Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rent

    senior tag

    válasz Alex123 #2391 üzenetére

    Na pont ilyet vettem tavaly januárban 9900 ért itt helyben és nem tudom eldönteni, hogy tönkrement -e a töltő. Mindig úgy használtam, hogy először az akksira kötöttem rá, majd utána kapott 220v-ot. Fűnyíró+motor akksikat töltöttem vele (12-12 voltosak 6 illetve 10ah, ezek 1 illetve 2 évesek), valamint két autó akksijait (egyik 45ah (3 éves), a másikban 2db 70ah (ezek 1 évesek)). Kb csak télen használtam, illetve most kezdtem el egy hónapja újra.

    A probléma a következő, amelyik autóban 45ah akksi van, annál kb 2-3 perc töltés után elalszik a töltés led és az autó led, tehát abbahagyja a töltést, csak a status led világít, majd pár másodperc után újra a töltés led valamint az autó led világít pár percig, ahelyett, hogy átállna feltöltött állapotra. Ilyet korábban nem csinált, töltött kb 10-12 órán keresztül, majd átállt feltöltött állapotra és azon maradt amíg le nem kötöttem. Vagy ez normális lenne, hogy kapcsolgat? Eddig korábban töltés közben ilyet nem csinált, az elején bevillant a töltés led az autóval együtt, majd néha kimentem ránézni és mindig azt láttam, hogy tölt, egyszer pedig csak azt, hogy végzett és feltöltött. Szerintetek?

    Faterom majd megnézi, addig nem akarok másikat venni, de szerinte nem volt túl jó ötlet, hogy először nem 220v-ot kapott, bár azt olvastam ezeket már először az akksira kell kötni, majd lekötni is az akksiról kell utoljára.
    Nem tudom, de ha megdöglött akkor a következő egy CTEK 5.0 lesz már csak az 5 év gari miatt is, mert erre csak 12 hónap volt és jön a téli időszak.. :\

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák