Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
válasz Rommel6600 #1585 üzenetére
Nekem működik. De ritkán használom.
-
axioma
veterán
válasz Rommel6600 #1585 üzenetére
Nekem alapbol jo mind2 esetben. A legutobb emlitett frissites azota mar rajta, de elotte se remlik hiba vele. Kerdes, hogy ez launcher-fuggo resze-e a rendszernek, mert abbol viszont nekem Nova van.
-
khron78
őstag
válasz Rommel6600 #1585 üzenetére
Nem csak az. Nálam a Ne zavarjanak deaktiválása után a Hang mező marad sötét. A frissítés óta van ez.
Az üvegfólia nálam blokkolta az ujjnyomatot. A sima fóliával se tökéletes sajnos.
-
Alex_
tag
válasz Rommel6600 #1890 üzenetére
Nem lehet, hogy a szolgáltatói kártyától függ ez a hálózatos szakadás?
Nálam telekomos kb három éve kapott cserekártyával nincs probléma a hálózattal. s még talán azt is meg lehetne vele magyarázni, hogy a 13-as androidban másképp kezelik le a sim kártyát mint 12-ben.
Bár ha rákeres a googliban hogy android 13 network problem, akkor sorjázik a samsung, pixel, s mindenféle telefonoknál s főleg szomorú, hogy általában az rá a válasz, hogy vagy indítsd újra a telefont, vagy kapcsold ki/be a netet, vagy indítsd újra a routert. Kösz. Ez persze hogy megoldja de ez nem a probléma megelőzése.Alex_
[ Szerkesztve ]
-
Rommel6600
őstag
válasz Rommel6600 #1895 üzenetére
Felmentem a support oldalra, és azt találtam, hogy van hivatalos Android12 downgrade sw a készülékhez!
Az appokat is újra kell telepíteni ilyenkor? Milyen adatok vesznek el downgradenél? (Mert például a 13ra frissítéskor nem veszett el semmi, de írják, hogy "mindent" mentsek le)
-
jan herz
tag
válasz Rommel6600 #1896 üzenetére
Gyári visszaállítást csinál, minden elveszik. Valahol írja is a leírása.
-
PACSA75
őstag
válasz Rommel6600 #1902 üzenetére
Én nem szoktam, és nem is volt semmi problémám eddig (kopogjam le). De ha akadna valami gond, én csinálnék egy visszaállítást. Amúgysem ilyen elofordul más telefonoknál is.
-
PACSA75
őstag
válasz Rommel6600 #1911 üzenetére
Én most raktam fel az új frissítést. Nálam semmi gond, sőt az ujjlenyomatolvasó mégjobb lett. Az első A13 frissítéssel is javult, de most olyan amilyennek lennie kellett volna már első perctől kezdve.
-
Kikike
tag
válasz Rommel6600 #1921 üzenetére
Ez Yettel hiba lesz valószínűleg... Nekem emiatt kellett lecserélnem Oneplus telefonomat (Android 11 jó volt, 12,13használhatatlan). Más készülékekkel is előfordul álllítólag Yettel hálózaton.
-
gyulavezir
aktív tag
válasz Rommel6600 #1925 üzenetére
Köszi. Igen, olvastam a küzdelmedről, sajnos(?) én is Yetteles vagyok, nekem előzőleg egy Sonyval voltak hasonló problémáim.
A vízállóság akkor megnyugtatott, régebben volt egy Caterpillar telefonom, ott úgy gondolták, hogy a vízállóság azt jelenti, hogy meg tud benne állni a víz...
-
Zoli17
csendes tag
válasz Rommel6600 #1930 üzenetére
Sziasztok! Ugyanígy jártam ahogyan Rommel kolléga, az előzményei megírása után Én sem frissítettem, nehogy úgy járjak ahogyan Ő. De most nekem is lefríssített automatikusan, nem tudtam "megakadályozni" Én sem az A13 frissitést. Hát Kívancsi vagyok Én is, hogy minden rendben lesz e a jövőben
-
gyulavezir
aktív tag
válasz Rommel6600 #1948 üzenetére
Nekem már fent van. Sima biztonsági frissítésnek tűnik. Android májusi pakk.
Semmi különös. -
Kikike
tag
válasz Rommel6600 #1953 üzenetére
Mobilnet probléma javítására tehetsz egy próbát: Hozzáférési pont APN protokoll beállításánál IPv 4 -et válaszd ki!
-
Fefe29
csendes tag
válasz Rommel6600 #1955 üzenetére
Szia!
Én is hetekig küzdöttem a yetteles rossz mobilnettel, de mint kiderült nem volt jó az apn beállításom, mióta a telenorból yettel lett, a telenoros apn maradt. Ezért volt rossz folyton, mindig mobilnetet ki meg be kellett kapcsolnom hogy használható legyen 5 percig.
94.feher.balazs@gmail.com // Nyílászáró és árnyékolástechnika egyenesen gyártótól. (Gealan)
-
Fefe29
csendes tag
válasz Rommel6600 #1958 üzenetére
Yetteles apn beállítás, ami a honlapjukon van, de az is egy ipv4 váltás lényegében.
Örülök, hogy sikerült megoldani, mert amúgy frusztráló vplt nekem is
94.feher.balazs@gmail.com // Nyílászáró és árnyékolástechnika egyenesen gyártótól. (Gealan)
-
Benőke
őstag
válasz Rommel6600 #1961 üzenetére
Ez a távszerviz nem működik mindennapi használati eszköznél. Gondolkodtunk rajta de ez nem igazán kivitelezhető. x időt ülnek rajta, resetelve vissza adják, ha meg nem akkor kinek a kezébe kerülne. Ez egy kész tortúra, és anyagilag is ennyiért kapsz lassan használtan is egyet.
Ez azt jelenti hogy akkut is cserélnek a kijelzővel együtt?
-
bb71
őstag
válasz Rommel6600 #1961 üzenetére
biztos? mert aliexpressen vehető csak akksi...
-
axioma
veterán
válasz Rommel6600 #1998 üzenetére
Nekem 2 eves elmult es cegem vette igy mar nem garis [de nem is hibas] - meg igaz hogy jogosult lennek ujra
Apropo, @jan herz, miert sugallod hogy utolso frissites? Ha igaz, akkor 1 max 2 honapom van cserelni a policy miatt... -
bb71
őstag
válasz Rommel6600 #1998 üzenetére
nem mindegyik garanciás... miért is lenne???
a második felvetésedet megnézném, mikor mész perre egy telefon miatt...
[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
válasz Rommel6600 #2007 üzenetére
egyszer már összevesztünk - most nem reagálok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen