-
GAMEPOD.hu
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inv1sus
addikt
-
zodo
nagyúr
válasz Inv1sus #16659 üzenetére
Látom a Google keresés ill. "Szerkesztés gomb" használata is távol áll tőled.
Syrius XIX és akik ott voltak! Köszi a ma délutánit!
Rolly
Nem leszek vita partner!
Nem vagyunk egyformák, ki így látja, ki úgy. -
-
dzsavermadar
senior tag
válasz Inv1sus #17622 üzenetére
Ilyen minőségnek én már örülnék.
Nekem nem lesz, mert magán a gépemen a megjelenítés is rossz.
Plusz még azt is feleznem kell felvételnél.
Ez amit csináltál, szerintem szép.
És rájöttem, hogy a progikon viszonylag kevés múlik.
Én már kipróbáltam vagy 4-5 konvertáló progit, különböző beállításokkal,
de alig volt különbség.
Egyelőre a legjobbnak ítélt az, amit Jrzodo-tól kaptam,
az általa kipróbált beállítások szerint, amiket utoljára tettem ide fel,azok azzal vannak.
Köszönöm Jrzodo!
És grat Inv1sus!>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz Inv1sus #17703 üzenetére
G27 és 300°-on használom és manual váltót használok. Háát mondjuk nem ma kezdtem kormányozni, de ha van pénzed csak ajánlani tudom. Borzasztó precíz, ha jól beállítod.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
--Lorant--
aktív tag
válasz Inv1sus #17743 üzenetére
"Mindenesetre nekem semmi bajom zyl-lel, egyelőre csak szimpla vádaskodásnak tűnik mr lorant ügyködése... Biztos fiatal még..." kicsoda zyl? (nekem ez még új,amit ma láttam zylütől meg Blacktől,ha engem lehetett szopatni hogy kormanyal jatszom közben pedig billel akkor most miért ne használnám ki az alkalmat? láttam amit láttam,és az a poén h nem csak én láttam. nagyon is észre lehetett venni amit ők müveltek ma.....aki ott volt az látta. enyi.többet nem beszéllek rólla csak meglepett a dolog!!!!!!
....
-
dzsavermadar
senior tag
válasz Inv1sus #17760 üzenetére
És érkezik a második hullám.
Doz repülése, második hullám>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
Steady74
addikt
válasz Inv1sus #17795 üzenetére
figyi, mikor beléptem a szeróra, csak spektatáltam, éppen spa-t nyomtátok, zyl meg lacettivel volt. A pálya középső részén úgy ment el két ember mellett, akik versenyben voltak, mint akik 100-zal mennek csak egy olyan részen, ahol 210-220 km/h az átlagsebesség. rögtön szóltam is, hogy mi a sz@rt csinál, és csak őt figyeltem. az időkből azért nem láttátok, hogy mennyire gyors, mert lelassított a kanyarokban, meg a célvonal előtt. A lagg az teljesen más jelenség.
Láttam, hogy csal innentől kezdve, hogy ezt egy privát szerón csinálta, egy utolsó kis senki lett számomra, akivel ha véletlelnül találkozom virtuálisan úgy fogom kezelni, mint a többi csalót. Letolom, összetöröm, a többi gondold hozzá. -
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
válasz Inv1sus #17799 üzenetére
Látod milyen érdekes?
Az ember nem is gondolná, hogy vannak itt olyanok,
akik nem toltak valamelyik Need For Speed (autós játék) változatot.
Erre nem gondoltam, és inkább az én hibám, hogy alapértelmezettként kezeltem.
Bocs Inv1sus!
Ott tanultam meg, hogy ezt hogyan kell csinálni. Visszaváltani nem szükséges.
Még állítani is lehet a nitrót, hogy röviden használom, és akkor bődületes gyorsulás,
vagy hosszabban adagolva, akkor mérsékeltebb gyorsulás, de hosszabb szakaszon.
De a Grid-ben nincs nitró, hacsak úgy nem, ahogy itt Hunman leírta, de erről idáig nem tudtam. Ezután jobban figyelek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
dzsavermadar
senior tag
válasz Inv1sus #17804 üzenetére
Dehogy váltok manuálisan, hiszen örülök, hogy megbirkózom az öt billentyűvel.
Nem vagyok én zongorista.
Pl: ha hátranéznék, már mennék is "dzsindzsás"-ba.
Nekem is megvan az én szemszögemből, és már elemeztem is.
Ebből (ill. a kettőből) valamivel többet lehet következtetni, mint a tiedből.
Egymás mellett mentünk, és egyikőnk sem látta a másikat.
Én azt hittem picit hátrébb vagy, és azt hiszem te is ezt hitted rólam.Hát nem.
Attól függetlenül, hogy mit hittünk, én mentem egyenesen át a te oldaladra, és nem
követtem az út törésvonalát. Utólagosan bocsánatot kérek.
Itt a én felvételem,
de a címe az nem a hozzáállásomat tükrözi, csak így tűnt hangzatosnak.
Halálos harc a dobogóértHa már itt vagyok, betűzök még párat.
Csipegetve a helyezéseket
Egyszerű Spa
Előzmény és bosszúMindenkinek felhívom a figyelmét, hogy a címek a közönség szempontjából készülnek,
kicsit hatásvadász szempontok szerint, és nem biztos hogy tükrözik a valóságot.
Erre vonatkozólag, mindenki kérdezze meg orvosát, gyógyszerészét.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
drevin_71
tag
válasz Inv1sus #17839 üzenetére
nem szokásom direkt törni ,
utálom ha valaki nem a tudásából versenyez,
ha látom hogy "valami" nem tiszta a szerón vagy a rankeden szóvá teszem ,
plussz megy a + kick
vagy elköszönök és keresek olyan helyet ahol igazi verseny van...
remélhetőleg marad a személyes szerón az utóbbi
vannak itt többen akikkel érdemes gurulni -
Syrius XIX
addikt
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz Inv1sus #18182 üzenetére
Sokáig kerestem, de nem találtam meg a részletezést, amit Zodo már leírt 1x. Bocs.
Zodo barátunkat kell ez ügyben keresni.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz Inv1sus #18182 üzenetére
Na csak megtaláltam. Jó olvasgatást. Ebben megtalálod amit keresel!
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
Syrius XIX
addikt
válasz Inv1sus #18182 üzenetére
Azt írtad kontrollered van!
A kérdésedből arra következtetek, hogy neked nincs feltéve a magyarítás.Próbáld meg így:
Aztán majd érzed, hogy ez mennyire jön be! Ha nem, akkor kikísérletezed, neked mi kényelmes!
De ha nem kontrollered van, akkor én kérek elnézést!Steam név: Syrius XIX. NVIDIA forever! A cél nem az, hogy kilökjél, hanem az, hogy megelőzzél! Nyerhetsz úgy is, ha kilöksz, attól nem vagy jobb (és nem is leszel legfeljebb "csak" előrébb végeztél)! :) Code: Grid1971
-
zodo
nagyúr
válasz Inv1sus #18182 üzenetére
Rolly már segített a linkel, de az ma már igencsak elavult részemről és még nem volt időm új hsz-t írni.
Lényegében nem sokat változtak a beállításaim, de az újak rád úgy sem vonatkoznak, mert nem használsz, (ha jól sejtem) Logitech Profiler drivert.Valahonnan a topikból ollóztam egy kisebb leírást ami webfordító segítségével lett olyan amilyen, de megosztom veletek.
Holt zóna (Dead Zone)
Ezt a beállítást arra használható, hogy létrehozzunk egy holt területet a kerék középpontja körül. Ha a kormányművet csúszkálósnak érzed, növeld ezt az értéket, miközben „lenyugszik” növeli a holt zóna méretét. Figyelj arra, hogy egy magasabb Linearity érték (lsd. lent) is adhat egy használhatóbb hatást, mint a holt zóna növelése. Fontold meg, hogy kipróbáld azt mielőtt növeled a holt zónát.
Telítettség (Saturation)
Ez a változó arra használható, hogy a kocsi fordulását szabályozza, a kerekek fordításával. Növeld ezt, ha úgy érzed, hogy a kormánymű túl érzékeny. Csökkentsd ezt, ha úgy érzed, hogy túl sokat kell mozgatnod a kereket hogy az éles kanyarokat bevedd.
Linearitás (Linearity)
Ez a változó arra vonatkozik, hogy milyen könnyű az autót egyenesben tartani, illetve a sodrásokat fenntartani. Növeld ezt, ha túl nehéznek találod azokat. Csökkentsd ezt ha úgy érzed, a kormánymű túl lomha. A pozitív számok azt jelentik, hogy a kormánymű kevésbé érzékeny, ez kevesebb irányíthatóságot ad, ha kanyarodunk. A negatív számok azt jelentik, hogy a kormánymű érzékenyebb, jobban irányítható kanyarban.
Kontrolleremhez én a következő beállításokat használtam, fentről-lefelé haladva:
5, 95, 1, 0, 100, 0, 100,Szerk: Talán az 5, 95, 0, 0, 50, 0, 50, -en próbálkoznék, mai fejjel. , de csak tipp!
Ezek nem sokkal térnek el a gyári alapbeállításoktól, de idővel némi autókázás után, majd rájössz, hogy neked melyik lesz a tuti.
Fékpedál érzékenységét sosem kellett 5-re állítanom (kontroller esetében) , nem voltak fék problémáim, mint a kormányomnál.Sok sikert és gr a kontrolleredhez!
[ Szerkesztve ]
-
Syrius XIX
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.