Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gordonfreemN

    addikt

    válasz Butcher-HUN #42 üzenetére

    Szerintem a mondókám nem világitott rá ilyesmire, mivel épp azt emeltem ki, hogy beérték a konzolok a pc-t, ahol alacsonyszinten lehet programozni, azaz jóval egyszerűbben. Az, hogy jobban fut, az elég szomorú, ha ilyen következtetéseket ad. Nyilván nincs olyan részletgazdag, igaz nem is kell. Egy monitor sokkal jobban kihozza a hibákat, közelebbröl nézed. a TV-n sokféle képjavitótechnológia miatt sokat hozzátesz a látványhoz és messzebről nézed.

    Akkor szerencséd van, ha azt a tv-t csak te használod. Egyébként sok vita tárgya lehet...

    A döntésed a tiéd, biztosan vannak ezzel forditva is. A természet mindig egyensúlyra törekszik. :R

    [ Szerkesztve ]

    ¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

  • kovsol

    titán

    válasz Butcher-HUN #42 üzenetére

    Maga a játék nem 1080p ben konzolokon. Legtöbb játék csak 720p és az xbox felskálázza 1080p re a kimeneten. Amúgy nekem is van egy saját TV a szobámban, rákötve a box és van egy laptopomon is, amin azért még az SC2, LoL, WoW AoE Online és ehhez hasonló egyszerűbb gamek amik csak PC re vannak elmegy azon is.

    [ Szerkesztve ]

    May the Force be with you!

  • Dank35

    csendes tag

    válasz Butcher-HUN #42 üzenetére

    Konzolon a legtöbb játék 720p-ben megy , ezalól a BF3 se kivétel. HD textúrára meg ne is számíts, az csak a normál verzió, ha nem rakod fel akkor pedig butított verziót kapsz.

  • Silenzio

    addikt

    válasz Butcher-HUN #42 üzenetére

    1. Az az 1080p az 720p. Egyelőre az is marad.

    2. A laptopod nagy valószínűséggel megnyekken 2-3-4 év alatt, mint a legtöbb, és vehetsz másikat, vagy javíthatod. A legtöbb laptop életciklusa ennyi. Ha olcsóbb laptopot veszel (sőt, az se garancia, ha drágábbat), elég a műszálas gatyás öledben tartanod 1-2 hónapig, és már megnyekken. Ezért tartok ki az asztali PC-nél, abba én nyúlkálok bele és én tartom karban.

    3. Ez nem lustaság, ember, hanem piaci érdek. Kevés a PC-s játékos. Ezzel épp azt akarom mondani, hogy az emberek hülyék, hogy megvesznek egy brand pc-t (amit ki tudja miért, még mindig konzolnak hív a paraszt, pedig csak egy butított pc), és fizetik a jogdíjakat. Részemről alig várom, hogy elbukjon az MS, a Sony, a Nintendo, és a Cloudban végre SZOLGÁLTATÁS legyen a játék - nem lenne több warez, 400w-ot fogyasztó számítógép, és ha intelligensen van kialakítva a rendszer, megoldható lenne, hogy minden játék egyenrangú terjesztési metódusban részesüljön. Innentől csak a marketing (reméljük, minél kisebb részben) és a tehetség lenne a siker letéteményese.

    Ezzel nem a konzolosokat akarom bántani, legalábbis nem egyénenként, ki tudja, ki miért az. Van aki nosztalgiából a régi Nintendós, Segás idők iránt, van aki azért, mert tévén szeret játszani, van aki azért, mert hülye a PC-hez, és végül van az a csekély (70%-nyi :DDD ) maradék, aki az eszményi fogyasztó: nagyvonalú idióták, elhiszik a hype-ot, meg hogy a PC-t a warez ölte meg, közben csak a Sony/MS lobby, a jogdíjakból származó busás haszon és a kényelem). Nekem pl. volt PS1-em (a világ első konzol-világsikere a világ első warezolható konzolja volt, nem gyanús?), Atarim, Nintendóm - azokat még nevezhettük konzolnak. Cartridge-ek, memóriakártyák, minimális átfedés a PC-s játékkínálattal. Ma már nem létezik konzol: PC van és Brand PC (a brand pedig a Sony és az MS). Persze, vannak még exkluzív sorozatok, világsikerek, de konzolos játékműfajok és PC-s játékműfajok már nincsenek, egybeolvadt az egész. Egyedül a Nintendo szarakodik még a konzolos világkép konzerválásával, egyre kisebb sikerrel.

    4. Épp egy DX11 only játéknál mondod, hogy mert a legtöbb játék a dx9-et támogatja. :) Gratulálok. (amúgy láttam PC-n a BF3-at, és lassú, de legalább nem szép. Remek. A Crysis 2 sokkal szebb volt, pedig Ultrán néztem ezt is)

    5. Erről is megvan a véleményem, amivel részben téged igazollak, részben rohadtul nem. Nézd meg a Crysis Warheadet dx9-ben és hasonlítsd össze a legtöbb dx11-es címmel: üti a 90%-ukat. Nézd meg a Metro 2033-at dx9-ben, 10-ben és 11-ben. Jóformán semmi különbség. A 2003 és 2007 közti időszak elképesztő technológiai fejlődéssel járt PC-n, közben megvillantották a dx9-ben rejlő lehetőségeket, amiket még azóta sem tudtak a csúcsra járatni. Azóta a dx-hype-ot nyomatják a satnya eladások miatt. A konzoloknál közvetlen programozható hardver van, nincsenek rögzült api-k. Ami ott előny a számodra, hogy a célhardverből a legtöbbet sajtolják ki, az miért hátrány pc-n, ahol utasításkészletektől várod a megváltást, és az API-k sorjázását várod évente, hm? Nem lesz hosszú életű már a D3D - szerintem. Az utána következő, régi-új alapokra helyezett szoftver render sokkal közelebb áll majd a konzolok programozhatóságához. És akkor végképp semmi különbség nem lesz konzol és PC közt, legfeljebb az, hogy a PS3 még mindig ótvar nehezen programozható. ;] Ha addig kitart a PC, mint játékplatform, ám legyen, ha nem, majd elleszek a felhőben - vagy végre elkezdek élni. Lassan ideje.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák