- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Call of Duty: Mobile
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- Assetto Corsa Competizione
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Discord
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robaj
addikt
Aki akart vele jáccani, az úgyis végignyomta (már akinél működött a lehúzogatás ), a többiek meg nem voltak elég kitatóak, és feladták, onnantól kezdve nem is akarnak jáccani vele.
A biztonsági másolatomat még nem írtam ki DVD-re, mivel 4 giga, valójában csak 2,5, nem pazarlok el 1,5 gigát
Shadowfax: Boldog névnapot! -
Robaj
addikt
Télleg bocsi, a végéről lehagytam vmit :
Aki akart vele jáccani, az úgyis végignyomta (már akinél működött a lehúzogatás), ill. aki nem csak 1x akarta végigvinni, az megvette, a többiek meg nem voltak elég kitatóak, és feladták, onnantól kezdve nem is akarnak jáccani vele.
[Szerkesztve] -
mili84
csendes tag
Vki tudna segíteni, abban hogy letezik-e egy olyan progi ami letiltja az opt. meghajtókat?
A gépemről rizíkos lenne mind lehuzgálni, mert érintk hibás.Meg se merem mozdítani mert akkor 2óráig kínlódok amíg újra felismeri.Probáltam már a ''hide'' meg már egy jó párral de egyikkel sem tudtam eltüntetni az ''Error POP3 insert disk'' felíratot.
Van vmi +oldás? -
zws
senior tag
Valaki tudna küldeni egy mentést lehetőleg kijáccotat, mert az enyém elveszett és tesóm nem tud vele jáccani. újra kezdeni meg nics időm. infóban a mail cimem
Előre is köszi -
Kanczy
veterán
még mindig eladó...
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Johnny Cage
addikt
2003. Sands of Time: a csúfos 3D-s bukta után Jordan Mechner úgy gondolta, nem hagyhatja ilyen csúnyán elvérezni legendás játéksorozatát. A Sands of Time ékes példája annak, hogyan kell egy bukta után emelt fővel köszörülni ki a csorbát. A jó öreg Jordan olyan komolyan vette ezt, hogy a legújabb Prince sorozat nem csak műfaján belül lett etalon, de a játékközönség és a kritikusok egyöntetűen a 2003-as év legjobb játékának kiáltották ki - megérdemelten.
Nyilvánvaló volt, hogy egy ilyen sikeres újrakezdés után - hamarosan - várható a folytatás - engem amennyire a Sands of Time magával ragadott, úgy ábránditott ki a Warrior Within: Lapos pályatervezés, a komornak szánt hangulat helyett inkább taszitó atmoszféra, egyenetlen játékmenet, gyenge sztori (elég izzadságszagú volt), egydimenziós karakterek. A zenéről és a hangokról még külön érdemes szólni: a Sands of Time zseniális zenei aláfestése helyett piszkosul idegesitő és lehangoló volt a monoton rockzene, ami emelett még sokszor teljesen indokolatlanul is hergelte az ember idegeit (elméletileg harc közben szólalt volna meg, azonban sokszor csak úgy fogta magát, és elkezdett harsogni). Értem én, hogy a sötétebb világot és a keményebb jellemvonásu herceget ennek megfelelő zenei aláfestéssel próbálták szinkronban tartani, de véleményem szerint erőteljesen átestek a ló túloldalára, amire a készitők maguk is ráéreztek, igy a Two Thrones-ra el is vetették ezt az elhibázott ötletet. A hangok szintén nem túl változatosak: kevés van belőlük, az EAX ellenére sincs megközelitőleg sem annyi tere, mint a Sands of Time-ban és a szinkronhangok sem olyan lelkesek, mint az előző részben. Summa summarum: nem volt rossz, de nem is volt olyan jó. Elég volt ahhoz, hogy lelankassza érdeklődésemet a restaurált Prince iránt.
2005: Two Thrones. Az imént emlitettek miatt sokáig hozzá se akartam kezdeni a Sands sorozat záró epizódjához, de hálisten rosszul tettem: a Prince of Persia ismét visszanyerte méltóságát. Néhány bosszantó elemen illetve hibán kivül (a herceg néha beakad; az ellenfél olyan mozdulatokat csinál, ami kivédhetetlen - roppant bosszantó marhaság /és megjegyzem ez az örökség a Warrior Within-ből származik/; néhány grafikai anomália. Ezek ellenére a Two Thrones új erőre kapott: remek, kreativ pályatervezés, jó helyszinek, végre megint imádnivaló zene, széles és szines skálájú hangeffektek, lelkes szinkronhangok (a herceg visszakapta eredeti hangját). Ami egy kissé fájó pont volt, az az előző részekhez képest kevés fejlődés: néhol kifejezetten csúf, szürkehályogban úszik és/vagy tisztán kivehető a látóhatár csúnyán elmosódott, rondán kifeszitett képe. A herceg szögletesebb mint valaha, és ez úgy általában a legtöbb karakterről elmondható; a textúrák elég mosottak, bár ez nyilván jót tesz a gépigénynek és még igy is sokszor igen látványos. Viszont aki ránéz, joggal érezheti azt, hogy itt csak egy kiegészitőről van szó. Persze ezek ellenére is igen élvezetes a játék - a sztori az utolsó percig képes fenntartani a figyelmet, a dialógusok frappánsak, a már emlitett pályatervezés remek, a zene szintúgy - ergo méltó lezárása egy jó történetnek. Ja és a kamerakezelés végre csak igen ritkán idegesitő - az új résznek nagyjából sikerül elkerülnie a borzasztó idegestiő beállitásokat. Summa summarukm: Az új Prince-t rajongóinak bátran ajánlom, de mindenkinek megér egy próbát - legfőképp azoknak, akik a WW-ben csalódtak. -
Johnny Cage
addikt
''elvileg nem lesz következő rész,mert ez ilyen lezáró,befejező rész volt,mindenhol ezt írták''
Csak a Sands of Time sorozatnak nem lesz következő része, ezzel zárult a történet. De egy újabb köritésü Prince egészen biztos, hogy jönni fog - gondolom sokkal több újdonsággal és más alapokkal. -
Johnny Cage
addikt
''pls segítsetek,mert nem ezért vettem a játékot''
Már bocs, de ezen mindig mosolyognom kell. Hát épp ezaz: azért vetted a játékot, hogy játsz vele, a kihivásért, nem? Viszont igy érdekes, hogy ha valahol megakadsz, ahelyett, hogy próbálkoznál, rögtön feladod és segitségért fordulsz. Számomra igy egy cseppet sem lenne izgalmas a játék - igy aztán sok értelme sem volna játszani vele. -
DigitXT
félisten
válasz Johnny Cage #519 üzenetére
Nekem mindegyik Prince bejött, de a vélemény szabad. Csak ahhoz szeretnék hozzászólni, hogy a ''kivédhetetlen'' támadások nem véletlen kerültek bele a WW-be, és egyáltalán nem baj, hogy bennemaradtak a T2T-re, ugyanis igencsak feldobják a harcot, többet kell taktikázni, stb. Pl. nem állhatsz 5 percig az ellenfelek gyűrűjében a jobb egérgombot taposva, mert hamarosan pofánvágnak, és ez sokkal realisztikusabb! Ja és azért a fenti idézőjel, mert természetesen ezek is védhetők - így/úgy: vmit csak egyszer véd jobb gombra (olyan erős ütés, ami ''szétüti'' a védelmet), de ezután jogod van újra védekezni, valamit meg egyszer sem, de az ilyenek elöl meg ki kell mozogni szépen. És hoppácska, ilyen már a SoT-ban is volt, ld. ''nagy kék kardos szörnyek lábkiütős nagy csapása''...
Ami viszont tényleg idegesítő, a szögletesség + a hajak átlógása a fejen/testen. -
Johnny Cage
addikt
Itt konkrétan arra gondoltam, amikor a hölgy akkorát rúg beléd, hogy elrepülsz a terep túloldalára. Ezzel a WW-ben találkoztam előszőr, és már akkor piszkosul zavart. Az a bajom ezzel, hogy nincs a rúgásnak semmi előkészülete, ergo nem tudsz felkészülni a védelemre, csak piff-paff megtörténik, és ha van homokod, legfeljebb azzal tudsz visszapörgetni. De ha nincs, akkor szopinyali van. A SOT-an azt a lábkiütősdit egyébként egy szimpla ugrással ki lehetett védeni - ha elég jó reflexe volt az embernek. Ezzel még egyet is értek, ez szinesiti a csatát. Az, hogy elrepülök a terep túloldalára, már erős túlzás - az ilyen elemek a régi jó commodore-os időkre emlékeztetnek.
-
DigitXT
félisten
válasz Johnny Cage #523 üzenetére
nincs a rúgásnak semmi előkészülete
Dehogyis nincs, max. elsőre nem tűnt fel neked. Azt a nagy rúgást Shahdee csak akkor veti be, amikor a terep szélére szorítottad, és félreugrik előled... Simán ''védhető'' tehát: ilyenkor odébbmész egy picit. A SoT-beli lábkiütősdi felugrós védése meg tényleg poén, egyszer-kétszer én is csináltam, de általában egyszerűbb volt ott is ''odébbmenni'' - főként pl. a jól bevált hátraszaltóval.
erős túlzás
Meglehet, hogy ez a mozzanat valóban nem túl realisztikus. Ezért kell kerülni, ha meg egyszer-egyszer nem sikerült, hát ott a homok. Ha nincs, tényleg szívás.
Egyébként ha még vmi idegesítő, az az, amikor vmit 15-ször kell újrakezdeni... Persze ahogy az ember egyre profibb, az ilyen egyre ritkább, de első játéknál előfordulhat. Mod: bár valójában ezt csak a T2T hozta be a sorozatba!
[Szerkesztve] -
Shadowfax
addikt
válasz Johnny Cage #528 üzenetére
Nos, ez igaz.
Más: egy dolog szöget ütött a fejembe: emlékeztek arra a részre, ahol a Sötét Herceg azt mondja Hercegünknek, hogy ''Tic-toc, Prince, tic-toc...'' (Robaj kedvenc része ). Nos, Perzsiában mióta voltak tiktakkoló órák?! Nemcsak homok- és napóra létezett akkoriban? -
Kanczy
veterán
válasz Bencus88 #530 üzenetére
azt főellenségnek híjjáááák
a tic-toc meg jó kérdés,de mit kellett volna mondania?! sss...?
vagy az ,,árnyékszögénekváltozásának hangját'' kellett volna kiadnia?
[Szerkesztve]You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Shadowfax
addikt
válasz Johnny Cage #539 üzenetére
Fel is róvom. De beszélnek ők németül, franciául, spanyolul is, ha arra állítom a szinkront!
-
Robaj
addikt
Keresek olyan emberkét, akinek Eredeti CD -s POP3-ma van.
Kéne egy kis help.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen autót vegyek?
- Call of Duty: Mobile
- Politika
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen