-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
esfrost
tag
Megérkezett a patch. Lehet menni tesztelni. Remeljuk hoz valami fejlődést!
-
esfrost
tag
válasz Aprósólyom #3665 üzenetére
Szerintem jó úton halad a játék. Egy csomó minden hiányzik belőle még mindig, de most legalább azt érezni, hogy törekvések is vannak arra, hogy minden, amit a community szeretne benne legyen. Itt van mindjárt a timelimit duel format PTS-en. Valahogy szépen bele kell implementálni a bajnokokat, hogy legyen értelme a létezésüknek és lesz egy izgalmas 1on1 módozat. On-line versenyek folyamatosan vannak, 1on1 és 2on2 is. Most volt két hete a magyar verseny Budapesten, év vége fele pedig lesz még egy magyar rendezésű, de már európai verseny, az Budapesten. Szinte minden hétvégén van valami online verseny, néha még hézköznap is. Érdemes őket követni. Bárki nevezhet ezekbe a versenyekbe. Kifejezetten kezdőknek is vannak versenyek. Nyílt bajnokság az összes szinte. Most a hétvégén pedig meg volt az első amerikai timelimit duel verseny. Marha jó volt szerintem. Izgalmas, több százan nézik, remek hangulat. Játszani is lehet szinte minden módot, vannak ellenfelek. Duel EU-n belül szerintem pörög, legalábbis amikor én kerestem ellenfelet akkor 1 pecen belül mindig talált (bár nagyon ritkán duelezek). DM/Unholy/TDM mindig van, 1 percen belül talál akármelyiket. Szerverek nekem stabilnak tűnnek, én nem tapasztalok lagot (csak a szokásos netcode probléma van még jelen néha). Én összességében már most elégedett vagyok a játékkal. A teljesítményéről továbbra sem tudok nagyon mit mondani. Nekem erős gépem van, így nincs gondom az FPS-el, vagy stutteringgel. 240fps konstans, minden módban, és nagyon folyékony az egész játékmenet. Nincs akadás, vagy lag. Hát itt tartunk most kb...
-
esfrost
tag
válasz Aprósólyom #3668 üzenetére
Attól függetlenül, hogy nekem személy szerint nincs lag vagy akadás másnak még van, ez biztos. Reddit tele volt/van ilyen jellegű panaszokkal sajnos. Ez a motor továbbra is nagyon rossz, még annak ellenére is ezt mondom, hogy nekem nincs vele gond. Sajnos a többség panaszkodik rá, és joggal... Ez az engine soha nem lesz tökéletes, de sajnos szerintem még arra a szintre sem fog eljutni, hogy modnjuk 10 emberből 7 azt mondja, hogy nincs vele gondja. Teljesen indokolatlanul nagy az erőforrásigénye.
-
esfrost
tag
Igen, megnéztem én is azt a játékot, és nagyon elkeseredtem, hogy ott milyen remekül működik a motor. Szép grafika, elképesztően folyékony a játékmenet, tényleg nagyon keveset tölt mindenhol, és még a legnagyobb tereknél sem esik be az fps. Ugyan ezt kellett volna meglépni QC esetében is. Azon gondolkodtam, hogy vajon nincs arra semmi esély, hogy QC esetetében is legyen Vulkan, és hogy egy kicsit még tovább csiszolják ez az engine-t!?! Nem lenne rossz...
-
esfrost
tag
Teljesen átérzem a frusztrációdat. Egy csomó minden hiányzik a játékból, amitől sokkal, de sokkal jobb is lehetne. Azonban egy nem q3, ez QC, de gyökereiben a játék a helyén van. A kezdeti, sőt még a mostani bugdácsolásai ellenére is teljesen jól lehet vele játszani. Sajnos a játékosbázis kicsi, nem lehet vele mit tenni. Ez sajnos nem a QC hibája, vagyis nem annak a hibája, hogy milyenre sikerült. A jelenleg legtöbbet gép előtt ülő rétegnek egész egyszerűen nem kell már az arena FPS. Nincs rá igény, nem érdekes számukra, nehéz is, talán túl gyors is.
- Server Browser: Tök jó volt annó ezt nézegetni pl. Q3-ban, vagy most QL-ben és oda becsatlakozni, ahol volt játékos. Viszont meg kell védenem a match-making rendszert, ha van elérhető játékos bejelentkezve, és játékot keres, akkor hibátlanul tud működni, 10-20 másodperc után az ember talál gamet. Azzal viszont egyet értek, hogy megy vele az idő, még akkor is ha csak 20 secet vesz igénybe. Ez sajnos ilyen... Server Browser nem lesz, ez szinte biztos.
- Állítgatás. Lehet szidni a játék motorját és feltenni a kérdést még kb. 100x, hogy miért nem IDTech6 motorra építették, vagy miért így, vagy úgy van megcsinálni, de erre is csak azt lehet mondani, hogy ez van. Ha állítgatni szeretnél a beállításaidon, akkor csinálj egy custom játékot, rakj be egy nagy pályára egy darab botot és állítgass. Sajnos a grafikai és a hangbeállítások között van 1-2 olyan opció, amit sajnos valóban csak a játék újraindításával lehet módosítani. A lényeg, hogy nem kell éles játékba bemenned, ahol nem lehet nyugodtani konfigurálni.
- A konzol hiánya engem is zavar, de közel sem annyira, mint amennyire gondoltam volna, hogy fog. Nem az a gond, hogy nincs konzol, hanem, hogy a beállításokban nincs elég opció, pl. minden fegyverre különböző célkereszt, vagy különböző accel, akár... stb... stb...
- Bármennyire is fúrcsa, vagy idegesítő de jelenleg, a most népszerű játékok mellett egész egyszerűen nem lehet kihagyni a különböző skineket, kiegészítőket, amiket a karakterekre lehet aggatni. Bármennyire is fúrcsa, de a QC és annak fejlesztői nem csak a Quake 2-ön, vagy Quake 3-on nevelkedett veteránokat akarja visszahozni, vagy megtartani, hanem konkrétan új, fiatal, Quake-el akár soha nem találkozó játékosokat is szeretne megszerezni, bevonzani. Olyanokat, akiknek az, hogy milyen színű, vagy formájú a karakter nadrágja nagyon is fontos. Ez van.
- Az XP: a játékban lehet szintet lépni, aminek köze van a Battle Pass-hez, szintet pedig XP-vel lehet lépni. Amennyiben egymást követően napokon legalább egyszer bejeletnkezel, úgy minden napra kapsz valami ajándékot. Ha egy napot is kihagysz, akkor mindig újra kezdi a rendszer az ajándék kiosztását. Ezért tűnhetett úgy, hogy nem lép tovább az első grátiszról.
- Raw-Input: Én ugyan nem vagyok tech-zseni, de quake veteránnak talán merem magam nevezni. Soha nem tudtam megérteni, hogy mi az a raw-input, vagy hogy mire jó (majd utána olvasok). Minden latency-re, képi hibára, lagra, képtörésre nagyon nagyon érzékeny vagyok, így órákat töltöttem azzal, hogy úgy állítsam be QC-t, hogy ezekkel még véletlenül se találkozzak. Nincs semmi gond az egérkezeléssel. A játék sajnos igényli az erős vasat, de ha van alatt, és mondjuk van egy konstans 240fps-ed, akkor nincs - számomra - érzékelhető latency, lag, vagy bármi gond az egérrel, egérmozgással. Teljesen reszponsziv. Ha QC után elindítom QL-t, nem érzek különbséget. Be kell rendesen állítnai, ez van.
edgR is csak segíteni szeretne, nem kell ellenségeskedni. Adj a játéknak még egy esélyt, állítsd be rendesen, lövöldözz. Nagyon is lehet élvezni. Ha kérdésed lenne akármilyen beállítással kapcsolatban, vagy a játék működésével kapcsolatban akkor vagyunk itt egy páran, akik szívesen segítenek minden kérdésben.
-
esfrost
tag
válasz hiddenroth #3857 üzenetére
Szerintem egy i7 8700k, i7 9700k + 1080ti eleg erre. 16gb ram persze. En i7 9700k + 1080ti FE + 16gb 3200 cl14 komboval jatszok, stabil 240fps 8 emberes dm-ben, minden palyan, kiveve CK.
-
esfrost
tag
válasz hiddenroth #3861 üzenetére
1. Igen ez low beallitas, attol eltekintve, hogy antialiasing az ultra, de igazabol nem vettem eszre kulonbseget low es ultra kozott ennel a beallitasnal fps tekinteteben.
2. Meg lehet probalni, de azert eg 1070 es egy 1080ti kozott azert eleg nagy teljesitmenybeli kulonbseg van. Nem vagyok benne biztos hogy minden korulmenyek kozott meglenne a 240. Duelben szinte biztos, de egy 8-as dm-ben mar biztos, hogy nem.
3. Nekem az i7 9700k-t nem hajtja szet, kozel nem megy 100%-on.
-
esfrost
tag
válasz Aprósólyom #3887 üzenetére
Lehet látni a játékosbázis méretéből, hogy lassan közeledünk a keménymaghoz. Én azt gondolom, hogy ennyél sokkal alacsonyabbra nem fog esni ez az átlag 500 (plusz, aki bethesda launcheren keresztül csatlakozik) játékos. Akik tényleg szeretik a játékot, azok maradnak, és azt gondolom, hogy ez kb. valóban egy 500-600 körüli szám lehet. Az mondjuk egészen félelmetes, és igazából remekül mutatja, hogy Quake Live és Quake Champions között micsoda sikerbéli különbség van. Quake Live egy 9 éves játék, míg Quake Champions csak pár éves. A játákosok számát tekintve viszont csak 100-150 az eltérés QC javára. Elképesztő. Olyan szintű ziccert hagy/hagyott ki ID/Bethesda, hogy az félelmetes.
Szerkesztés: Azt meg inkább nem is akarom említeni, hogy Quake 3 20 éves volt egy pár napja, és bizonyos formában még a mai napig játszanak vele, AKA Quke Live.
[ Szerkesztve ]
-
esfrost
tag
En nem tudom eldonteni, hogy ez most vajon jopofa vagy inkabb kellemetlen a Quake frencsajzra nezve, de azt hiszem inkabb kellemetlen. Illetve azert elegge el vagyok keseredve. Hasznalhato kontent helyett csak kozmetikumokat kaptunk, javitasok helyett meg csak bugokat?! Elvalik. Bar mar tegnap eszrevettem, hogy low quality grafikai beallitason high quality pl. a raketa robbanasa.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest