Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dragon3000 #34 üzenetére
NV-nél óvatósnak kell lenni sajnos. Abu nemrég írta, hogy teljesen más a stratégiája az NV-nek és az AMD-nek. Röviden: amíg az AMD általános optimalizációkat csinál, addig az NV alkalmazás-szintű optimalizációt, amivel ugyan sokkal több gyorsulást lehet elérni, azonban ha az alkalmazás frissül, akkor az optimalizáció megy a levesbe, s kezdhetik elölről. De azért elvileg csak csinál az NV általános szintűt is, itt rengeteg tartalék van még az GeForce-okban.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz Dragon3000 #37 üzenetére
Azért a Turing se annyira új, még mindig Fermi alapú. Az GCN annyiban különbözik, hogy ott a CU-khoz kevésszer nyúltak hozzá, míg az NV-nél az SM-ekhez mindig. Végül a Voltánál / Turingnál olyasmi lett, mint a GCN-es CU. Persze mielőtt valaki félreértené, nem ez nem jelenti azt, hogy a GCN mindig is jobb volt.
A lényeg az, hogy a hardver és a DX12 / Vulkan közötti általános szoftverréteget kéne fejleszteni. AMD az utóbbit nyomja ezerrel, ebben kb 2 éves elmaradása van az NV-nek. Főleg ezért van benne sok tartalék.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Melyik Vulkan cím alatt? Mert játék-specifikus optimalizálásokat csinál az NV. Ezzel sokkal többet lehet nyerni, mint általánossal. Valószínűleg erről van szó. Viszont az ilyen optimalizálások mennek a levesbe, ha a játékhoz jön egy frissítés.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
DX11-nél ez működik persze. De explicit apiknál nem feltétlenül érdemes játékspecifikus optimalizálásokat csinálni, mivel ha frissül a játék, akkor az speciális optimalizáció megy a levesbe, volt erre már nem egy példa, pont te értetlenkedtél egy ilyen esetnél, hogy szar a teszt. Általános optimalizáció persze ettől még lehet olyan, hogy egyes játékokban sokat hoz.
Jaj ne fanboy fejjel gondolkodjatok már. Tény, hogy az NV abszolút teljesítmény és perf / watt terén jóval előrébb van. És csak nála van Tensor meg RT. Ezt nem vitatja senki. És nem is akarom ezt csorbítani.
De az tény, hogy az NV 2 évvel le van maradva az explicit API-kban driverileg. Jórészt ennek köszönhető az, hogy DX11-hez képest DX12-ben és Vulkanban jobbak az AMD-k. Csodadriver powa. De ez, mint látható, minimális csak, sokat nem lehet vele nyerni. De azt legalább biztosan. És akkor még így is el van maradva az AMD. Szóval sokat nem ér.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Haggyad, minden topikba beírja. A TPU-nál tényleg így jöttek ki az eredmények, csak hát sajnos nem igazán jó a tesztelési metódusuk, mivel régi játékverziókkal és windowsokkal tesztelnek, ráadásul szinte sehol sehol nem használnak DX12-t / Vulkan leképezőt, hiába elérhető. Persze mindennek előnye az, hogy sok grafikus kártyát lehet betenni a grafikonba, minimális munkával.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen