2017. december 17., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) szupermacs


szupermacs
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Bog játékot tesztel? :Y Jó a grafika. Ennyi.

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#2) XuChi


XuChi
(őstag)

Jó a grafika ???? Hol ??? Vagy a mellékelt képek nem a játékból valók ??

Ez egy amiga korszakban is halál gyenge grafika lett volna, de 2017 van !!!!

(#3) szupermacs


szupermacs
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Akkor a Terraria-t és az összes pixel art grafikájú játékot tiltsuk be.

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#4) Bog válasza XuChi (#2) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Jópofa =/= jó.

Egyébként jobb, mint a SimAirport, amit szintén nyúzok már. Az mondjuk 52-szer komplexebb játék jelenleg, pedig még az is bétás, de sokkal nagyobb kihívás és sokkal több már most benne a lehetőség.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#5) boost


boost
(PH! addikt)

Jól néz ki, és ötletes. Switchre pont jó lenne. Ott jól mutatnak az ilyen 8/16bit címek.

(#6) etejedu


etejedu
(őstag)

Koszi a tesztet, mar regota szemezek vele! Ha jol remlik most akcios is.

(#7) atike


atike
(PH! nagyúr)

Nem tűnik rossznak, bár nekem kicsit olyan, mintha egy univerzális game-editorral rakták volna össze... :)

"Nem harcolhatunk valami ellen. Annak semmi értelme. Valamiért kell harcolni."

(#8) szupermacs válasza atike (#7) üzenetére


szupermacs
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Rengeteg játékot készítenek mai napig GameMakerrel és RPG Makerrel is. Undertale is egy vacak GM-es játék.

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#9) Vesa válasza XuChi (#2) üzenetére


Vesa
(őstag)

Az ilyen játékok nem a grafikáról szólnak. Prison Architect, Rimworld, Terraria, Game Dev Tycoon, Starbound,
csok hogy néhányat említsek...Ezekből néha több milliót eladnak, pedig grafikailag a 90-es évek eleje.
De játékélményben elvernek nagyon sok csili-vili AAA címet.

(#10) boost válasza Vesa (#9) üzenetére


boost
(PH! addikt)

Vagy az egyik legjobb ilyen játék, a Stardew Valley. Fantasztikus egy alkotás és csak egy fejlesztője volt. :C

(#11) szupermacs válasza boost (#10) üzenetére


szupermacs
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Azért ez a grafika még mindig messze áll a 8 és 16 bites pixel arttól, sokkal szebb annál.

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#12) Vesa válasza boost (#10) üzenetére


Vesa
(őstag)

Egyébként a pixelart reneszánsza jellemzően a Minecraft-al indult el, ott is szimplán azért, mert a fejlesztő nem akart grafikusra "költeni". Minden más maszlag mese ezzel kapcsolatban, nem volt az dedikált műveszeti cél, egyszerűen ezt tudta önerőből megoldani egy programozó. Mai napig főleg ez az oka az ilyen grafikás indie játékoknak, ugyanis gyakorlatilag egy icon editorban bárki összedob bármit, ehhez nem kell grafikusi véna, szakértelem, tehetség, meg nagyjából semmi. 2D-ben is lehetne sokkal szebbet, igényesebbet csinálni, de ahhoz már grafikus kéne, az meg pénzbe kerül. Az ilyen egyszemélyes indie fejlesztők pedig programozók, természetszerűleg nem értenek a grafikához, de egy icon editorral még elbánnak. Okos marketinggel ezt előnynek is be lehet állítani, főleg, ha egyébként a játék maga kiváló. Az más kérdés, hogy ezzel együtt is lehetne szebb, adott esetben ízlésesebb, de tkp. a játékosokat sem érdekli ez, pl. engem sem,viszont grafikusként néha azért húzom a számat, hogy itt-ott bizony mennyivel elgánsabban meg lehetett volna oldani dolgokat. Ettől függeltenül a grafika itt nem létkérdés, így végülis tökmindegy...

[ Szerkesztve ]

(#13) szupermacs válasza Vesa (#12) üzenetére


szupermacs
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Már korábban is voltak pixel artos játékok, jellemzően azok a programozók készítették az ilyen játékokat, akik az általam, fentebb említett "fejlesztői környezetekben" rakták össze. Van egy ismerősöm és vele is alá tudom támasztani azt az állításom, hogy az ilyen fejlesztők nem értenek a grafikához és a rajzhoz, emiatt is néz ki úgy rengeteg játék, ahogy.
Személy szerint én herótot kapok már az ilyen pixeles játékoktól, de a teszt alanya pont nem az a kategória, amit már a grafika miatt eldobnék.
Barátommal mi pont a másik véglet vagyunk: értünk a grafikához, viszont történetet nem tudunk írni, emiatt is néz ki aránylag jól a játék, közben meg sztori szempontjából meg a fejlesztés sehol nem tart.

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#14) Prime110


Prime110
(senior tag)

Airport Inc, egyből beugrott az első kép láttán, azzal is rengeteget játszottam, gyakorlatilag ennek lehet a szellemi elődje, ez is beszerzős lesz.

(#15) Bog válasza Prime110 (#14) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Ha csak egy repteres-menedzsment játékot szerzel be, akkor inkább a SimAirport. Már írom arról is a tesztet.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#16) Prime110 válasza Bog (#15) üzenetére


Prime110
(senior tag)

Köszi, megvárom! :)
Mindig szerettem ezeket a tychoon játékokat, kár - ahogy az RTS-ek is - gyakorlatilag kihaltak a PC érában. Ezért üdítő ilyesmikről újra olvasni / tudni.

[ Szerkesztve ]

(#17) Freiherr


Freiherr
(őstag)

Kis szenyózás: kifutópálya nem létezik, csak futópálya.:)

XXX

(#18) Bog válasza Freiherr (#17) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Tudtam, hogy lesz valami szakzsargon, amihez nem ismerem a proper kifejezést :)

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#19) Freiherr válasza Bog (#18) üzenetére


Freiherr
(őstag)

De jobb is így, mert azt meg a többség nem értené.:)

XXX

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.