-
GAMEPOD.hu
iPhone X termékismertető és GY.I.K.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mabandi1
tag
válasz FIREBLADE78 #5950 üzenetére
Az meglátszana ha bármivel megfeszegettem volna .
-
kkp900
senior tag
válasz B-L-A-C-K #5954 üzenetére
Ezek szerint a vastagság mindegy!Gondolom te egy eredetit vettél rá nem azt amit tegnap tettek fel 700 ft a 2/db-ot.Ez azért nem nagyon fasza,hogy így semmi nagy dologtól is elrepedt!Ha lenne store itthon akkor biztos felrakatnék egy Belkint rá amit preferál az !De sajnos nincsen.Mondjuk a mostanival is meg vagyok elégedve egy Ringke van rajta,de ha megjön a Lewei akkor az megy rá.Hogy ilyen 5D legyen csak a hangszorónál kivágott sehol máshol.Ne tudjon a por bele menni.
-
-Ben-
veterán
-
nbukta77
addikt
válasz HarleyCustom #5907 üzenetére
Semmi extra. Nalam szokott ilyen lenni, de mindig vissza terek ios- re.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
veterán
-
Roland06
aktív tag
Üdv. Tegnap lettem boldog tulajdonosa egy 64gb -os készüléknek. Egyböl lenne két kérdésem (észrevételem)... Először a viber nem küldött értesítést ha kaptam üzenetet (csak újraindítás után)és , hogy tudnám felrakni rá az itransmission-t ? Tudna valaki segíteni?
-
nbukta77
addikt
válasz HarleyCustom #5960 üzenetére
Volt egy kis kitero. Note 8 es pixel 2 xl. A pixel nagyon jo telefon. Van olyan, mint az iphone. Es a rendszer is.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
-Ben-
veterán
válasz mabandi1 #5962 üzenetére
iPhone 4 óta majdnem mindegyik szériát megvettem. Mindegyik illesztése pontatlan volt valamennyire, különösen az i6 az SE és az i7. Engem már nem zavar, de egyrészt nem vagyunk egyformák, másrészt nekem nem akad bele a hajam. Egyébként én ettől függetlenül visszaküldeném. Ha nem is cserélik, egy próbát megér. Egyébként nem hiszem, hogy mind ilyen, de sok a hibás darab...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
kkp900
senior tag
Még meg kell ,hogy jöjjön majd rá!Ha beválik akkor rendelek még belőle tartalékba!Még jó ,hogy nem olyan drága! Egyszer azért egy törés tesztet csinálhatna valaki ,hogy a 10 ezer felettiek miben jobbak annyival mint egy 3$-os a valóságban persze !Mert marketing dumábak sokan bedőlnek.Lásd Belkin Zagg UAG Xpro Iglass ..ezek mind 10 ezer körüliek de nem sok különbséget látok a sokkal olcsóbbakkal hasonlítva.Nekem a I7Plusomra tavaly a speedshopba raktak fel egy 1-2 ezer forintost azóta is tökéletes rajta semmi karc egy microkarc sincsen csodálkozom is mert azért normál használat mellett csak szokott lenni egy kettő microkarc legalább.Vagyis az elötte levő iphonjaimon mindegyiken volt üvegfólia de ennyire microkarc mentes egyik se!Kék fekete papírja van.Az Xpro pld egy hét alatt bubis lett 0garanciával természetesen elnezegettem egy darabig aztán lecseréltem csak dühítő volt 4 ezerért egy hetet se bírt I6-on.Ezért lenne jó egy hasonlító teszt.
-
Criton
veterán
iCentre-be leadtam a készüléket, első körben mondták normális a hátlap kattogása na meg időnként a kijelzőé is... így cserére semmiképp se számítsak. Apple viszont valahogy nem tudta ezt alátámasztani, szerintük nagy baj van itthon a "hivatalos" iStyle és iCentre-nél is, főleg , hogy az Apple mindig úgy kapja meg Magyarországról az adott készülékeket, hogy a csatolt magyar dokumentáció azt támasztja alá, hogy mint hogy ha a készülékre egyáltalán nem vigyáztak volna, és többnyire ezért is szokta az Apple mostanában elutasítani, a cserét, ami a magyar APR-nek nem tudom miért jó. Az a munkalap amit kaptam elfogadhatatlan, Apple-nek is elmondtam, jegyzőkönyvet is vettek fel. (1.5 hónapos készülék, makulátlan: Csatlakozó : szennyezett, Burkolat: sérült, Kamera poros: igen) Ma egy plusz infót kaptam, Apple elmondása szerint az Apple holnapján le tudom kérdezni a készülékem állapotát egy javítási azonosító és a telefon serial szám közös megadásával (ezt akkor is meg kell kapni ha a készüléket nem küldik a gyártónak, hanem maga a szerviz cserél valamit, hogy a folyamat alatt az Apple is rá tudjon nézni). A serial számmal ugye nincs gond, no de az iCentre eddig soha az életbe nem adott ki ilyen azonosítót - utólag sem, mert a munkalapon ami szerepel az csak a belső azonosításra szolgál.
Apple levele : "Akkor kap javítási vagy esetazonosítót, ha szervizelést kérelmez az interneten, vagy beviszi a terméket javításra egy Apple Store üzletbe vagy egy hivatalos Apple-szervizbe (Magyarország esetén iStyle, iCentre, Almárium, Care Center). Az Apple-től kapott megerősítő e-mailben is megtalálja a javítási azonosítót. "
Mivel ilyen azonosítót nem kaptam, és elküldtem az iCentre munkalapot az Apple-nek, elkezdenek valami kivizsgálást......
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
Siralmas... Rájuk férne egy alapos „karbantartás” az Apple részéről.. Nekem is azt írták anno az iStyleban a munkalapra, hogy karcos a telefon. Megkérdeztem a srácot, hogy már miért lenne karcos, hisz 2 órával ezelőtt bontottam ki a dobozból, a hátoldalán még a gyári fólia van rajta. Válasz: minden készülékre vonatkozik, ami már használt. És valóban, mivel utána még vittem többször is az iStyleba Apple készüléket és gondosan ráírták mindig a munkalapra, hogy karcos.
Tehát egy 2-3 órás készülék, ami még jóformán használva se volt, az már karcos, mert „használt”.
(#5977) Rage47: Legközelebb én is oda fogom vinni a telefont, ha probléma lesz vele. Mostanában sok jót hallok róluk..
[ Szerkesztve ]
-
Rage47
veterán
mekkora baromságokat hordanak össze
tegnap voltam CC-ben akksicsere miatt, azt sem húzta be, hogy karcos, pedig van rajta egy kis ütődés, sőt mondta, hogy ki is tisztítja majd a telómat, ha már itt van. tök jó fejek ott.
icentre-ben meg beszélnek össze-vissza[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Apple is a CC-t ajánlja, egyéb más esetekben viszont Bécs és Apple Store.
(#5979) galaxys80 : Apple kérdezte mivel tudnának segíteni, hogy ilyen esetek mint amik az iStyle illetve iCentre-ben történik ne történjen? Válaszom: nyisson az Apple egy Budapesti üzletet! vagy vegyék el a jogot az olyan boltoktól szervizektől mint az iStyle és iCentre
JA! ami a sztoriból kimaradt és szintén elmondtam az Applenek, ugye bevittem a telefont az iCentre-ben a héten kedden, azóta sem tudok róla semmit. Nos mikor adom le, jön ki a Webshop Manager, kérdezi mi a baj a telefonnal, elmondom. Válasz: na ezért kell prémium Samsung telefont venni! -- Apple Authorised Service Provider - gratulálok....
Ez a két cég brutálisan sokat képzel magáról és eszméletlenül lehúzzák az Apple nevet Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Nos, az offot befejezem, de gondolom tanulságos. iCentre-t felhívtuk a javítási azonosító miatt, folyamatosan hárítottak, hogy nekik nincs ilyen azonosító vagy ha lenne is nem adhatnak ki, flegmáztak és még ránk is rakták a telefont. Vissza Apple ügyfélszolgálat, kapcsoltak egy felsőbb támogatási osztályt külföldön, probléma vázolva, felháborodott hogy az iCentre egy hivatalos szerviz, és köteles minden javításról egy javítási Apple azonosítót kiadnia, mondta majd beszél velük és le lesznek osztva, nekem meg 3 másodperc alatt kiadta a javítási azonosítót és most már az Apple oldalán is nyomon tudom követni, hogy az Apple éppen mit csinál a készülékemmel. Egyébként meg nem is tudtam, hogy van ilyen oldala.
