Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz boost #10 üzenetére

    Egyébként a pixelart reneszánsza jellemzően a Minecraft-al indult el, ott is szimplán azért, mert a fejlesztő nem akart grafikusra "költeni". Minden más maszlag mese ezzel kapcsolatban, nem volt az dedikált műveszeti cél, egyszerűen ezt tudta önerőből megoldani egy programozó. Mai napig főleg ez az oka az ilyen grafikás indie játékoknak, ugyanis gyakorlatilag egy icon editorban bárki összedob bármit, ehhez nem kell grafikusi véna, szakértelem, tehetség, meg nagyjából semmi. 2D-ben is lehetne sokkal szebbet, igényesebbet csinálni, de ahhoz már grafikus kéne, az meg pénzbe kerül. Az ilyen egyszemélyes indie fejlesztők pedig programozók, természetszerűleg nem értenek a grafikához, de egy icon editorral még elbánnak. Okos marketinggel ezt előnynek is be lehet állítani, főleg, ha egyébként a játék maga kiváló. Az más kérdés, hogy ezzel együtt is lehetne szebb, adott esetben ízlésesebb, de tkp. a játékosokat sem érdekli ez, pl. engem sem,viszont grafikusként néha azért húzom a számat, hogy itt-ott bizony mennyivel elgánsabban meg lehetett volna oldani dolgokat. Ettől függeltenül a grafika itt nem létkérdés, így végülis tökmindegy...

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák