Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frozen

    őstag

    válasz #53246592 #15 üzenetére

    Az a baj ez az 58 km papírforma... ez kb a valóságban kb jó 45-50km -re,, ha rendesen padlózgatod és nem az agyon butitott gyorsítással közlekedsz kb 10-13km távolságra még egy bp városban is nagyon kevés. Ez mellett érdemes megemlíteni azt is ,hogy az akku kopik így lehet 1-2 év múlva már ennyi sem fog tudni. Én nem adnék érte pénzt ilyen állapotban.

    pont a hibrideket és a plugin kategoriákat kellene úgy csinálni hogy legyen 150-200km hatótáv és legyen mellé egy motor ami mondjuk autópályán visszatölt és hajt is közbben.

    Van választható kategoria érdekes én eddig még sehol nem találtam normális autot. Egy családi kombi elektromosban nincs, csak a babakocsi karosszériás autók.Aminél nagyobb egy picit a váz az is nagyon kevés km tud megtenni nem tudok egy töltéssel lemenni egy Budapest-München távot ugy hogy a gyors 1-2 percces stopon kívül ne kelljen kávézni vagy enni.
    Plugin /hybrid hát valahogy ebben a kategoriában sem láttam kiemelkedő teljesítményt ez a 20-50km hatótáv kész vicc kategoria , ezen felül még a belerakott motor is gyenge aztán csak nyekeg az autopályán egy komolyabb emelkedőn na meg a németeknél a 180 nál ha jól tudom le is korlátoznak ,mert nincs benne kraft.
    Szóval ha te tudsz valami jót ami megfelelne nekem akkor mond már el légyszíves mert én nem látom azt a nagy választékot amit írsz.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Noukoum

    veterán

    válasz #53246592 #67 üzenetére

    Sokkal jobb volna ha ehelyett több elektromos autót gyártanának.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • lemmy71

    őstag

    válasz #53246592 #67 üzenetére

    Értem én hogy benzin, de mi hajtja :DDD Igazából kinek is kellene egy ilyen "takarékos" autó. Senkit nem akarok megsérteni ki hol lakik, de a nagy átlag aki ilyen takarékos gépre vágyik és kevés a napi km -r futása, azok nagy százalékban lakótelepi emberek. Szóval azoknak ez alapból halott ötlet, nem csak ez az Opel hanem a többi "elemes" autó is. Nem tudja otthon tölteni, mivel nincs napeleme ami igazán takarékossá tenné, na meg sajnos ez nem a nyugat, magyarán nem tudja megfizetni az autó árát. De még ha meg is tudja fizetni, mit spórol vele? Egy hasonló kategóriájú 1000 vagy 1400 benzines/dísel fele annyiból megvan és ha csak napi 40 - 50 km -t számolunk akkor egy hagyományos autóval jobban jár. Plusz meg egy pont a benzines vagy dízel mellett, ha ne adj isten hétvégén egy kirándulást akarnak beiktatni, akkor nem kell azon izgulni hogy hol merül le a járgány.

  • Füleske

    addikt

    válasz #53246592 #68 üzenetére

    Ha a PHEV - eket nem fejlesztik, akkor a többi még halottabb ügy, már csak a folyamatosan szigorodó CO2 kvóta miatt is. Nem is kell ehhez az EURO7, az országok és autógyárak is megadják/megadták a maguk céldátumát, mikortól nem árulnak belső égésű motorokat. Had ne keressem már meg, hogy ki milyen dátumot adott meg eddig, van jó pár.

Új hozzászólás Aktív témák