Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz Necroman_Mk2 #1 üzenetére
sőt, ennél sokkal többet is tud a Unity engine. csak akkor már nem fut olyan jól mindenkinél
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
oO7
őstag
válasz Necroman_Mk2 #9 üzenetére
azért jó hogy mutogatod ezt a Unity 3D -t, nagyon szép és jó de ennek az aktuális értelemben véve 0 köze van a böngészőben futó játékokhoz... ez is csak egy plugin, nem HTML5 -öt meg WebGL -t meg hasonló cuccokat használ...
az hogy valami a böngészőben fut, az most nem azt takarja, hogy a böngésző ablakon belül, hanem azt, hogy a böngészők által támogatott technológiákat felhasználva
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz Necroman_Mk2 #9 üzenetére
Most ugye csak viccelsz? Egy mikrotranzakciós kis bizbasz hol ér fel mondjuk a Mass Effect, vagy az Assassins Creed, esetleg -hogy unfair legyek- a World of Warcraft eladásaihoz és ehhez mért bevételekhez?
Az AC: Brotherhood a megjelenést követően csak Európában, csak konzolon betermelt az Ubistoftnak ~50 000 000€-t, ennyit egy Travian szintű játék mikor fog elérni, főképp mikrotranzakciókból?
Az OnLive esetében pedig a továbbiakban sincs válasz arra, hogy ugyan mi a jó égből termelik ki a géppark bővítésére szánható pénzt? Csak mert ugye a kívánt milliós felhasználói bázishoz pont nagyobb szerverpark kell, amihez meg tőke. (Jelenleg meg egyik sincs meg... távol sincs.) Csak a játékok eladásából nem fog nekik összejönni a bővítésre szánható összeg, maximum a cég önfenntartását tudja fedezni és a már meglévő szerverek fenntartását.
Nem igazán hiszem, hogy tudsz felhozni valós észérvet az OnLive mellett. És mindezt mondom úgy, hogy a csúnya startjuk előtt még én is hittem benne, hogy bele tudnak kavarni a konzol vs PC párharcba.
-
nagyúr
válasz Necroman_Mk2 #9 üzenetére
Ha úgy gondolod, egy vasat sem adsz nekik, de ha úgy, akár 10, 20, 30, 50, sőt, 100 €-t is költhetsz a játékra.
Ez sokszor úgy működik a gyakorlatban, hogy "úgy gondolod, egy vasat sem adsz nekik, de közben akár 10, 20, 30, 50, sőt, 100 €-t is költsz a játékra"
Onlive: egy új üzleti modellel mindig nehéz megtalálni azt a pillanatot, amikor már tarolni lehet vele - szerintem a cloudos játékszolgáltatás biztosan be fog futni, de lehet, hogy most még egy kicsit korán van hozzá. vagy egy kicsit másképp kell csinálni, mint az Onlive. 2-3 év, és kiderül.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Necroman_Mk2 #18 üzenetére
továbbfűzve, az egyik valóban a gépfejlesztés "befagyasztása" - ha fullHD-ben akarsz game-elni, akkor a Te oldaladon a sávszélesség a korlát, és marhára mindegy, hogy a játék a METRO2033 vagy vmelyik Unreal Engine-es game. a másik oldalon ezt használja ki a szolgáltató, hogy nem mindenki egyszerre METRO-zik (economy of scale).
a másik válasz leviske kérdésére így hangzik: akkor fogod a cloudot választani, amikor már közel ugyanazt a sebességet fogja adni, mint a PC, de olcsóbban. ez már csak azért sem sci-fi, mert a jelenlegi kiemelkedő PC-s játékigények "mesterségesen" magasak - a Crysis akkor is etalon lenne vizuálisan, ha nem lenne benne Very High beállítás, a METRO-n pedig éppenséggel nem dob túl sokat a diffuse depth of field. ha VGA-t veszel, akkor ezek a kérdések felmerülnek, mint döntési pont, de ha pl. a szolgáltató eleve azzal nyit, hogy ezeket nem teszi elérhetővé, akkor relatíve könnyen le fogsz mondani róluk. stb.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...