Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tarti19

    senior tag

    válasz kameraman77 #1 üzenetére

    Szerintem nincs probléma a hozzászólásod tartalmával, de amit leírsz az csak egy bizonyos szeletkéje egy nagy egésznek.

    Amikor te gyermek voltál a világunk technológiai színvonala még sokkal lassabb világot tárt elénk.
    Ezért van az, hogy akkoriban az ÚJDONSÁG hatása alá kerültél, legyen szó szinte bármiről. Az ember nem tudja olyan gyorsan lekövetni ezeket a változásokat, hiszen évmilliárdok alatt lett itt élet a FÖLD nevű bolygón.

    Most tényleg csak a te koncepciódra reflektálva, ma is megvan a képzelőerő, csak amíg (most csak hasra ütök) van 1 millió játék, addig 15 éve volt 1000 játszható program.
    a lehetőség bőkezűsége s a felgyorsult világ az ami itt probléma, ehhez ugye még hozzájárul az igazán rövid profittermelési kényszer. Ez általánosságban az elfogadott. Vajon, hogy ez miért lett trend az már sokkal összetettebb, mélyebb s sokkalta másabb kategória.

    PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz kameraman77 #1 üzenetére

    Egyetértek.
    Sokat töprengtem már azon, hogy miért lehet az, hogy egy régi játék, amivel gyerekkoromban játszottam, sokkal nagyobb élvezetet tud nyújtani, mint a legtöbb új?
    Arra jutottam én is, hogy a régiek többet bíztak az ember képzeletére, más kérdés, hogy ennek technikai oka volt, de nagyon jól működött a dolog. Persze, akinek nincs fantáziája, már akkor is cseszhette.
    Manapság mindent az ember arcába tolnak a játékok, nem kell megmozdítanod a fantáziád, legtöbb esetben az agyad sem.
    Emlékszik valaki az Another World-re? Mekkora hangulatbomba volt az a játék...
    De még az egykori kedvencem, a Duke 3D is többet adott a hangulatával, mint egy mai FPS.
    És születtek ugyan jó folytatások, mint a DXHR, vagy az XCOM, sajnos nagyon nem ez a jellemző.

    Másik ami zavar, az a rengeteg gyilkolás.. szinte nem is tudsz olyan játékot találni, ami nem arról szól, hogy valami huszadrangú célból ölj meg a játékmenet során több ezer embert.
    Oké, shooterek ezért vannak, de az arányokkal nagyon elszálltak.. gyakorlatilag tömeggyilkos-szimulátorokká váltak.

    Én nagyon remélem, hogy megmaradnak azok a játékok, amikben jól kidolgozott történetszál van, eltalált hangulat, és lehetőség a lopakodásra, lehetőleg jó sok logikai feladvánnyal, és játékmenetre / történetre kiható erkölcsi választási lehetőségekkel. Ha ezek megkapják a VR-támogatást, és a nextgennek tartott, játékmenetre-képességeinkre kiható részecske és időjárás-effekteket, akkor számomra kb kész is a tökéletes játék.

  • elithun

    őstag

    válasz kameraman77 #1 üzenetére

    Igazából a hardverek fejlődésével a grafika tud fejlődni, mert ahogy írod is egy jó sztorit "gyenge" grafikával is elő lehet adni. Az alap cél gondolom az lenne, hogy a sztorit jobban lehet szimbolizálni szebb látványvilággal, könnyebbé teszi a beleélést. A jobb hardver másképp szerintem nem tud hozzájárulni a történethez, ezért próbálja kiegészíteni.

    Persze más kérdés, hogy sok játék elakad annál, hogy szép a látvány és közben a sztori pedig élettelen. Ez tényleg egy probléma, de nem hiszem, hogy ez a grafika fejlődésének tudható be.

    „Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

  • hommeros

    őstag

    válasz kameraman77 #1 üzenetére

    Akkoriban azért voltál el vele, mert nem volt más és az volt a csúcs graf. A többi meg süketelés, minden korszakban eljátsszák, vissza az időbe, ne legyen fejlődés, kapáljuk a byte-okat. Talán ez a rendje a dolgoknak, de akkor ez már nem a te időd.

    Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

Új hozzászólás Aktív témák