Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Shadowbull #86 üzenetére

    Nyilván csak a volumen érzékeltetése miatt hasonlították össze a cikkben a leadott rendelések összértékét a BMW tőzsdei értékével, mert amúgy valóban semmi köze a két dolognak egymáshoz.
    Kb. mint amikor a Föld-aszteroida távolságot focipályákban számolják, stb.
    Ráadásul az egész kérdés virtuális, mivel a tőzsdei értéket sem lehet egy az egyben készpénzre váltani és az előrendelések is majd csak akkor válnak valódi pénzzé, ha le is szállítják a kocsikat.

    Az EV-k iránti kereslet növekedését viszont jól érzékelteti, meg hogy itt baromira nem valami állam által a piacra kényszerített hatások érvényesülnek, hanem az emberek egyre nagyobb hányada igenis komolyan érdeklődik az elektromos autók iránt.

    "Csak a miheztartás végett: a BMW évente 2,5 millió autót ad el, és durván 100 milliárd eurós forgalmat generál. Évente. "

    Szintén csak a miheztartás végett: a Tesla Giga Berlin gyára csak önmagában képes 2 millió autót legyártani évente (ha végre engedik az ápolók), miközben a BMW azt a 2.5 milliót 31 különböző gyárban és 14 országban gyártja. Ez szintén jól érzékelteti a nagyságrendbeli különbségeket.

Új hozzászólás Aktív témák