Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BoB

    veterán

    válasz Csapoati #10 üzenetére

    Nyilván így gondoltam én is.

    Személy szerint kifejezetten örülök végre egy kis fantasy TW-nek :K

    You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

  • wednesday

    őstag

    válasz Csapoati #10 üzenetére

    Azért sok egyszerűsítés is történt.

    Azzonnal bedobja a csatába a 2 sereget, akik azonnal farkasszemet néznek. Úgy pakolgatom az egységeimet le először, hogy azt se látom az AI hogyan teszi majd le őket. Monjduk sok jelentősége nincs, a gép béna.

    A régebbi részekbe (Rome stb) fel kellett vonulni kicsit a csatatérre és megfogni a jó poziciókat. Azt elhiszem, hogy a béna gép miatt sajnos felesleges ez a funkció. De a TW lényege a 3D csata. Ott kéne több szabadságot és nagyobb taktikázási lehetőséget adni a játékosok kezébe. Na most a 3D csata egy idő után a leguncsibb lesz a játékban a sablon miatt.

    Régebben lassabban mozogtak az egységek is. Na meg tovább bírták a szemtől-szembeni harcot. Még a gyengébb egységek is, így volt értelme egy feltartásnak míg a bekerítés megtörténik. Most meg úgy darláják egymást frontálisan az egységek, mintha mindenkinél "körfűrész" lenne.

    Hogy milyen újításokra gondoltam?

    Jobban ki kéne hangsúlyozni a taktikai lehőségeket. Az íjászok ne csak random öljék az ellenfelet (vagy alig a páncél miatt). Hanem a nyílzápor lassítani tudjon pl egy támadó/felvonuló csoportot, hiszen a nyílzápor miatt állandóan pajzsot kell emelni és megállni.

    Azon kelljen taktikázni, hogy megbonsd az alakzatot stb. Itt ilyenre most nincs szükség, hiszen szemből pajzsos ellenfelek darálják egymást, ami tök életszerűtlen. Mert addig sose volt igazán sok halott meg mészárlás, amíg az egyik fél alakzata meg nem bomlott. És még itt rengetek hasonló dolgot fel lehetne sorolni.
    Egyből nem lenne monoton a csata része a játéknak

Új hozzászólás Aktív témák