Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    Számomra az a "next-gen", amikor a videojátékok élményét igyekeznek minél inkább a filmekhez közel hozni, olyan történetet, karaktereket, zenéket kreálva amiket amúgy hollywoodi produkcióktól szoktunk meg, csak épp itt mi magunk leszünk a történet középpontjában, ráadásul sokkal több információt kaphatunk a hosszabb játékidő miatt. A grafikai fejlődés végre elért odáig, hogy valós emberi érzelmeket közvetítsenek az arcok a mocapnek hála (L.A. Noire, Enslaved), a voice acting rengeteget fejlődött, ahogy a környezet animálása is, nem beszélve a zenékről. A baj csak az, hogy a két szórakoztatóipari ág között a kapocs meglehetősen gyenge, mert a filmek játékadaptáció szinte kivétel nélkül silány termékek, a játékok filmadaptáció pedig talán még annél is rosszabbak, emellett az olyan hibrid próbálkozások sem tűnnek túl működőképesnek, mint a Defiance. A WarCraft film lehet szerintem vízválasztó.

    A másik, amit én leginkább várok, az Arkham Knight egyik hírében lett leírva: open-world játék közel végig töltés nélkül és ezt az E3 gameplay is alátmáasztotta kicsit, valóban épületből ki, onnan másik épületbe bement Batman és nem volt töltés a megszokott helyeken. Kíváncsi leszek a végső játék ezen aspektusára.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Plazmacucci #21 üzenetére

    Miért ne lenne érdemes? Akkor milyen olyan játék van,a mivel érdemes egy éve belül újra játszani és nem a multi miatt?
    A Halo Reach, Halo 4 bőven 10 óra fölött volt a lineáris pályák ellenére és szinte lemászott a tévéről, a Batman játékok szintén ilyesmi élményt adnak, főleg az utolsó, de ami számomra meglepően filmszerű lett, az a Binary Domain, gyakorlatilag a Total Recall, Balde Runner és Vexille szellemi örököse az a program és az is 10+ óra.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz .LnB #73 üzenetére

    A Wii motion volt innováció szerintem. Egy egész konzolt mellérakta, tokkal-vonóval-játékokkal és így lett a chocapik. A VR gyerekcipőben jár, ez a Kinectes bohóckodás szintén, meg talán tényleg nem jó irány. Az érintőképernyő lehet izgalmas ebből a szempontból, kivetítők esetleg, vagy Különvélemény stílusú kesztyűk...

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz .LnB #80 üzenetére

    Wii pedig mókás, most gondolkoztam erősen egy mini beszerzésén, csak nincs hova rakni. :D De amúgy a kontroller nagyon egyedi, szerintem van benne jövő, csak a szimpla kétkezes kontrollerek még mindig gyorsabbak, ahogy észrevettem. Kinect hasonló nálam is, próbáltam ONE-on is nem rég, nem győzött meg. Újításokról én sem tudok, csak néha felröppen egy-egy rövid videó, vagy concept kép és ennyi, betonbiztos a kontroller/bill+egér helyzete, sok cég állt rá a gyártásukra és lefednek minden árszegmenst, nem igazán fognak átállni másra.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák