Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz kazan23 #2689 üzenetére
Általában a kapacitás tizedrészének megfelelő áramú töltőt célszerű vásárolni, ami már alkalmas arra is, hogy ha váratlanul nem indul az autó, néhányszor 10 perc töltés után beindítható legyen. Persze, ez függ a merültség fokától, de sok esetben már ennyi is elég.
Tehát egy 10-es nem ártana ahhoz, míg a másik kettő kompromisszumos. De ha van idő, vagy csak fenntartásra, éjszakai rátöltésre kell, azok is rendesen használhatók.
Itt van hozzá PDF manual:
http://products.einhell.com/com_en/cleaning-car-accessories/battery-chargers/cc-bc-6-m.html
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
agyarka
aktív tag
-
csiga8
senior tag
válasz kazan23 #3682 üzenetére
Nem kell. Ahogy emeli a feszültséget, úgy csökkenti az áramot. A 1210D-t 55 Ah-s ( Bosch S3) akkun teszteltem egymásután többször, nem történt semmi az égvilágon.
Egy másik ( deszt vízzel túltöltött) akkun hetekig!! rajtahagytam az Aldis töltőt, ami hasonló magas feszültséggel tolta, ha elfelejtett visszakapcsolni. Gondoltam majd lecsökkenti (kiforralja) a túlfesz a vízszintet ( kupakot is kicsavartam). Hát rosszul gondoltam....
Igaz cirka 14 C fokos pincébe volt.
A 1210D nagyjából 10-15 percig tartja ezt a magas feszültséget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- OLED TV topic
- További aktív témák...