Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ez melyik település?
Budapesten nem sokszor lehet ilyen élménye az embernek normálisan gyorsítva. 2.0 tdi golf-fal is egész szépen kell gyorsítani ahhoz, hogy így elhúzzon az ember (2200-ig ki kell forgatni az 1-est, 2-est ), mondjuk kézi váltóval, de ezzel nincs bajom, gyorsan megy a váltás.
Nem hiszem, hogy sport módban max teljesítmény fölé forgatná a motort a váltó, mert annak nincs értelme. A váltósegéd nekem 3800-4000 környékén padlónál is írja, hogy tegyem a következőt.Nekem inkább az a bajom, hogy a sok kis automataváltós, erősebb autós mami, papi egyenesben nem hagy elmenni, amikor szeretnék, aztán meg tötyögnek, ehhez sajnos kevés a 150 ló (itt most nem is állórajtról beszélek), na felénk (Budapest) ilyen a forgalom. Elég sokan elmebajosak. Én meg motorhoz szoktam, szóval nem megyek lassan kocsival se, de nem hülyéskedek, csak megyek.
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
Oké, nekem 6 gangos a 2.0 crtdi, 1,2,3 rövidebb, mint pl a mazda6-oson volt, 4,5,6 pedig hosszabb. Egyest 2000 fölé tutira felesleges forgatni, egyrészt túl sok a vonóerő, másrészt kettesben bőven viszi (nem azt mondom, hogy utánfutóval és tetődobozzal emelkedőn is ez az igazság, illetve az alpokban ki lehet forgatni 2500-ig, de afölé 10%-os emelkedőn sem kell, persze lehet hülyéskedni).
Kettes alapjárat amúgy 16 km/h, tehát nem sokkal 1000 feletti itt a fordulat, ha úgy van, a kettest ki lehet kicsit jobban forgatni, de 20-tól bőven van erő, gyorsan fel is pörög a motor, 37 km/h-nál már 2000-et forog, alul is ott van a 340 Nm nagyrésze. Városban csorgás 50-nel bőven 4-es kategória, a váltásjelző is azt akarja és a fülnek is jó, a kettőstömegűt meg majd cseréli a következő tulaj, nem fogom 3-asban nyektetni 1800-as fordulaton, amikor viszi 4-esben is full kussban 1200-on (persze kis terhelésen). Persze nem szoktam (főleg óra szerint) 50-nel menni városban, ha olyan a hely 65 körül megyek 5-ösben, ilyenkor nagyjából visszatermeli a dízelt...2-esben amúgy is jobban bírja a motor az alacsony fordulatot (nem nagy terhelésnél, azaz nem folyamatos nagy gázpedálállás és konstans fordulatszám mellett), hiszen sokkal kevesebb ideig van abban a tartományban. Érződik a motoron, hogy mikor nem esik neki jól a terhelés, olyankor bőven elég visszaváltani.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ahogy feljebb írtam, csak kis terhelésnél (csorgok 50-nel) járatom hosszabb ideig 1200-as fordulaton. Lehet érezni, hogy mikor esik jól az autónak. Nem csak a váltásjelző írja ezt (az már 44-nél írja a 4-est sokszor). Te pedig valszeg nem is ismered ezt a motort ebben az autóban, így nem tudhatod, hogy mi a pontos helyzet. Hidegen amúgy kicsit tovább forgatom, ilyenkor a váltásjelző is később kér fokozatot. Amúgy meg ne aggódj ezen példány miatt, városban nagyon ritkán jár, országúton és autópályán van használva, ha beindítjuk, 50 km-nél nem nagyon megy kevesebbet. Városba van motor és robogó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest