Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz Awareness #7650 üzenetére
multkor már nekem is kezdte hogy visszalőtte a gombkiosztást defaultra. Eddig még csak 1x, de másoknál többször is előfordult ha jól emlékszem. Együtt kell élni ezzel a buggal is.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#96349952
törölt tag
Egy apró villantás a CARS 2 a broadcast/spectator részéből, részemről nagyon rendben van, HA a célnak megfelelően fog működni (a pilóta nevek elég érdekesek):
-
Totatti(Hun)
tag
válasz Awareness #7652 üzenetére
Tegnap nekem is elkezdett este a kormány vagy a játék szórakozni.Futam közben kanyarodnék elfordítom a kormányt és megy tovább egyenesen közben elmegy a fék és a gáz is .A másik elfordítoma kormányt 1 picit erre körbe körbe forog az autó.Tegnap esti játékomnak annyi volt 1 futamon sem tudtam 1 normális kört menni .Ma csináltam egy játék ellenőrzést majd frissítettem a G29 illessztőprogramját nem autómatán hanem kézi könyvtáras módszerrel.Délelőtt próbáltam egyenlőre minden helyreált de holnap újrarakom a win10-et is.Este majd probálgatom ha jöttök!
Áldás Békesség Az Úr Legyen Veletek
-
Enton
addikt
válasz #96349952 #7653 üzenetére
Ha nem vagy bejelentkezve a forumukra/nem vagy tag, akkor nem látszik. Meg egy Ford GT GT3, ha jól látom a távolabbi verdát.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Dr. Gonzο
senior tag
Nem tudom ki, hogy van vele, de én ezzel a BMW-vel nem találok kőrbe a pályán! Borzasztóan csúszkál a hátulja.
-
dino_m
senior tag
"Online Championships is a brand-new game mode within Project CARS 2 that comes highly requested by popular demand from you - the fans, the drivers, the teams, and the league organisers."
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Tibko8
senior tag
válasz Dr. Gonzο #7658 üzenetére
Én csak egyszer kezdtem neki de borzalmas volt.
Régi M1 jobb lenne szerintem. Bár ezen a pályán azzal sem mentem.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Sparky77
újonc
Én személy szerint örülök ennek a BMW 320-nak. Kezelhető autó, élvezetes vezetni, és van benne kihívás. Emellett ebben nem található meg egyik segítség sem ( ezzel ellent mondtam egy korábbi hozzászólónak, aki azt állította, hogy Nano segítségekkel ment végig) ezért ez egy elég fair küzdelem lehet. Remélem megint jó sokan leszünk !
Nekem az eddigi tapasztalat azt mutatja amennyit láttam az eddigi csapat teljesítményéből, hogy amíg segítségekkel ellátott, vagy a legtöbbször vezetett GT3-as ( stabilan tartható ) autókat vezetünk, addig a mezőny viszonylag egyben van a csapat, viszont amint bejön a kettővel ezelőtti Totatti talán második futamán kipróbált Historic Touring Cars B osztály tele hátsókerekes assist mentes gépekkel na ott már nagyon szétszakad. Pedig szerintem az igazi nehézség ezeknél az autóknál van, ahol a féktáv nem csak annyi, hogy a fékre taposol és a pillangókon csapkodsz párat vissza, hanem kuplung, kéziváltó váltás és még egy kis kormány korrigálás is.A Warm-upok eltörlését szerettem volna javasolni én is. Nem állítom, hogy a megléte zavarna be rendszeresen a versenyek elején, de szerintem a hiánya mindenképp pozitív lehet ha esetleg mégis ez okozná a problémát, másrészt én eleve egy felesleges dolognak tartom, előnyét nem látom.
-
kishubi84
tag
Én is kínlódok az autóval, de én csak a 2 másodperces hátrány miatt.... Viszont igenis kell ilyen verseny is, ahogy Sparky is mondta itt már kell némi gyakorlat, és igazán élvezem én, hogy elég sokat kell korrigálni... Viszont a Gt3 kategóriába pont hogy nincs együtt a mezőny, mert van pár ember aki nagyon érzi, és másodperceket ver a mezőnyre, itt már lehet más lesz a szitu, egyelőre úgy néz ki, hogy eddig 1 ember fog másodperceket verni a mezőnyre, hangsúlyozom, csak úgy néz ki....
Viszont ha lesz megint gt3 megnézem majd segítségekkel a verdát, mert én mindig segítség nélkül megyek, még a realt sem kapcsolom be, mert úgy nagyobb a kihívás..... -
#96349952
törölt tag
Megvan az a tartósan rossz szokásotok, hogy mindig a TT-s időkből indultok ki. Pedig teljesen más műfaj egy körön gyorsnak lenni, és 20 körön konzisztensen menni és úgy megfelelő sebességgel haladni a győzelem felé. Ez az autó egészen más mint az eddigiek és az van, hogy még messze nem vagyok vele olyan stabil. Tegnap szimuláltam egy versenyt, a 9. és a 11. körben úgy csúsztam meg, hogy rommá törtem a verdát. (Ki is léptem. ) Szóval azért mert TT-n (pillanatnyilag) 1 vagy 2 másodperccel gyorsabb valaki, nem jelenti azt, hogy eldőlt, ki nyeri a futamot. Egyébként Köri ott van a seggemben, szóval az sem igaz, hogy mindenki másodpercekkel lenne lemaradva és Gonzo akkor még nem is villantott még semmit.
Ne írjátok már le magatokat, amikor még az időmérő sem vette kezdetét...
Ja, és szívesen veszem a javaslataitokat a következő futamokra autó-pálya tekintetében. Ne mindig én döntsem el, hogy mi legyen!
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz kishubi84 #7662 üzenetére
Nekem csak annyi a gondom az autóval hogy amint lehul az első gumi kb 85 fok alá egyszerűen elveszik a tapadás. Még annyi esély sincsen hogy akkor majd keresztben kiadja. Amikor az öreg verdákkal mentünk az tetszett mert ott ha nem sikerült szépen a kanyar akkor szépen megcsusztatva a hátulját szépen meg lehetett menteni.
De mivel én voltam az egyik aki azt mondta 2 hete hogy ne mindig GT3 kategóriában menjünk így én csak ennek örülni tudok. Igaz kb ma mentem ezzel az autóval összesen 5 kört szóval még csak ismerekedek vele meg a pályával is. Holnap remélem jut rá egy kis időm gyakorolni csak annyira hogy ne forogjak meg minden második kanyar után.[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
TT-s téma még mindig: Most kikapcsoltam menüben a real segítségeket, de így mintha kissé idegbetegebb lenne a verda. Segítségek nélkül (most már tuti, mert fullra kikapcsoltam) nem tudtam megdönteni az időmet, a legjobb amit mentem, 1:41.1xx volt. Szóval lehet, hogy mégis volt a PB-mben valami help, most már nem tudom. Vagy csak fáradt vagyok ehhez ma este, franc tudja.
-
Bozso68
őstag
válasz #96349952 #7665 üzenetére
Reszeld csak a maradék önbizalmamat!
Ma délután default minden segítség bekapcsolva 1:48.5-t tudtam, reállal meg kb 1:52-t.
Végig az járt az eszemben, hol találod azt a 8-10 másodpercet... Néha úgy érzem, hogy jól megyek egy-egy szektorban, de akkor is a leggyorsabb köröm adott szektorához képest is csak pár tizedet tudok fogni max. -
#96349952
törölt tag
Csak csinálják meg úgy, ahogy ezek a képek és szövegek sejtetni engedik! És főleg bug mentesen! Ha ezt összehozzák, az nagyon nagy császárság lesz.
TT update (): Na, csak sikerült egyértelművé tenni a dolgot, default set, no help és javítottam az időmön, hell yeah.
Bozso68: Á, ne érezd magad rosszul, mint írtam, futamon simán borulhatok akármelyik körben.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz #96349952 #7663 üzenetére
Gonzo ment TT-t, pont a Te és kishubi szellemével, nem is egy kört! De TT-ben rohadt szigorú, ha csak ránézek a fehér vonalra már büntet. Na ezért is nincs nekem ott mért köröm. Meg a minden második körben való kipörgéseim miatt. Talán ma délután hagy a család 2 órácskát kockulni, hogy legalább ezeket a kicsúszásokat tudjam elkerülni. De persze "nem írom én le magam", de van még mit tanulni erről a verdáról.
-
#96349952
törölt tag
Ma este gyakorlás és gyakorló-futam!
Szerver nyitás, élből 30 perces gyakorlással: 19:30
Időmérő: 15 perc (20:00-tól)
Verseny: 10 kör (A felvezető körrel együtt)Pálya: Zolder
Autó: BMW 320 TCLobby beállítások:
Erőltetett belső nézet: Nem
Erőltetett manuális váltó: Igen
Erőltetett valós vezetési segédletek: IgenKötelező gyári setup: Igen
Kötelező box kiállás: Nem
Sérülés: Teljes
Mechanikai meghibásodás: Igen
Gumikopás: Valós
Üzemanyag fogyasztás: ValósSzabály- és büntetőrendszer: Bekapcsolva
Szellemautó engedélyezése: NemIdőjárás: Napos
Időgyorsítás x2
Időpont a játékban: 2017. 02.16.14:00Repülőrajt!
A zöld lámpa után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első helyezett elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt. Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más. -
nrk
tag
Sziasztok
Taposom már egy ideje a gázt a játékban, de még online egész új vagyok. Látom lesz vasárnap egy ilyen kis közösségi jáccó, kérdésem lenne, hogy 1:32 körüli időkkel beférek? Nem tudom milyen üridőket mentek, nem szeretnék feltartani senkit. Köszi
i7-6700K - 32GB DDR4 - MSI GTX1080G - 1,75TB SSD
-
nrk
tag
Hm... akkor valószínüleg elnézhettem valamit.
Szerk.: Az autót, M3 GT.
[ Szerkesztve ]
i7-6700K - 32GB DDR4 - MSI GTX1080G - 1,75TB SSD
-
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #7680 üzenetére
Csak kérdeztem, mert gyakoroltam volna és ha már gyakorlok akkor ne egyedül.
Ha haza érek akkor lehet hogy csinálok este szervert 20 óra után (forgalomtól függ) . Ez nem fix. Aki akarna jönni az majd nézzen fel. Minden ugyanaz mint tegnap.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Patrick
addikt
Összefutottam Kozmy-val Donnington aszfaltján, GT3. Kb. 20-an voltunk, 9. lettem az időmérőn. Jön a rajt, első kanyarban már 4. voltam... mondom huh, király, jó volt a start végre, mondom úgy is visszaesek, kb ahonnan indultam. 2 kör után már 2. voltam. Meglepetés. Látom 3. Kozmy kolega, jött is rendesen, én nem tartom fel, gyorsabb, had menjen az első után, elengedtem az egyik visszafordító előtt... erre valami agyhalott a célegyenes előtt visszafordítóban, bevárta a kanyarban és "kitessékelte a fűre"... mondom ez hülye... mögöttem valami bmw-s próbált utolérni, de nem sikerült...
Az online multyplayer szépségei...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Tibko8
senior tag
válasz Patrick #7682 üzenetére
Nekem tegnap este pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
Nem voltunk sokan kb 7-en. Rövid futamok voltak V8 autókkal 3 körös futamokkal. Második körben az első voltam de mögöttem ketten nyomultak rendesen és egyszer egy picit előbb fekeztem mint a mögöttem lévő így belém jött és kilokot. Majd a cél egyenesben mind a ketten szépen bevártak és vissza adták a pozíciómat és ment tovább a verseny. Jó volt látni hogy nem csak bunkókból áll a multi része. Meglepődtem. Az szem csehek voltak.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
-
#96349952
törölt tag
A következő rész esetében elvileg már lesz egy hatékony szűrő a gyökerek kiiktatása érdekében. Valami olyasmi, amilyen az irating az iRacing-ben, vagyis a szoftver minden mozdulatunkat lesi és értékeli. Különböző besorolások lesznek, és állítólag a rendszer képes lesz arra, hogy multiban olyan embereket hozzon össze, akik azonos kategóriákban vannak. Így aztán a debilek nyugodtan zúzhatják egymást az alsóbb szinteken, mi meg nyugodtan versenyezhetünk egymással - akár egy random multis parti alkalmával is. Gondolom szervert is lehet majd úgy csinálni, hogy bizonyos kategória alatt ne csatlakozhassanak játékosok. Na, az tényleg megoldana sok ilyen problémát. Én nagyon remélem, hogy sikerül ezt összehozniuk.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
Több monitoros rendszert támogat a játék? Ha igen, akkor mennyit?
Jelenleg 1db fullHD moncsim van, de szeretnék 2, vagy 3 monitorra bővíteni. 4790+GTX980 lenne, a játékhoz pedig egy G29 váltóval. -
#96349952
törölt tag
-
#48613632
törölt tag
válasz #96349952 #7688 üzenetére
Igen, köszönöm!
Igazából eddig jutottam el én is, miután keresgélni kezdtem a neten, és találtam egy csomó Bad Support vagy hasonló címszót a google-val, a Project Cars multi monitor support keresőszóra.
Bár ezek nagy része 2015 körüli volt, úgyhogy sztem még béta.Ezért akartam ebben a topikban is rákérdezni, hogy esetleg tolja e valaki innen így?
Illetve, hogy az oldalsó monitorok szöge fix e a torzításmentes képhez, vagy változtatható?Sajnos nem vagyok otthon a többmonitoros rendszerek építésében sem, ezért még az is érdekelne, hogy lehet e átalakítóval módosítani a VGA kimeneteit, ha a moncsikon csak HDMI az elérhető?
De erre van speckó topik, szóval csak offban kérdeztem. -
domaHUN
újonc
válasz #96349952 #7686 üzenetére
Szia, csak 1 kérdés ezzel kapcsolatban hogy, oké készítenek egy ilyen softvert de pl. vannak olyanok mint én aki nem egy Hamilton, viszont szeretek veletek játszani sajna néha akár 2-3sec hátrányom is van de ami lényeges senkit nem török, tartok fel szándékosan!!! ha mégis a minimum hogy elnézést kérek és a pozitciót vissza adom! a magam fajtákat vajon milyen kategóriába sorolnak???
-
nrk
tag
válasz #48613632 #7687 üzenetére
Kettőre ne, nekem úgy van egymás mellett munka miatt, kipróbáltam, pont középen van a káva, nagyon zavaró, ha lehet akkor egyből háromra bővíts.
VGA kimenet: Van hdmi dvi átalaktó ezresért kb, display portot is áttudod alakítani egyszerű kábellal hdmi-re picit drágább, simán működni fog.
[ Szerkesztve ]
i7-6700K - 32GB DDR4 - MSI GTX1080G - 1,75TB SSD
-
#96349952
törölt tag
Egy kis infó a 2. rész versenyző értékelő rendszeréről:
Senority
Minél többet játszol, annál inkább növekszik a szolgálati időd. Ez a Senority. Ennek segítségével láthatod, hogy kik azok a játékosok, akik már öreg rókának számítanak, és kik az újoncok.Racecraft
A viselkedésedet a pályán a Racecraft rendszer értékeli és tartja nyilván. Minél profibb vagy, annál nagyobb a Racecraft értéked. Ha szabályszegést követsz el, az értékelésed csökkenni fog. Látni fogod mások Racecraft értékeiből, hogy ki megbízható, és ki az igazi bajkeverő.Succes
Ez a sikereidet, agyőzelmeidet tartja nyilván. A rendszer figyelembe veszi a versenyek hosszát, a résztvevők számát, és a saját képességeidet is. Ha magasabb szinten levő játékost tudsz megverni, az többet ad hozzá a Succes értékedhez, mintha egy nálad alacsonyabb rangút utasítasz magad mögé. Ha egy nálad alacsonyabb rangú játékos ver meg, csökkenni fog a Succes értéked.Az összesített versenyzői igazolásod segít a versenyek keresése során abban, hogy hasonló képességű játékosokkal kerülj egy pályára. Amikor a saját versenyedet állítod össze, akkor is hasznát veheted ennek a funkciónak.
Mindez arra készteti a játékosokat, hogy minél magasabb szintű összesített versenyzői igazolást érjenek el, mivel ez teszi lehetővé a számukra azt, hogy belépést nyerjenek a legrangosabb Esport eseményekre.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Ugye nem felejtettétek el?
Időpont: 2017. február 19. 19:00
Szerver nyitás: 18:45
Esemény indítása: 19:00Esemény részletei:
Időmérő: 15 perc
Verseny: 21 kör (A felvezető körrel együtt)
Pálya: Zolder
Autó: BMW 320 TC (Old Vs New Car Pack szükséges hozzá!)FIGYELEM, A WARM-UP KIMARAD, AZ IDŐMÉRŐ UTÁN RÖGTÖN A VERSENY KÖVETKEZIK!
Lobby beállítások:
Force Interior View: No
Force Manual Gears: Yes
Force Realistic Driving Aids: Yes
Force Default Setups: Yes
Mandatory pit-stop: No
Damage: Full Damage
Mechanical Failures: Yes
Tyre Wear: Real
Fuel Usage: Real
Auto Start Engine: Yes
Flags & Penalties: On
Allow Ghosted Vehicles: No
Időjárás: Tiszta / Borús
Időgyorsítás x2
Időpont a játékban: 2017. 02.19.12:00Repülőrajt!
Vagyis a zöld lámpa után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első helyezett elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt. Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más. -
Bozso68
őstag
válasz #96349952 #7698 üzenetére
Szia!
Az Oulton Park futam általatok használt féktávjainál úgy elszálltam, hogy öröm volt nézni. Free practice, RUF RGT8, semmit se változtatva semmilyen kocsi, játékbeállításon (gumikopás nincs, üzemanyag, amit ad, automata váltó, stb). T150 kormány, és pedálok. Hol keressem a különbséget, a kormány/pedál fékerő, sok nafta? Ha jól értelmezem a leírást, ott Ti is alapbeállításokkal mentetek.Nagyon kezdő vagyok még, rá kellett jönnöm.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest