Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Ahogy a címet megláttam, már indult a fejemben a Morrowind zenéje
Laceszt ugyan talán nem érem utol, de Skyrimben csak a steames reg óta van 600 óra, előtte is volt 2-300; Obilivionban talán feleennyi; na de Morrowind, na azzal sokkal több időt töltöttem, mint bármi mással (na jó, talán a SC lehet még hasonló)batman91: "Kövezzetek meg, de nekem a Morrowind [...] nem tetszett"
*puff*
Your Marksman skill increased to 56Scholes: "Egyetértek. Nekem az Oblivion meg a Skyrim is unalmas volt. Pedig mindkettőt többször próbáltam végig vinni"
Lehet, hogy itt a gond Egyik TES-t sem próbáltam végigvinni, nálam sosem erről szólt. Talán pont Oblivionban jutottam a legtovább (Bruma ostroma utánig), pont azért, mert ott fogott meg legkevésbé a játék; Skyrimben a Thalmor fogadásig, Morrowindben pedig csak Balmorában Caius Cossadesig jutottam a főszálban
Lenry: "2006 - OMG de k*****rva rég volt. egy GeForce 6600-asom volt, ami 3D alatt random időközönként lefagyott, akkor reset, reboot, fél nap mire feláll az XP a Duronon 512MB RAM-mal, és lehet tovább játszani. rendkívül sűrűn mentettem
imádtam az Obliviont, számomra az első igazi open-world rpg élmény volt, a grafika pedig egyszerűen gyönyörű. [...]a Morrowind érdemeit elismerem, a sztorit elolvastam és tetszett, a zenéjét imádom, a világ érdekes, de a játék maga valahogy sosem fogott meg, pedig többször elkezdtem, de ritkán jutottam túl Seyda Neenen..."
Az Obliviont előbb még R9600-on próbáltam játszani, mivel az még nem volt teljesen Dx9-es, ezért valami "oldblivion" moddal ment csak eleinte Utána nekem is 6600 GT jött (mondjuk jóval később, miután egy hibás 6800-zal átvertek, és azzal az upgrade-re félretett pénzem el is ment, maradt a 9600 még pár hónapig )
Valószínűleg azért vagy így a Morrowinddel, mert nem azzal játszottál előbb. Abban a korban olyan gyönyörű grafika, főleg az időjárás, óriási ugrás volt. Az open-worldsége, ami az Oblivionon is túltesz, az az addig nem látott változatossága, fantáziadússága tájakban, helyekben, történetekben - ebben szintén hatalmas visszalépés volt az Oblivion. Szintén nagy különbség, hogy a MW kicsit karcosabb, sötétebb volt - azután az élénk szaturált színekkel operáló meseszerű Oblivion a krumplifejű karaktereivel, szintén furcsa volt. Az mondjuk tény, hogy a MW-nek is voltak idegesítő dolgai, pl. a harcrendszere (ott van az orrom előtt de nem találom el), skillrendszere (hú... kis táblázatokat gyártottam, hogy melyik szinten milyen skillre kell gyúrnom, milyen fegyvert és páncélt használhatok, mit csinálhatok...), a későbbi játékok rendszerének jobban örültem volna. Ezért reménykedtem nagyon a Skywindben, de az még azóta sincs sehol, úgyhogy ha/amikor újra nekifutok, akkor maradok a sima MW-nél és moddolom felfelé...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...