Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Ahogy a címet megláttam, már indult a fejemben a Morrowind zenéje :))
    Laceszt ugyan talán nem érem utol, de Skyrimben csak a steames reg óta van 600 óra, előtte is volt 2-300; Obilivionban talán feleennyi; na de Morrowind, na azzal sokkal több időt töltöttem, mint bármi mással (na jó, talán a SC lehet még hasonló) :)

    batman91: "Kövezzetek meg, de nekem a Morrowind [...] nem tetszett"

    *puff*
    Your Marksman skill increased to 56
    :DDD

    Scholes: "Egyetértek. Nekem az Oblivion meg a Skyrim is unalmas volt. Pedig mindkettőt többször próbáltam végig vinni"

    Lehet, hogy itt a gond :) Egyik TES-t sem próbáltam végigvinni, nálam sosem erről szólt. Talán pont Oblivionban jutottam a legtovább (Bruma ostroma utánig), pont azért, mert ott fogott meg legkevésbé a játék; Skyrimben a Thalmor fogadásig, Morrowindben pedig csak Balmorában Caius Cossadesig jutottam a főszálban :DDD

    Lenry: "2006 - OMG de k*****rva rég volt. egy GeForce 6600-asom volt, ami 3D alatt random időközönként lefagyott, akkor reset, reboot, fél nap mire feláll az XP a Duronon 512MB RAM-mal, és lehet tovább játszani. rendkívül sűrűn mentettem :D
    imádtam az Obliviont, számomra az első igazi open-world rpg élmény volt, a grafika pedig egyszerűen gyönyörű. [...]

    a Morrowind érdemeit elismerem, a sztorit elolvastam és tetszett, a zenéjét imádom, a világ érdekes, de a játék maga valahogy sosem fogott meg, pedig többször elkezdtem, de ritkán jutottam túl Seyda Neenen..."

    Az Obliviont előbb még R9600-on próbáltam játszani, mivel az még nem volt teljesen Dx9-es, ezért valami "oldblivion" moddal ment csak eleinte :D Utána nekem is 6600 GT jött (mondjuk jóval később, miután egy hibás 6800-zal átvertek, és azzal az upgrade-re félretett pénzem el is ment, maradt a 9600 még pár hónapig :( )

    Valószínűleg azért vagy így a Morrowinddel, mert nem azzal játszottál előbb. Abban a korban olyan gyönyörű grafika, főleg az időjárás, óriási ugrás volt. Az open-worldsége, ami az Oblivionon is túltesz, az az addig nem látott változatossága, fantáziadússága tájakban, helyekben, történetekben - ebben szintén hatalmas visszalépés volt az Oblivion. Szintén nagy különbség, hogy a MW kicsit karcosabb, sötétebb volt - azután az élénk szaturált színekkel operáló meseszerű Oblivion a krumplifejű karaktereivel, szintén furcsa volt. Az mondjuk tény, hogy a MW-nek is voltak idegesítő dolgai, pl. a harcrendszere (ott van az orrom előtt de nem találom el), skillrendszere (hú... kis táblázatokat gyártottam, hogy melyik szinten milyen skillre kell gyúrnom, milyen fegyvert és páncélt használhatok, mit csinálhatok...), a későbbi játékok rendszerének jobban örültem volna. Ezért reménykedtem nagyon a Skywindben, de az még azóta sincs sehol, úgyhogy ha/amikor újra nekifutok, akkor maradok a sima MW-nél és moddolom felfelé...

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák