Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Hmmm. Szóval neked tettszik. Az jó jel. Arra lennék még kíváncsi, hogy a párbeszédrendszer hogyan van megcsinálva.
Nevezetesen, azt híresztelték, hogy ha egy bizonyos típusú választ adsz, akkor azzal már elindultál egy irányba, és nem tudod visszapörgetni a "párbeszédfát", nem jelennek meg újra az alternatív válaszlehetőségek. Ez nagyon jó lenne, mert idegesít, hogy a Bioware játékokban szinte mindíg vissza tudsz lépni, és ki tudod pörgetni az összes lehetséges kombinációt. Ez nagyon megkönnyíti az ember dolgát és túl nagy kiísértés, hogy megtedd. Szóval jó lenne egy olyan rendszer, ami nem így működik, hanem valószerűbben. Növelné az RPG élményt, afféle "választotál öreg, most már csináld végig így" érzés lenne.
Akkor ezt most tényleg megcsinálták ebben a játékban, vagy csak híresztelés volt ez is?[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
marcus.fenix
aktív tag
Mondjuk szerintem a többféle játékstílusból nem mindegyik egyformán gyenge...
Ha valaki lopakodós, közelharcos kémes módban nyomja, akkor jobb lehet, de én Soldier háttérrel nyomtam, folyamatosan üvöltő riasztó mellett, Rambo módban berúgva az ajtókat és szaladós-ugrós, térddel orrba nyomós rúgással leterítve azokat akikre nem maradt lőszer... És blindfire-el kábé ugyanolyan eséllyel találtam el az ellent, mint ha zoomoltam...Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...