Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz Predator2 #2408 üzenetére
Nem értetted meg a hozzászólásaimat, ha azt gondolod, hogy erre válaszolni tudok.
Nem is tudhatom, hogy melyik töltő, mennyire megbízható, ha magam egyiket sem használom, de még egy nálam lévő tesztpéldány sem jelentene semmit, a nagy átlagra nézve.
Mint már említettem, ha lemerült az akku és menni kéne, a 0-10 A között szabályozható orosz töltőt veszem elő, mert sürgős. Ha ráér sokáig tölteni, akkor meg csak ennyi.
Tehát ilyen szinten nem érdekelnek ezek az automata töltők, nem tartom nyilván a különböző típusokat, csak szakmai érdekességből követem a témát, és legfeljebb konkrét szakmai, elektronikai kérdésekre tudok válaszolni.
De általánosságban valószínűleg mindegyik elvégzi a dolgát, maga a töltési feladat nem egy komplikált dolog.
Hogy milyen árammal (milyen gyorsan) szeretnél tölteni, azt meg szintén nem tudhatom.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
K Norbi
addikt
válasz Predator2 #2408 üzenetére
Ctek Mxs-5.0 jó kis töltő, használhatod majd motorhoz is, van benne akkufelújító program, AGM akkut is tölt.
IP65 védelem. Automatikus hőmérséklet szabályzás.
Akkumulátorkapacitás 1,2-110 Ah, karbantartás esetén akár 160 Ah
5 év garanciaItt a legolcsóbb [link] 21.755Ft Ha beregisztrálsz -5% levon minden termékből. 15.000Ft felett ingyenes házhoz szállítás, és ha bármi lesz a töltővel azonnal cserélik, nem szarakodnak. Korrekt cég. És hivatalos Ctek forgalmazó egyben.
Mindig biztos indítás
2x hosszabb akkumulátor élettartam
Mindig 100%-os töltöttség
100%-os akkukapacitás kihasználás
Teljesen automata
Felhasználói hibák ellen védett
5 vagy 2 év garancia
Újraélesztő, felújító üzemmód
Csepptöltés
Akár hónapokra is az akkun maradhat
Okos kiegészítőkkel bővíthetőA CTEK teljesen új rendszert fejlesztett ki, amely eleget tesz ezeknek az új követelményének, és ez az, amiért a cég 8 lépésből álló töltési karakterisztikája világszerte szabadalommal védett. Tehát nem csupán a műszaki fejlesztés miatt jobbak a CTEK töltők, hanem azért, mert egy teljesen új, egyedülálló rendszer lett kifejlesztetve.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz Predator2 #2420 üzenetére
Erre kérhetnék választ az uraktól?
Sajnos mostanában be becsúsznak rövid távok, nincs ideje a generátornak, hogy újratöltse az akkut
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
veze
őstag
válasz Predator2 #7132 üzenetére
én az exide akkukra esküszöm, az van a kocsiban is ( most ötödik éves de nem ugy néz ki mint ami haldoklik, auto: diesel 2.0 az van a hondában is, AGM( motor)
mondjuk 5 év után ha már cserére kerülne akkor se panaszkodhatok.
Persze ha a Te autod start/stopos akkor lehet más kell oda.[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
válasz Predator2 #7132 üzenetére
Elsőre talán nem a márkát kellene nézni, hanem, hogy milyen típus való bele. Start/stop-os? Ha nem, csak egy sima kis autó, akkor egy JP Electric Power is megteszi, ár/érték arányban jó. Bármelyik akkunak a kedvező üzemeltetési körülmények mellett nő csak az élettartama.
Üdv Inhouse
-
veze
őstag
válasz Predator2 #7139 üzenetére
árban biztos van különbség.
JP [link]
Exide [link]
nekem ez van Exide [link] (57 vélemény)
vagy lehett volna ez JP [link] 33 vélemény
érdemes a vaásárlók által tett megjegyzések között is olvasgatni... a népitélet nem hazudik[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Predator2 #7139 üzenetére
Szvsz kicsit olyan az akku, mint a DPF, okozati hiba... Nálunk saját hatáskörben van 7 akkut kérő jószág (1.0 kétütemű Wartburgtól 7.4 dízel traktorig*), mellé Aldi okos-, békebeli nagyobb-, és 3 csepptöltő. Megfordult pár használt és ismeretlen történetű akku is a portán, de nem tudnék problémásat megnevezni egyik közül sem. Olyan volt viszont, hogy rajta maradt a lámpa valamin, és leszívta, na az rendesen oda tud döfni - márkától függetlenül Pár ilyen alkalom után kuka. Mondjuk ez kicsi mintavétel, de bukkant fel korábban a topikban akku boltos, emlékeim szerint átlagosnál nem rosszabb hibaszázalék és a feltüntetettnél jellemzően magasabb kapacitás volt a tapasztalat. De ha olyan akku kell, amit könnyű garanciázni, akkor az Unix A.Z nem rossz, 2 évet adnak rá, és minimális vizsgálattal veszik vissza, szóval gyakorlatilag egy lemerült akku már hibásnak mutatja magát... All in all, tartósabb egy olcsó akku és mellé egy néhány ezer forintos töltő, mint egy annyival többe kerülő akku, szerintem. Ha jól rémlik, barátságosan méretezett az akku helye nálad, kb 2 literes dízelekhez szokott 70 Ah körüli akku járni, ez mindenképp pozitív élettartamot nézve (Fiorino 1.3 Multijet pl 45 Ah-s akkut kap gyárilag, szegény 1-2 évesen le is merült, mikor többet kellett állnia cégnél).
*Abban a gépben pont egy 90 Ah-s friss ropogós Jász gyártmány van, ősszel beindult vele, most jön az első tél, kíváncsi leszek ez már csak szórakozás, gyárilag az hiszem 2 ilyen van benne párhuzamosan, de ez az egy most a legjobb állapotú, nettó többet tud a fáradt nagyobbnál. -
Inhouse
őstag
válasz Predator2 #7139 üzenetére
Mormogás on:
Nem ismerem a te hallomásaid, az én kezem alatt eddig csak pár ezer darab ment át, így lehet, hogy nem annyira mérvadó a véleményem. Meg mi nem ránézésre mondunk véleményt, hanem maradi módon mérünk, kérdezünk és így állítunk fel diagnózist, ami nem mindig egyezik a szakértő ügyfél meggyőződésével.
Morgmogás off1% alatt van a jogos reklamáció, talán 10éve áruljuk őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
félisten
válasz Predator2 #7139 üzenetére
Én német caripar akkut vásároltam az autómba, 33 ezer ft volt a 75ah-s. Két év szerviz garanciás volt akkor, ezt ajánlották az opel szervizben, ők rendelik kintről. Azt mondták rengeteg garis problémájuk volt az unix/bárdi által forgalmazott akukkal, így átálltak erre. A gyári 45 ezer ft lett volna, gondoltam kipróbálom ezt.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr