Új hozzászólás Aktív témák

  • cuebler

    senior tag

    válasz Béééla #40 üzenetére

    azért a hackelés alatt sem mindegy, hogy mit értünk... az autóm felnyitását vagy éppen a fékrendszer felülírását. az autóm idei modell, de egy hacker maximum feltörni tudja, a többihez már csak fizikai kontakttal tud hozzáférni. amúgy meg csóválom a fejem, amikor az új audi/bmw/mercedes/volvo/lexus/vw folyamatos internet-kapcsolatot kér. mi a f****nak? nem mellesleg pont a prémium-autók azok, amelyekkel a "fontosabb" emberek is utazgatnak, szóval innentől már nyugodtan lehetne nemzetbiztonsági kockázatnak minősíteni az efféle gyári "húzásokat". a szememben az autógyártók lassan lesüllyednek a monsanto meg a bayer szintjére, ahol a profit mindenáron való hajszolása közben a környezetvédelem és a biztonság egyre inkább csak hangzatos jelszavak maradnak a nagy innovációk közepette (ld dízelbotrány, takata, fogyasztási normák és töréstesztek).

    az egész felmérésben pedig a legszebb: könyörgöm, mielőtt kérdeztek, megnézték, átlagosan hány éves a magyar gépjárműpark? szerintem a magyar autók 97-98%-a nem alkalmas internet-kapcsolatra, már csak a kora okán is... ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

Új hozzászólás Aktív témák