Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Necroman_Mk2 #18 üzenetére

    továbbfűzve, az egyik valóban a gépfejlesztés "befagyasztása" - ha fullHD-ben akarsz game-elni, akkor a Te oldaladon a sávszélesség a korlát, és marhára mindegy, hogy a játék a METRO2033 vagy vmelyik Unreal Engine-es game. a másik oldalon ezt használja ki a szolgáltató, hogy nem mindenki egyszerre METRO-zik (economy of scale).

    a másik válasz leviske kérdésére így hangzik: akkor fogod a cloudot választani, amikor már közel ugyanazt a sebességet fogja adni, mint a PC, de olcsóbban. ez már csak azért sem sci-fi, mert a jelenlegi kiemelkedő PC-s játékigények "mesterségesen" magasak - a Crysis akkor is etalon lenne vizuálisan, ha nem lenne benne Very High beállítás, a METRO-n pedig éppenséggel nem dob túl sokat a diffuse depth of field. ha VGA-t veszel, akkor ezek a kérdések felmerülnek, mint döntési pont, de ha pl. a szolgáltató eleve azzal nyit, hogy ezeket nem teszi elérhetővé, akkor relatíve könnyen le fogsz mondani róluk. stb.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák