Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    válasz FIREBLADE78 #5986 üzenetére

    Minden hülyeséggel nem is cserél, ezt nem állította senki sem, hogy igen. Nagyon sok olyan eset van itthon amiért az APR-ek nem cserélnek (kifogás) mikor az Apple meg cserél. Én esetemben sem akartak első körben cserélni, az ügyem a feljebb támogatáshoz jutott, a készülékem már az Apple-nél és ott is megállapították, hogy igenis cserés, és iCentre még olyanokat is írt a munkalapra aminek a fele sem igaz, és ezt az Apple is alá támasztotta. Pld Apple Store és egy APR közötti gyors különbség, iPhoneX-nél is jön le oldalt a lakk réteg vagy milyen anyag, itthon kapásból elutasítják hogy "esztétikai hibára nem terjed ki a jótállás" - minden más országban ha ez a kopás bizonyítottan nem a user hibája, akkor az Apple igenis cseréli.

    (#5987) FIREBLADE78: igen van (‭+36 80 983 435‬, Prágában ülnek), és ha olyan az eset, akkor vagy továbbviszik az ügyet Anglia, Írország vagy Hollandiába ahol az Applenek irodája is van, és ők már befolyásolni is tudják az APR-t, akár az engedélyt is visszavonni. Én esetemben rengeteg probléma volt iCentre-rel, amit kivizsgált az Apple és jogosnak tartott, holnap egy amerikai és egy angol emberkével na meg a magyar supportal lesz egy telefonkonferencia. Azt eddig megerősítették, hogy iCentre de még az iStyle is nagyon problémás, de az ahogy ma viselkedett az iCentre az az Apple ügyfél-orientáltságot kimeríti (és erre az Apple nagyon figyel), bármennyire lehet hülye kvázi az ügyfél.

    Feleségem felhívta az iCentre Bécsi úti szervizt, hogy a telefonhoz "kapott" RepairID-t kiadják, mert ezt minden hivatalos Apple szervíz tudja, így az ügyfél a RepairID és az eszköz Serial száma alapján az Apple oldalán le tudja ellenőrizni, hogy mivan a készülékével, nos mi ezt nem kaptuk meg. Jeleztük az Apple-nek, annyit mondtak hívjuk fel újra a szervizt, megtörtént ahol is összevissza hazudoztak, hogy így meg úgy meg stb...nem adják ki, Apple-el meg nem akarnak beszélni, a feleségemmel aki meg 4 hónapos terhes flegmán, felemelt hangon közölték, hogy nem adnak ki semmi ID-t még akkor sem ha lenne és rátették a telefont. Ezután újra Apple majd Apple anglia ahol is kb 10 mp után kiadták az ID-t és felvoltak háborodva az iCentre reakciója miatt, meg hogy nem adták ki az ID-t ami minden garanciális eszköznél ki kell adni! Majd ezután már érkezett is az sms, hogy a cserekészülék megérkezett, és mehetünk érte, ami elötte 30 percel még azt mondta az iCentre, Apple-nél a telefon, de csere szinte biztos nem lesz. Feleségem elmondta az iCentre-nek, hogy repairID-t megkaptuk, szóval nem értjük miért nem lehetett kiadni. Válasz: jó, a külföldi Apple és a magyar ügyfélszolgálat hazudik, jöjjön a készülékért majd minden köszönés nélkül megint a feleségemre rakták a telefont. Apple-nek ez újra elmondva, és nem kicsit már azon is felháborodtak, hogy az iCentre egy olyan oldalt hazudtolt meg, akik eldöntik, hogy ki lehet APR pld..... szóval nem kicsit a darázsfészekbe nyúltak....Na meg a legjobb, egy Manager azt mondja Apple logo alatt, hogy "na látja, ezért kell prémium Samsungot venni"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák