Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    In-Game videó téma: a trailer teljesen a motorral készült, azonban egy játék alatt nem pontosan úgy használják a motort, mint itt. Természetesen minden effekt rendelkezésre áll, de már a korábbi trailerekben is jól látható volt, hogy a DOF értékekkel és a camera shake effektekkel sokkal jobban elszabadulnak. Mind a két effekt olyan, ami egy játékost borzasztóan zavarna akció közben, hiszen éppen a trélerek számára fontos dramaturgiát támogatják vele úgy, hogy fókuszálja a néző figyelmét. Akció közben a játékos maga szereti eldönteni, hogy mit néz (DOF) és hogy hogyan (kamera).

    Itt nem trükközés zajlik, egyszerűen a trailerhez is és a játékhoz is pont úgy használják az engine-t, ahogy az a leghatásosabb.

    Egy trailer lerendereléséhez egyébként nem kell akkora erőforrás, mint egy interaktív játékmenet futtatásához, így a némi felszabaduló erőforrást lehet tolni magasabb részletességre is, bár nagy difi nincs, mert elsősorban a CPU szabadul fel.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák