Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz huskydog17 #11 üzenetére

    "#10: Mivel szimulátornak készül, így pont, hogy nagyon kritikus terület a grafika, hiszen egy szimulátornak a lehető legtöbb dolgot valóságosan kell bemutatnia. Egy szimulátornál normális esetben nem megengedhető a gyenge grafika. Egy arcade-nál elhanyagolható, de egy szimulátornál egyáltalán nem, szóval nem utolsó, hanem a legfontosabb szempontok között szerepel a grafika."

    Érdekes elgondolás, amit mondasz, de a gyakorlatban ez nem így működik. Pont hogy az arcade címeknek kell nagyon ütős grafika, mivel csak azzal lehet eladni őket, erre ugranak a vevők, ezt lehet jól bemarketingelni, más téren meg amúgy sem nagyon tudnak felmutatni semmit. Egy szimulátornál ezzel szemben a fizikai modellezés, az autó mozgásának hitelessége az elsődleges és elsősorban erre használják fel a rendelkezésre álló erőforrásokat... a csili-vili grafika általában a "nice to have" kategória ebben a műfajban. Legalábbis eddig így volt, de szerencsére most már ott tatunk, hogy erről sem kell lemondanunk, viszont a TOP grafikát sztem a jövőben sem a hardcore szimulátorok fogják szállítani, már csak azért sem, mert a könnyed autózáshoz elég a ~60 fps, de amikor a tizedekért harcolsz az elemekért, oda már jó ha stabilan 100 fps fölött fut a cucc... illetve itt tenném még hozzá, hogy egy vérre menő online szimulátoros versenyen egyszerűen nincs időd bámulni a grafikát, versenyhelyzetben teljesen másodlagossá válik, nem figyelsz rá, nem tudsz.. sokkal fontosabb, hogy mindig pontosan érezd/tudd mi történik alattad a verdával, de ez nem a csili-vili effekteken múlik. :B

    A Project Cars, a Gran Tursimo és a Forza meg pont az ideális kombó az autók iránt érdeklődő casual gamer-ek számára, a gyönyörű grafikát ötvözik az autószerű, reálisnak ható vezetési élménnyel, persze megtartva a sikerélmény örömét a megfelelően belőtt nehézséggel.. :K

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák