Új hozzászólás Aktív témák

  • Béééla

    őstag

    Ami igazán megdöbbentő, hogy az autóval rendelkezők jelentős része (63 százaléka – ez a lakosságra vonatkoztatva valamivel több, mint 1,5 millió fő) úgy gondolja, hogy az ő autóját nem érheti hackertámadás.
    Elnézve az autók átlag korát nem is meglepő...

    Ld. @ blackrulz és a BMW-s app.
    Az a baj, hogy az autógyárak magasról sz@rnak a biztonságra sw szinten.
    Jó dolog a connected car meg minden, de amíg pár éve még szervizbe kellett volna vinni a telómat hogy garivesztés nélkül androidot frissíthessek rajta ("házi firmware frissítés garanciavesztéssel jár" címszó, alaplapon BIOS/EFI frissítés is ebbe a kategóriába eshet...) addig nem akarom látni a kígyózó sorokat egy foltozókedd után a Porsche M5-nél mert ugyan Pesten van az üzlet de Kecskemétnél állna az utolsó.

    Én tényleg tartok ezektől és nem a vidéki mendemondák hanem az ipari mendemondák miatt.
    Amíg a legelterjedtebb CAN stack bugos (Vector) és amíg nem megoldott a gyors frissítés otthonról is, legacy autókba is (de nem a telefonoknál bevett módon hogy az új főverzió után darabosan mozog a kilóóra és többet fogyaszt kevesebb lovat produkálva) addig én kérem a lehetőséget hogy ezeket a kurva okos rádiós rendszereket hagyják ki.

    @vandor01
    kulonben vehet mindenki ladat
    Én a mai napig szerelmes vagyok bele, csak hát 2017-ben 13 literes városi fogyasztás (új lada), hát kösz nem.

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák