Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elrond

    senior tag

    válasz Egon #10 üzenetére

    Szerintem meg pont az vicces amit maga a stílus neve rejt:

    real time strategy - vagyis- valós idejű stratégia
    tehát nem is értettem mit keresett a többi játékban a pause- opció! (főleg multiban)
    Csak azoknak van rá szüksége, akik nem képesek bill. kombinációkkal megoldani a csapatmozgásokat! Én örülök hogy kihagyták ezt a pár hanyagolható dolgot!
    Az meg hogy csak 12 egységet lehetett kijelölni egyszerre, persze igaz de ha kicsit leleményes voltál vagy rá voltál kényszerítve 1-1 csúnya vereség után, akkor rájöttél
    akár 6X12 egységet is lehetett mozgatni ha rátetted az előző vagy első csapatodra!
    Ez viszont pár konkurencia játékról nem mondható el még ma sem ;)

    [ Szerkesztve ]

    SSD-k rendelésre nagykeráron 1 hetes szállítással!

  • marcias

    őstag

    válasz Egon #10 üzenetére

    Úgy tűnik, mégsem sikerült a játékot megértened, az értékeit felismerned. A 12 kijelölhető egység pont azért került bele, hogy jobban oda kelljen figyelni a harcra, hiszen nem tudod megcsinálni azt, mint sok más játékban, hogy kijelölöd a fél térképet, jobb kliikk az ellenség bázisára, aztán majd lesz vmi. Itt folyamatosan menedzselni kell az egységeket, sőt, néha 1-1 egységgel manipulálsz, adsz nekik utasításokat, képességeket használsz, és ezzel párhuzamosan kell felderítened, gondoskodnod a bázisod védelméről, gazdaságáról, figyelni a bányászatot, hogy legyen elegendő kristály és gáz, egységeket kell gyártanod folyamatosan, és sorolhatnám. És ezt valóban real-time kell véghez vinni. A játékot az teszi nagyon pörgőssé és feszültté, hogy minél jobban játszatok, annál inkább az apróságokon, az ügyességen múlik minden. Egy idő után komoly fegyverténnyé válik pl. az ellenség figyelmének megosztása, elterelése, én ezt más játékban még csak hasonló szinten sem tapasztaltam. Ahogy egy kolléga is említette, példa nélküli az egyes fajok változatossága, az azon belüli egységrendszer megszerkesztése, a különböző sereg-kombinációk sokszínűsége (kombók, pl marine+medic, zergling+mutalisk, zealot+ht+dragoon stb.). Ehhez képest egy age of empires, cossacks, red alert (!) is gyerek cipőben jár, de ha nem is itt, más téren biztosan elbukik. Aztán ott van még a kockáztatás ténye is, ami szintén fokozottabban jön elő, mint egy lassabb RTS-nél. Teszem azt, veszel egy dropshipet, amibe belepakolsz 2 tankot, ez a három egység igen sok pénzbe kerül, ha leszedik a gépet, komoly hátrányba kerülsz, de ha célba ér, és ki tudsz lőni velük egy bányász-telepet, hatványozottan előnybe kerülsz. Ez teszi izgalmassá, pörgőssé a játékot, mert tudod, hogy bármi kis figyelmetlenség, hiba eldöntheti a játékot. Aztán sok játék ott bukik el, hogy túlságosan defenzív, vagy azért, mert mondjuk kifogyhatatlan nyersanyagok állnak rendelkezésre, vagy azért, mert áthatolhatatlan védelmi rendszereket lehet felhúzni, és egyszerűen nem éri meg támadni. Az SC egy offenzív játék, nagyon megéri és kell is támadni, terjeszkedni, birtokba kell venni az egész pályát, és kihasználni minden adott lehetőséget a győzelemre. Szóval, röviden ennyi az SC lényege, de biztos vagyok benne, hogy kihagytam még fontos dolgokat.

    Ámulok, hogy szerinted a PAUSE-mód kimaradása hiba egy játékban! Sztem ezt gondold át még egyszer, és rá fogsz jönni hogy pont így van jól.

    Steam: marcias88

  • .mf

    veterán

    válasz Egon #10 üzenetére

    Egy szóval nem említetted, hogy a Warcraftról beszélsz, hanem általánosságban beszéltél. Valamint amit idéztél, az sem a Warcraftról szólt, hanem általánosságban beszélt a Blizzardról és Westwoodról a "kilencvenes évek közepén és végén". Ez nem szövegértés, hanem gondolatolvasás lenne. :U Fogalmazókészség, kifejezőképesség rulez :P

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák