesztve ]
-
Mahou
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1565 üzenetére
Ha majd esetleg en is Recond-olom a Vespa aksiját, akkor nekem is célszerű kivenem, vagy motornál ez nem
Fontos?[ Szerkesztve ]
-
Mahou
újonc
válasz Dzsidzsi32 #1577 üzenetére
Ha eljön a Recond ideje akkor ennek megfelelően kiszerelem majd, de az még 1-2 év múlva lesz csak esedékes. En pont azért vettem CTEK-et, hogy ne kelljen bohóckodni, ne legyen macera. Ősszel rateszem, tavasszal leveszem, semmi egyéb
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1616 üzenetére
OK,köszi a tájékoztatást. Szépen töltött akkor
A többi meg majd a mérésnél kiderül,ahogy írodJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1678 üzenetére
Ember legyen a talpán aki diagnózist állít neked ezek alapján.
Gondolod,ha nem tetted volna vissza az autóba az akkut,akkor is leesett volna 12,1V-ra? Amikor mérted beszerelés után,nem ment rajta semmilyen fogyasztó? Pl.belsö világítás?Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1680 üzenetére
Nekem az előző akkum Bosch S4 volt 6 évet bírt és akku töltőt az nem látott! csak max az 5-ik évétől. Mostani akkum Exide premium remélem nem fogok benne csalódni, hagytam magam rábeszélni mert ez a legjobb "állítólag" ha nekem nem fog beválni akkor visszatérek a Bosch-ra.
Tedd te is azt ami már egyszer bevált olyat vegyél.[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1682 üzenetére
Annak több kell,nem lesz elég az a töltés. Mindig alultöltött lesz,hacsak a kocsi töltőrendszerét nem e lehet átprogramozni AGMre.
A mostanit pedig valami a kocsiban merítheti. Magától csak úgy egy jó akku nem merül 12V alá. Hacsak nem cellazárlatos.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
wrox
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1680 üzenetére
Exide Premium.
2 éves korában 2 -3 hetet állt az autó, fullra lemerült, 12.3-nál jobban nem tudom feltölteni. Akkucsere lett a vége. Soha többet Exide. Inkább Varta. azzal semmi gond nincs. Bár szerintem beszerzek egy MXS-t, és még azzal rápróbálok.[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1686 üzenetére
Pedig az exide marketing szövegei nagyon meggyőzők. Csak ezek szerint távolról sem igazak
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Harkovz
aktív tag
válasz Dzsidzsi32 #1686 üzenetére
Hát én is csalódtam benne,ugyanez van nálam is.
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #1727 üzenetére
Pontosan erre akartam én is kilyukadni Blue széria jobb inkább a 14,4V töltésű autókba.
Nekem a kék Bosch S4 6 évet bírt töltőt nem látott.
Szerintem ezek Calcium-ezüst technológiás akkuk 14,4V töltést télen kiröhögik, főleg ha valakinek még kevesebb 14.0V vagy 14.1V csak a töltése.Tegnap reggel indulás előtt az akkumban 12,66V
Mentem vele 10Km ez alatt 1x volt indítva. Töltésem 14,3V
ma reggel rámértem a nyugalmi feszre 12,55VDe pl rádobom a Ctek töltőt sima Normal töltésre ami 14,30V
+3 fokba 2-3nap állás az akkuba 12,50V a nyugalmi fesz. -
crissprivat
senior tag
válasz Dzsidzsi32 #1749 üzenetére
Ha nem AGM az akku,akkor nem kell. (már nem tudom követni,hogy kinek milyen töltője,meg akkuja van bocsi)
De a szenzort mindenképp használd és tölts minnél sűrűbben ha teheted. Jövő7re újra hideg jön.Gabex
Ott baltázzák el,hogy nem puha,hidegtűrő gumikábelt használnak. Nagy kár érte[ Szerkesztve ]
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
válasz Dzsidzsi32 #2097 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Witcher topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- GoPro Topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- 3D nyomtatás
- Airsoft
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...