És ahogy ezt megírtam jött az sms az iCentre-től, hogy készülék cserélve, és lehet menni az újért
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Tessék rámenni, ez egy igazán hiteles hirdetés...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz galaxys80 #5979 üzenetére
Ok,hogy Bécs de én németül nem tudok. Angol megy,de ezeket a szakmai is kifejezéseket megint csak nem. Plusz Bécs 40 ezer üzemanyag költség stb. Nem ér annyit. Ott sem cseréli. Mese habbal hogy cseréli minden hülyeség miatt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #5986 üzenetére
Minden hülyeséggel nem is cserél, ezt nem állította senki sem, hogy igen. Nagyon sok olyan eset van itthon amiért az APR-ek nem cserélnek (kifogás) mikor az Apple meg cserél. Én esetemben sem akartak első körben cserélni, az ügyem a feljebb támogatáshoz jutott, a készülékem már az Apple-nél és ott is megállapították, hogy igenis cserés, és iCentre még olyanokat is írt a munkalapra aminek a fele sem igaz, és ezt az Apple is alá támasztotta. Pld Apple Store és egy APR közötti gyors különbség, iPhoneX-nél is jön le oldalt a lakk réteg vagy milyen anyag, itthon kapásból elutasítják hogy "esztétikai hibára nem terjed ki a jótállás" - minden más országban ha ez a kopás bizonyítottan nem a user hibája, akkor az Apple igenis cseréli.
(#5987) FIREBLADE78: igen van (+36 80 983 435, Prágában ülnek), és ha olyan az eset, akkor vagy továbbviszik az ügyet Anglia, Írország vagy Hollandiába ahol az Applenek irodája is van, és ők már befolyásolni is tudják az APR-t, akár az engedélyt is visszavonni. Én esetemben rengeteg probléma volt iCentre-rel, amit kivizsgált az Apple és jogosnak tartott, holnap egy amerikai és egy angol emberkével na meg a magyar supportal lesz egy telefonkonferencia. Azt eddig megerősítették, hogy iCentre de még az iStyle is nagyon problémás, de az ahogy ma viselkedett az iCentre az az Apple ügyfél-orientáltságot kimeríti (és erre az Apple nagyon figyel), bármennyire lehet hülye kvázi az ügyfél.
Feleségem felhívta az iCentre Bécsi úti szervizt, hogy a telefonhoz "kapott" RepairID-t kiadják, mert ezt minden hivatalos Apple szervíz tudja, így az ügyfél a RepairID és az eszköz Serial száma alapján az Apple oldalán le tudja ellenőrizni, hogy mivan a készülékével, nos mi ezt nem kaptuk meg. Jeleztük az Apple-nek, annyit mondtak hívjuk fel újra a szervizt, megtörtént ahol is összevissza hazudoztak, hogy így meg úgy meg stb...nem adják ki, Apple-el meg nem akarnak beszélni, a feleségemmel aki meg 4 hónapos terhes flegmán, felemelt hangon közölték, hogy nem adnak ki semmi ID-t még akkor sem ha lenne és rátették a telefont. Ezután újra Apple majd Apple anglia ahol is kb 10 mp után kiadták az ID-t és felvoltak háborodva az iCentre reakciója miatt, meg hogy nem adták ki az ID-t ami minden garanciális eszköznél ki kell adni! Majd ezután már érkezett is az sms, hogy a cserekészülék megérkezett, és mehetünk érte, ami elötte 30 percel még azt mondta az iCentre, Apple-nél a telefon, de csere szinte biztos nem lesz. Feleségem elmondta az iCentre-nek, hogy repairID-t megkaptuk, szóval nem értjük miért nem lehetett kiadni. Válasz: jó, a külföldi Apple és a magyar ügyfélszolgálat hazudik, jöjjön a készülékért majd minden köszönés nélkül megint a feleségemre rakták a telefont. Apple-nek ez újra elmondva, és nem kicsit már azon is felháborodtak, hogy az iCentre egy olyan oldalt hazudtolt meg, akik eldöntik, hogy ki lehet APR pld..... szóval nem kicsit a darázsfészekbe nyúltak....Na meg a legjobb, egy Manager azt mondja Apple logo alatt, hogy "na látja, ezért kell prémium Samsungot venni"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rövid termékismertető és GY.I.K. az összefoglalóban.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Új állapotú iPhone 13 256GB(!!) 91% akku - Vodafone - Ingyen csomagküldés!
- iPhone XR 64 GB Független Megkímélt/1 hónap gar./p3379/
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 98%
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával