Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 5150

    aktív tag

    válasz mobal #2008 üzenetére

    Ilyen alapon agysebészkedni is "kb. a legnehezebb nem egy robot meló" de én nem hiszem, hogy akkor is ezt mondanád, ha valami kontárabb agysebészt kapnál vérprofi helyett. Amit irsz értem, de ez amit leirtál, nem ad felmentést hozzánemértés, vagy alkalmatlanság szempontjából. A meló akkor is nehéz lesz, ha egy kevésbé hozzáértő, vagy egy profi team fekszik neki. Nem ez dönti el, hogy kapnak e felmentést a végeredményre való tekintettel, vagy sem. Hanem az, hogy a végén a produktum ad e legalább annyi újat és élményeket, amennyit kitörölt az eddigi összes Quake játék által képviselt és megélhető játékélményből. A másik szempont a játék futása, optimalizációja. Ilyenről jelen pillanatban még egyszerűen nem is beszélhetünk, nem téma. Maximum a hiánya. Bika erős gépek kellenek a normális, korhű grafikához, és azokon a gépeken is van, hogy beesik 60fps alá, meg lagol. Cserébe csilivili, kikapcsolhatatlan fényeffektusokat vakuz a pofánkba miközben kitakarja a fov egyharmadát legalább. A hangok meg baromi távolinak hatnak. És erőltetik ezt a felesleges hibrid enginet. Miért nem volt nekik jó a doom 2016 perfect enginje? Miért nincs konzol? Miért nincs még alfa szintű vulkan támogatás sem a tesztelőknél? Nem volt elég idő? Akkor arra se legyen, hogy azzal kezdik, hogy kiveszik a régi legendás pályákat és belebasszanak tökönrúgott tininindzsateknős hangú röhelyes dinoszauruszt, ami fröcsköl és úgy néz ki grafikailag, mintha kinai fröccsöntött plasztikból alkották volna. Az se semmi, hogy a leendő játékosok felénél el sem indul ilyen olyan okokból, miközben ugyanazokon a gépeken állitásuk szerint minden más játék fut rendesen. Múltkor láttam silencep-t inkább játszani paladdinsal. Pedig sil összelőtt pár kopejkát QC-ben. Mégis ennyire hatja meg. Néha még QLbe is feljön. Múltkor jött vele clawz is ott lógni, meg aratni. Gondolom megtehetnék ennyi erővel, hogy duelezgetnek gyakorolnak a következő versenyekre.

    [ Szerkesztve ]

    "Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz mobal #2008 üzenetére

    Mindjárt megsajnálom őket, a magyar viszonylatban milliós fizetésükkel együtt. :U

    "Játékot készíteni kb. a legnehezebb nem egy robot meló."

    Szerintem űreszközöket FORTRAN-ban programozni húzosabbnak hangzik, de nem török kenyeret - egyelőre legalábbis. ;]

    No de mindegy. Azt kell mondanom, hogy sorry, de nem érdekel, hogy meghalt a nagymamájuk. Ők választották ezt a hivatást, én meg csak az alapján ítélek, amit letettek az asztalra. Az pedig elég siralom anélkül is, hogy a QC-t belekevernénk. Az empátiának és szentimentalizmusnak ezen a területen nem osztottak lapot - szép is lenne...
    Szóval nem mindenkinek való ez a programozás történet, pláne nem egy akkora páston, mint amekkorát az id / Quake hozott magával.

    Amatőr banda. Amit bárki láthat, aki megnézi a portfóliójukat. Mondjuk Zenimax-nál / id-nél a felelős HR-es is hasonló kategória lehet, mint ők, mert az ő szemét speciel nem verte ki ez. A linkelt "patinás" lista minden további hozzáfűzendő nélkül is ouch gg. A sok kiválóbbnál kiválóbb címet látva a felsorolásban bennem is megfogant, hogy 105%-ra rájuk szeretném bízni a következő Quake fejlesztését..

    "100 ms latency nekem speciel mindenben sok."

    Alapesetben kinek nem? A lényeg az, hogy míg egy QW vagy MW1 100-zal is simán játszható, addig QC-nél tökmindegy, hogy mennyi, mert így is, meg úgy is fos.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák