Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
In-Game videó téma: a trailer teljesen a motorral készült, azonban egy játék alatt nem pontosan úgy használják a motort, mint itt. Természetesen minden effekt rendelkezésre áll, de már a korábbi trailerekben is jól látható volt, hogy a DOF értékekkel és a camera shake effektekkel sokkal jobban elszabadulnak. Mind a két effekt olyan, ami egy játékost borzasztóan zavarna akció közben, hiszen éppen a trélerek számára fontos dramaturgiát támogatják vele úgy, hogy fókuszálja a néző figyelmét. Akció közben a játékos maga szereti eldönteni, hogy mit néz (DOF) és hogy hogyan (kamera).
Itt nem trükközés zajlik, egyszerűen a trailerhez is és a játékhoz is pont úgy használják az engine-t, ahogy az a leghatásosabb.
Egy trailer lerendereléséhez egyébként nem kell akkora erőforrás, mint egy interaktív játékmenet futtatásához, így a némi felszabaduló erőforrást lehet tolni magasabb részletességre is, bár nagy difi nincs, mert elsősorban a CPU szabadul fel.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- További aktív témák...