Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz #49155328 #53411 üzenetére

    Blogbejegyzésemről egy (nagyobb) részlet - egyben válasz is a felvetésedre...

    UPDATE:

    Ma reggel felhívtak "végre". Az ügyfélszolgálatos kiscsaj azzal kezd, hogy őszintén mondjam el, hogy mi is történt a géppel - fura kezdés annyi szent - én nekikezdem a történetnek ismét.
    Újra elmondom neki, hogy szombaton kora délutánra (alig múlt el dél) édesanyám látva a gyülekező fellegeket, kihúzta a fali konnektorokból az összes elosztót amibe a különféle eszközeim be voltak dugva ( tv, számítógép, ps3, Diginek a kábelmodeme, wifis router stb) és a tv antennákat és a Digis routerból a telefonzsinórt.
    Mint utólag kiderült ő akkor a lan kábelt ami a wifibe ment nem húzta ki és a Digis routerba érkező koax kábelt sem (azt egyébként sem egyszerű kikapni onnan mivel annak csavaros menete is van rászorítással)

    Amikor hazaérkeztem, akkor már javában ment a vihar ezerrel és én kihúztam a lan madzagot is a routerből. Kb fél óra után a vihar elült és én is nemsokára elmentem otthonról és másnap este jöttem haza.

    Mivel előző nap nem szereltem össze a rendszereket, így vasárnap este pakoltam össze. Innen a többség is ismeri a sztorit így ezt csak vázlataiban írnám le megint. Az Lcd Tv önmagától ki és bekapcsolt de csak Pc módba, a Digis kábelmodem mint egy karácsonyfadísz villogott, de nem adott ki jelet, a Wifi routerem is süket mint az ágyú.
    Upc-s SettopBoxom hálózatra dugva semmi életjelet nem ad csak a ventilátorra visít mint egy ipari hajszárítónak. Az 5.1-es rendszer bekapcsolásra undorítóan égett szagot ont magából és a Ps3 sem reagál sem a bekapcsoló gombra sem a kontrolleres indításra, csak a ventilátora reagál egy kb másodperc erejéig.

    Ezek elmondása után a hölgyike azt mondja, baj van. Igen nagy. Szerinte és a szervizes szerint TELJESSÉGGEL KIZÁRT, hogy ezt a hibát villámlás vagy annak bármilyen közvetlen vagy közvetett hatása okozta volna. Visszakérdezek hogy ezt mire alapozza, tekintettel arra, hogy minden más eszköznél ezt kaptam szakvéleményül és maga a Digis szerelő is megerősítette hogy a három házzal arrébb levő úrnak volt egy nagyteljesítményes egyébként illegális és földeletlen antennája és nála volt a ház előtt a Digis kapcsolószekrény ami gallyra ment és szinte biztosan azon át jöhetett be hozzánk is a "fenevad"

    Nem, mondja a kiscsaj, szerintük az alaplap ment szinte biztosan gallyra ami a Ps3-akban gyakran SPONTÁN a használattól szokott elromlani és pont most mehetett tönkre, de elképzelhetőnek tartják azt is a szervizessel hogy az EPromnak lehet baja. Itt azt akarta vázolni nekem voltaképpen, hogy én esetleg felülírtam azt és ezt a villámesetet akartam kihasználni arra, hogy a gépet lecseréljem egy újra. Na itt már elkezdtem a hangomat egyre jobban felskálázni én is. Megmagyaráztam neki, hogy csak eredeti játékokkal tolom és hogy van Ps Plus előfizetésem is ami voltaképpen kizárja a flashelt Ps3 meglétét is.

    Oké, akkor meg marad az alaplap hibája, de ők erre nem írják rá szakvéleményként hogy a villám miatt van, ragaszkodnak ahhoz hogy ez nem attól hibásodott meg. Kérdezem tőle, akkor mitől?

    Azt ő nem tudja, az alaplapot nem vizsgálták át tüzetesen ilyen célból csak a téren, ami ki tudta zárni vagy megerősítette volna a villám káros hatását.

    Kérdem tőle, akkor voltaképpen bármilyen további javítást tudnak ajánlani akkor az saját zsebemre megy és azt a biztosító nem fogja állni? A válasza igen volt.

    Felajánlotta a méltányossági garanciás javítást (ezek szerint az tényleg van a harmadik évben) ami olyan 46000 forint az esetemben - ekkor kiviszik Franciaországba a gépem és teljesen fel lesz újítva és kapok rá fél év garanciát. vagy elviszem tőlük és akkor nem kérnek az eddigi bevizsgálásért (szép is lett volna a majdnem két hét után.....)

    Az utóbbit választottam - és közben pár embertől kaptam is válaszokat a fent nevezett szervizzel kapcsolatban, hogy ez a gyakorlat náluk. Igen ritka hogy bármire is pecsétet adnának - egyébként egy másik biztosítónak személyese ők a kárfelmérőjük is ( ez is elgondolkoztató egyébként számomra), beszéltem olyan szerelővel is, aki azt mondta, hogy bár tudna kiadni nekem szakvéleményt a gépre, hogy villámkár érte, de komoly az esély rá, hogyha az Allianz felkérhet egy "független " kárszakértőt és Sonys gépek esetében lehet találgatni, hogy éppen kik szoktak lenni azok?

    Igen pontosan ők... És éppen ezért ez a szerelő is azt mondta, hogy nem írja alá a papírost.

    Egyet tudok tenni még. És ezt ez a szerelő is javasolta, megpróbálok egy Pesti nevesebb szervizt, ahol megnézik a pontos hibát vagy hibákat, ha ésszerű árban javítani lehet a gépet, akkor megjavíttatom, ha nem akkor meg megnézetettem velük azt, hogy a gépemből mit lehet még felhasználni másik gépekben és azokat vagy megtartom egy másik géphez ha veszek vagy eladom alkatrész gyanánt.

    A legrosszabb esetben ha szinte minden totálkár a gépben akkor meg sajna a játékokat is valószínűleg el kell hogy adjam, mivel gép hiányában nem sokra tudok velük menni.

    Hát ez van most.....

    Nem vagyok boldog, nagyon nem.....

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák