Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Te használod a 3-as és 4-es szakaszt?
Én inkább konzervatívan úgy 13,8V-on szoktam hagyni jó sok időre.
Csak a kocsi töltése esetén a két Ca aksim olyan 12,7-12,8V-on szokott lenni állás után.
Sima EP 72-es és EP Gold 67-esek.Szerintem 12,6V alatt már tuti nem egészséges, gyors öregedés várható.
Ha levett saruval is 12,55V-ot mér, akkor az az aksi vagy nincs feltöltve, vagy már bőven lecsökkent a kapacitása.
A nyáron elhalt legalább 5-6 éves 74-es Gigawatt is 12,6-12,7V volt feltöltött állapotban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
hódmaci
senior tag
Szia!
Vagyis akkor veszek egy "minőségi" töltőt a Start/Stop autómba és "tehetem" a füstre mert nem tölti fel 100% az aksit?
Hát akkor inkább veszek egy hagyományos(trafo/gréc) töltőt és megspóroltam egy halom pénzt
Jól értelmezem?[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
hódmaci
senior tag
Én is hasonló képen gondolom. A nyáron ki is lesz cserélve.
Egyébként egy UNI-T műszerrel lett kimérve.
Új akkumulátornál mik az elfogadható értékek amit a boltba fogok mérni?
Milyen SOC, SOH, és belső ellenállás érték az ami elfogadható egy új aksi esetén?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest