Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    In-Game videó téma: a trailer teljesen a motorral készült, azonban egy játék alatt nem pontosan úgy használják a motort, mint itt. Természetesen minden effekt rendelkezésre áll, de már a korábbi trailerekben is jól látható volt, hogy a DOF értékekkel és a camera shake effektekkel sokkal jobban elszabadulnak. Mind a két effekt olyan, ami egy játékost borzasztóan zavarna akció közben, hiszen éppen a trélerek számára fontos dramaturgiát támogatják vele úgy, hogy fókuszálja a néző figyelmét. Akció közben a játékos maga szereti eldönteni, hogy mit néz (DOF) és hogy hogyan (kamera).

    Itt nem trükközés zajlik, egyszerűen a trailerhez is és a játékhoz is pont úgy használják az engine-t, ahogy az a leghatásosabb.

    Egy trailer lerendereléséhez egyébként nem kell akkora erőforrás, mint egy interaktív játékmenet futtatásához, így a némi felszabaduló erőforrást lehet tolni magasabb részletességre is, bár nagy difi nincs, mert elsősorban a CPU szabadul fel.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Yany

    addikt

    válasz Dilikutya #25 üzenetére

    Igen, grafikailag akár másodperceket is igénybe vehet egy képkocka lerenderelése (de szép magyarszki szó), viszont nem tudom, hogy a hangokat tudják-e szinkronizálni ehhez. Zenei aláfestéssel rendben van, de legalábbis hanggal együtt kitolt részeket nem biztos, hogy elengedett pórázzal renderelnek. Amúgy meg simán mehet jó kis "supersampling"-gel, vagyis akár 8K-s képkockákkal a végső trélerbe letolva fullhd-ra és nagyon eyecandy lesz. :D

    A "nem kell akkora hardver" inkább úgy értendő, hogy ugyanaz a minőség egy picivel még enyhébb gépen is mehet akár, de magam is felhívtam rá a figyelmet, hogy ez leginkább csak prociban jelenthet könnyebbséget és nem is szignifikáns (főleg hálózatkezelés-specifikus dolgok miatt), gyakorlatilag kár volt megemlítsem is. :DDD

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Yany

    addikt

    válasz Dilikutya #27 üzenetére

    Uhh... ez nagyon más. In-game szinkronban tartod az idővel, míg én fix-időközű renderelésről beszéltem, vagyis minden egyes képkocka pontosan 1/60mp-cel halad előre, tartson a renderelés 1ms-ig, vagy 5 sec-ig. Pont ez a lényeg: egy zenei aláfestésű tréler esetén extrém magas részletességet érhetsz el egy alacsonyabb teljesítményű VGA-n is, csak tovább tart elkészíteni a képanyagot. Erre értettem, hogy gondot okozhat a hang szinkronizálása, de ügyes megoldásokkal akár ez is kiküszöbölhető, sőt, biztos vannak is már rá megoldások. Na de ez már nagyon off...

    Amúgy ez a zene nekem nagyon nem bejövős. Mennyivel stílszerűbb lett volna a bf42 főtémáját mutálva visszaidézni... hmmm.

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák