Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • v!ct0y

    veterán

    válasz huskydog17 #11 üzenetére

    Csak ez pont fordítva szokott lenni. Szimulátornál kicsit gyengébb grafika. Árkádnál meg csili-vili effektek.

  • IreN!CuS

    őstag

    válasz huskydog17 #11 üzenetére

    Ezt a hülyeséget.....Akkor pl az lfs vagy az rfactor szar szimulátor mert nem csilli-villi a grafika....juses :U

    Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

  • neilszab

    őstag

    válasz huskydog17 #11 üzenetére

    Itt egy Project CARS vs Assetto Corsa graf összehasonlítás:

    Én úgy látom valódi ingame-ben fej-fej mellett halad a két cucc ami a grafot illeti, a PCars-ban nekem picit jobban tetszenek a fák, illetve hangban is egy orrhossznyival részletesebben tűnik számomra, de gondolom ez meg autója válogatja.

    Ami persze a fizikát illeti, az már más kérdés. Ami szerintem nagyon fontos különbség, hogy mindenféle marketing szöveg ellenére, eddig úgy látszik, hogy a PCars a semi-simulator kategóriában indul (mint például a (I)Grand Turismo(/I) sorozat), míg az Assetto Corsa a hardcore/professional simulator kategóriában (iRacing, rFactor2)... tehát nem teljesen ugyan az a célcsoportja a két autós címnek(/L)

    A PCars-ban biztosan több gyári autó is pálya fog szerepelni (ott a célközönség is hamarabb megun egy kombót :U ), míg az Assetto Corsa-ban biztosan részletesebben/hitelesebben modellezett autókat, valamint laser-scan-nelt pályákat kapunk.

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • neilszab

    őstag

    válasz huskydog17 #11 üzenetére

    "#10: Mivel szimulátornak készül, így pont, hogy nagyon kritikus terület a grafika, hiszen egy szimulátornak a lehető legtöbb dolgot valóságosan kell bemutatnia. Egy szimulátornál normális esetben nem megengedhető a gyenge grafika. Egy arcade-nál elhanyagolható, de egy szimulátornál egyáltalán nem, szóval nem utolsó, hanem a legfontosabb szempontok között szerepel a grafika."

    Érdekes elgondolás, amit mondasz, de a gyakorlatban ez nem így működik. Pont hogy az arcade címeknek kell nagyon ütős grafika, mivel csak azzal lehet eladni őket, erre ugranak a vevők, ezt lehet jól bemarketingelni, más téren meg amúgy sem nagyon tudnak felmutatni semmit. Egy szimulátornál ezzel szemben a fizikai modellezés, az autó mozgásának hitelessége az elsődleges és elsősorban erre használják fel a rendelkezésre álló erőforrásokat... a csili-vili grafika általában a "nice to have" kategória ebben a műfajban. Legalábbis eddig így volt, de szerencsére most már ott tatunk, hogy erről sem kell lemondanunk, viszont a TOP grafikát sztem a jövőben sem a hardcore szimulátorok fogják szállítani, már csak azért sem, mert a könnyed autózáshoz elég a ~60 fps, de amikor a tizedekért harcolsz az elemekért, oda már jó ha stabilan 100 fps fölött fut a cucc... illetve itt tenném még hozzá, hogy egy vérre menő online szimulátoros versenyen egyszerűen nincs időd bámulni a grafikát, versenyhelyzetben teljesen másodlagossá válik, nem figyelsz rá, nem tudsz.. sokkal fontosabb, hogy mindig pontosan érezd/tudd mi történik alattad a verdával, de ez nem a csili-vili effekteken múlik. :B

    A Project Cars, a Gran Tursimo és a Forza meg pont az ideális kombó az autók iránt érdeklődő casual gamer-ek számára, a gyönyörű grafikát ötvözik az autószerű, reálisnak ható vezetési élménnyel, persze megtartva a sikerélmény örömét a megfelelően belőtt nehézséggel.. :K

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák