Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • osztraksajt

    őstag

    válasz Bardoczy #27 üzenetére

    Ezt meg tudom erősíteni.

    A gyári navik tudnak olyan huncutságokat mint a sebességadatok és kormányelfordulás alapján tudja hol vagy. Kimondottan előnyös tud lenni pl Bécsnél az alagútrendszerben ahol már csak kapkodod a fejed hogy a három elágazásnál melyiknél merre kellett volna menni. Az átlagsebességgel számoló navi besaccolja, de amint változik a sebességed már simán elveszti a fonalat és felettébb idegesítő mikor nemhogy inkább csendbe lenne hanem még rossz irányba is próbál terelni mert azt hiszi még vagy már máshol vagy. Ez extrém példa, de mivel megesett már velem így tudom értékelni a különbséget.

  • osztraksajt

    őstag

    válasz tisvol #46 üzenetére

    Hidd el én se ma szereztem a jogsit, és már addigra beautóztam egész Európát mikor még az S merciben is nagyobbfajta csodának számított az 1 dines becker navigáció.

    Nem vitatom hogy van aki jobban tájékozódik tőlem, de attól még nem érzem magam a többmillió kilométerrel a jobb lábamban gyakorlatlan sofőrnek.

    De hozhatnám példának az újabban elburjánzó olasz autópálya határolókat ahol ugyancsak figyelni kell mint a vett malac hogy jó sávba húzódj és jó felé menj, ott aztán figyelheted a táblákat, annyira van kb kitáblázva mint mondjuk Sopronban Kisvárda. Van természetesen "célszerszám" navigációm, majd egy évtizedig csak olyat használtam illetve a céges autóban most is azt használom, és pontosan tudom mi a különbség a kettő között mind kényelemben mind képességben. Azt is tudom micsoda felára van egy gyárinak a szélvédőre cuppanthatóhoz képest, és nem tagadom újonnan én is aludnék rá egy párat hogy kell-e nekem, de a technikai és használati fölényét eszem ágában sincs megkérdőjelezni.

  • osztraksajt

    őstag

    válasz Bog #59 üzenetére

    Mondjuk ez a rendszer működött pár évvel ezelőttig a szabvány 1-2 dines fejegységekkel. :DDD

    Én is most azon sakkozom hogyan lehetne az Accordomba egy navigációt hegeszteni ami belesimul a műszerfalba, mivel egy speciális 10 csatornás erősítő van a csomagtartóban amibe digitális jel+vezérlés megy remek "teljesen szabványos" 2,5 ohmos hangszórókkal, így cserélhetek szó szerint mindent, aminek valahogy be is kéne férni a régi helyére...

Új hozzászólás Aktív témák