-
GAMEPOD.hu
iPhone X termékismertető és GY.I.K.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #5986 üzenetére
Minden hülyeséggel nem is cserél, ezt nem állította senki sem, hogy igen. Nagyon sok olyan eset van itthon amiért az APR-ek nem cserélnek (kifogás) mikor az Apple meg cserél. Én esetemben sem akartak első körben cserélni, az ügyem a feljebb támogatáshoz jutott, a készülékem már az Apple-nél és ott is megállapították, hogy igenis cserés, és iCentre még olyanokat is írt a munkalapra aminek a fele sem igaz, és ezt az Apple is alá támasztotta. Pld Apple Store és egy APR közötti gyors különbség, iPhoneX-nél is jön le oldalt a lakk réteg vagy milyen anyag, itthon kapásból elutasítják hogy "esztétikai hibára nem terjed ki a jótállás" - minden más országban ha ez a kopás bizonyítottan nem a user hibája, akkor az Apple igenis cseréli.
(#5987) FIREBLADE78: igen van (+36 80 983 435, Prágában ülnek), és ha olyan az eset, akkor vagy továbbviszik az ügyet Anglia, Írország vagy Hollandiába ahol az Applenek irodája is van, és ők már befolyásolni is tudják az APR-t, akár az engedélyt is visszavonni. Én esetemben rengeteg probléma volt iCentre-rel, amit kivizsgált az Apple és jogosnak tartott, holnap egy amerikai és egy angol emberkével na meg a magyar supportal lesz egy telefonkonferencia. Azt eddig megerősítették, hogy iCentre de még az iStyle is nagyon problémás, de az ahogy ma viselkedett az iCentre az az Apple ügyfél-orientáltságot kimeríti (és erre az Apple nagyon figyel), bármennyire lehet hülye kvázi az ügyfél.
Feleségem felhívta az iCentre Bécsi úti szervizt, hogy a telefonhoz "kapott" RepairID-t kiadják, mert ezt minden hivatalos Apple szervíz tudja, így az ügyfél a RepairID és az eszköz Serial száma alapján az Apple oldalán le tudja ellenőrizni, hogy mivan a készülékével, nos mi ezt nem kaptuk meg. Jeleztük az Apple-nek, annyit mondtak hívjuk fel újra a szervizt, megtörtént ahol is összevissza hazudoztak, hogy így meg úgy meg stb...nem adják ki, Apple-el meg nem akarnak beszélni, a feleségemmel aki meg 4 hónapos terhes flegmán, felemelt hangon közölték, hogy nem adnak ki semmi ID-t még akkor sem ha lenne és rátették a telefont. Ezután újra Apple majd Apple anglia ahol is kb 10 mp után kiadták az ID-t és felvoltak háborodva az iCentre reakciója miatt, meg hogy nem adták ki az ID-t ami minden garanciális eszköznél ki kell adni! Majd ezután már érkezett is az sms, hogy a cserekészülék megérkezett, és mehetünk érte, ami elötte 30 percel még azt mondta az iCentre, Apple-nél a telefon, de csere szinte biztos nem lesz. Feleségem elmondta az iCentre-nek, hogy repairID-t megkaptuk, szóval nem értjük miért nem lehetett kiadni. Válasz: jó, a külföldi Apple és a magyar ügyfélszolgálat hazudik, jöjjön a készülékért majd minden köszönés nélkül megint a feleségemre rakták a telefont. Apple-nek ez újra elmondva, és nem kicsit már azon is felháborodtak, hogy az iCentre egy olyan oldalt hazudtolt meg, akik eldöntik, hogy ki lehet APR pld..... szóval nem kicsit a darázsfészekbe nyúltak....Na meg a legjobb, egy Manager azt mondja Apple logo alatt, hogy "na látja, ezért kell prémium Samsungot venni"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rövid termékismertető és GY.I.K. az összefoglalóban.
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...