Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
válasz lanszelot #1913 üzenetére
Ja, meg a nyomvonal se jó. Amikor már pirosban vagy, még akkor is kell sokszor nyomni, vagy megáll a kanyar előtt.
A vonalvezetés jó, de ahogy írod sokszor már akkor pirosat jelez amikor még nyomni kell.
Az viszont pozitív, hogy szituációtól függően változik a vonal színe, azzal is segítve a helyes tempóválasztást.Ezeket kikapcsolva szerintem jobb, mert akkor csak a pirosra figyel az ember, és nem tanulja be a féktávokat.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Enton
addikt
válasz lanszelot #1913 üzenetére
"Ja, meg a nyomvonal se jó. Amikor már pirosban vagy, még akkor is kell sokszor nyomni, vagy megáll a kanyar előtt."
Ezeket az ideális íveket a veszélyzónákkal célszerű alapból csak egy becslésnek venni, ha gyors akarsz lenni a legtöbbet piros után fogsz fékezni úgyis, főleg ha már tizedekre mész a pályán. De akkor meg már zavaró is lehet, engem pl irritál, jobb szeretem magamtól megtanulni hogy smint a nyomvonal.
Egy legprofibb ellenfél a géptől lehet jobb ideális ívet mutat amúgy mint a konkrét ideális ív vonal. Hisz ha mész utána, láthatod, hogy hol dobja el, mennyivel, szépen lehet a géptől is tanulni, főleg ha betanulóban vagyunk a pályán.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Penge@Borisz
tag
válasz lanszelot #1913 üzenetére
Az összes autó kiválóan kézben tartható és használható kézifék nélkül. Ha meg nyomvonalazol, akkor ne is akarj kézifékezgetni, előbb tanuld meg a helyes íveket és féktávokat...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Chawitsch
csendes tag
válasz lanszelot #1913 üzenetére
Kézifékes kanyarvétellel automatikusan lassabb leszel azoknál, akik nem használják. Oka van annak, hogy nem használják versenyzők.
A pCARS-ban csak azokban a kocsikban van kézifék, amikben a való életben is.
Ford GT van benne, az MkIV-es. Lambó azért nincs, mert a project költségvetésének a jelentős része a licenszre ment volna el. Kéretik figyelembe venni, hogy a pCARS közelebb áll ilyen szempontból az indie játékhoz, mint GT-hez vagy Forzához.
[ Szerkesztve ]
David Semperger @ WMD
-
barcalaci84
őstag
válasz lanszelot #2016 üzenetére
maradjunk annyiban h pályaversenyzésnél a kéziféket soha nem használják oolyan autóban sem amiben van...
a legtöbb autóban viszont nem e-brake van hanem rendes kézifék amelyik analóg tengelyen működik rendesen...AC-ban speciel nem rég csinálták meg h rendes analóg kézifék legyen, bár ott is tök felesleges versenyzésre, mert sohase használjuk versenykörülmények közt...
blokkoló kereket meg pláne nem akar versenyző -
barcalaci84
őstag
válasz lanszelot #2021 üzenetére
hát ilyen estben itt valószínűleg lefulladsz...úgyhogy motor újraindítom, kuplung benyom , 1 esbe rakod nagygáz és felengedem a kuplongot és olyan irányba pördülök ahova szeretném (már ha nem bénázom el )
továbbra sem értem hova kéne a kézifék...tényleg nem v életlenül nem hgasználják SOHA a valóságban...
ettől függetlenül működhetne ebben igazad van mert miért ne...gondolom eddig nem is vették észre a tesztelők , mert soha nem kellett még használniuk ...
Új hozzászólás Aktív témák
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen