- Wuthering Waves
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Test Drive Unlimited Solar Crown
- Friss játékmenet videón a The Alters
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dexar007 #22669 üzenetére
Mi? Nem csak csíkos, de 60 helyett 50"-os?
Jajj, amúgy egy távoli ismerős is áthívott nemrég, mert vett egy PS42A466-ot (francia modell) a hátán REFURBISHED címkével, nem kevesebb, mint 75k-ért, kirpróbálás nélkül, és most ott figyel egy függőleges csík, ami feketén zöld, képen inkább fekete. És azt akarta csináljak vele valamit.
Kinyomtattam neki a service manual-t, mutogattam milyen alkatrészt próbálhat esetleg cserélni. Aztán hamar rájöttem, hogy nem ért semmihez.
Mondom, "akkor verd ki belőle a pénzt". Az nem fog menni.Megnyugtattam, hogy ennyi pénzért jobb és hibátlan használt TV-t lehetett volna találni, amit ki is próbálhatott volna. Aztán leléptem, mielőtt belőlem akarja kiverni a 75k-t.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Cha-b
senior tag
válasz Dexar007 #22666 üzenetére
Jópofa az a csík, legalább nem fogyaszt annyit. Szervízmenüt nézted? vadi új volt? mert ha nem akkor akitől vetted az tudott a hibáról, azért kiváncsiságból lesd meg.
Szerk.: 22672- Küld vissza, és a pénzt én visszakérném addig amíg bohóckodik vele, aztán ha kap egy másikat helyette, és makulátlan akkor lehet róla újból beszélni.
[ Szerkesztve ]
CSAKAKISPEST!!!!
-
Cha-b
senior tag
válasz Dexar007 #22683 üzenetére
samu szervízmenüt biztos megtalálod ha rákeresel, nekem fogalmam sincs nemvolt még samu plazmám. Mindenesetre én is kiváncsi lennék, mert ha kiderül , hogy nem vadi új, és úgy lett eladva a tv, hogy az eladó tudta a hibáját, akkor asztalborogatáson túl pár hasbarugást is megérdemelne.
CSAKAKISPEST!!!!
-
nagyúr
válasz Dexar007 #22678 üzenetére
"4 nap múlva zárta le egyébként."
Nem, ez nem a te hirdetésed, mert te azt leütötted. Ott az írja ki a vatera, hogy a termék elkelt. A leütésed után újra feltette a csávó, nézd meg az aukció kezdetét! A kérdésem utáni 1-2 órával lezárta az aukciót! Ez nem tiszta ügy.
[ Szerkesztve ]
-
Erneszto
tag
válasz Dexar007 #22686 üzenetére
Bár nekem ps50c6500-as van azon a szerviz menüt az alábbi módon lehet behozni:
info, menü, mute, power
gombokat kell egymás után megnyomni kikapcsolt állapotban.
Értelem szerűen amikor bekapcsol a készülék, látható a szerviz menü (ha nem változtatták meg azóta).
És itt jön a poén nekem nem látható csak az első bekapcsolás dátuma, így nem tudtam kideríteni sem a bekapcsolások számát, sem az működő üzemidőt.
Egyébként úgy néz ki én is ps60e550-re fogom cserélni a készülékem.
Elég sajnálatos dolog ami veled történt.[ Szerkesztve ]
-
Cha-b
senior tag
válasz Dexar007 #22719 üzenetére
kb-t is ott kérdezz, mert valszeg több hibalehetőséget fog felsorolni látatlanban, mitől jöhet ez elő, és akkor te megkérdezed egyenként melyik mennyi lenne kb. , de mindenképp rosszúl jársz ha neked kell ezzel foglalkozni, én visszavinném, és visszakérném a pénzt, mert tuti idegbeteg lennék.
CSAKAKISPEST!!!!
-
-
anonym1s
őstag
válasz Dexar007 #22722 üzenetére
Ha igy gondolkodsz, akkor tuti szarni fog a fejedre! Lehet hogy a "kedves" elado is olvassa ezt a topikot, es latja hogy mar belenyugodtal hogy atbasztak, oszt rohog rajtad.
NE HAGYD MAGAD!
Jelentsd az aukcios oldalon, meg a rendorsegen is!
Azon kivul sorozatszam alapjan valoszinuleg meg tudjak mondani hogy mikor es hol lett eredetileg vasarolva, meg milyen feltetelekkel. Valoszinuleg nincs is ra garancia, es az elado valami "sufni szerelovel" akarja rendbe hozatni, de ki tudja az milyen lesz!? Tuti hogy valami nem oke ennek a tevenek a papirjaival, azert van ez a szarozas az elado reszerol.
Valtoztass a gondolkodasodon, kulonben szopni fogsz mint a boci![ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz Dexar007 #22738 üzenetére
"A termék árának visszatérítését akkor áll módomban teljesíteni, ha a szervíz megbizonyosodik róla, hogy idegenkezüség, valamint szállítási hiba nem okozta a készülék meghibásodását."
Ebben a mondatban van az eb elhantolva!
Kíváncsi leszek arra a szakvéleményre, amit majd kiállítanak, vagy kiállíttat. Bocs, nem akarok pesszimistának tűnni, de pesszimista vagyok.
-
gerolka
tag
válasz Dexar007 #22745 üzenetére
Nem akarok kéretlenül beledumálni, de az a kérdés, hogy te milyen garanciával vetted? Mi volt a megállapodásban, bolti garancia vagy, hogy ő vállalja a garanciát?
Ha bolti, akkor a készülékkel megvetted a garanciát is, ergo köteles átadni a garancialevelet és a számlát, ha ő vállalta akkor viszont sajnos ő diktálja, hogy mi legyen! -
anonym1s
őstag
válasz Dexar007 #22738 üzenetére
Ez tisztan mellebeszeles.
Tegyuk fel hogy te vagy az elado. Te furikaztatnad sajat koltsegeden ezt a tevet, meg kinlodnal a garanciaztatassal ha minden rendben lenne a papirjaival? Dehogy kinlodnal, inkabb oda adnad a vevonek hogy intezze o. Miert nem adja oda? Miert csak o intezheti a garanciat, meg miert csak debrecenben?
En tovabbra is azt mondom, hogy valami nem oke ezzel az egesz ugylettel. -
Cha-b
senior tag
válasz Dexar007 #22749 üzenetére
Ezt ütötted le ugye? [link] Az a baj, hogy itt sehol sem látom, hogy írná, hogy hivatalos samsung gari, csak annyit , hogy mo-i az egyik hsznél. Vagy priviben ezt mondta neked vhol ?
Szerk. : Nem biztos, ha szóbakerül a feljelentés, lehet magától meggondolja magát, és inkább visszafizeti, minthogy ilyen helyzetbe kerüljön.
[ Szerkesztve ]
CSAKAKISPEST!!!!
-
Ijk
nagyúr
válasz Dexar007 #22749 üzenetére
Könnyen elképzelhető hogy szállítás közben sérült, de itt csak találgathatunk. Sajnos ilyen kaliberű eszköznél nagyon nem érdemes megkerülni hogy személyesen alaposan átvizsgáld mielőtt megveszed.
Tehát akkor most semmilyen hivatalos garancialevelet nem tud felmutatni?/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Dexar007 #22754 üzenetére
Nem vateráztam soha, de a hozzászólások alapján egyértelmű a félrevezetés, mivel ott még hivatalos samsung gariról ír, neked most pedig azt hogy ő maga vállal 1 évet rá.
Én nem küldeném vissza a helyedben, ha nem tudja odaadni a hivatalos garit, akkor jogi lépéseket kell tenni, gondolom van rá mód. Sajnos nem tudom mi ilyenkor az eljárásCha-b: Másnak jó tanulság ez, hogy használt terméket csak alapos teszt után szabad megvenni, első lépésben a garit ellenőrizni. Addig meg sem nézed személyesen, amíg nem bizonyítja a hibamentességet és a garit néhány fényképpel.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Cha-b
senior tag
válasz Dexar007 #22752 üzenetére
Ezt a linket is láttam, de te a másikat ütötted le nem ? ott nem volt szó hivatalos garról, szal bizonygatásnál nem biztos hogy megáll a dolog, persze, ha priviben leírta akkor ok. És akkor vagy adja fel a hivatalos garit neked postán vagy fizesse vissza a pénzt ha nincs, mert nem azt kaptad, nem úgy kaptad mint amiért fizettél.
Szerk.: vagy ne is adja fel csak fényképezze le és küldje el a képet, hogy tényleg gyári garis, és nem a sufniban fogják szerelni, mert nem azért fizettél, és nem neked kellene ezzel a garitatással foglalkozni, gondolom így is lett az elmúlt pár órában pár ősz hajszálad....
Múltkor volt vkinek outletes kálváriája, most ittvan ez a vaterás dolog. Olcsó húsnak híg a leve, persze néha bele lehet futni korrekt dolgokba olcsón, de ekkora összegnél nem éri meg kockáztatni sztem. Műszaki cikket csak boltból hivatalos garral.
[ Szerkesztve ]
CSAKAKISPEST!!!!
-
gerolka
tag
válasz Dexar007 #22754 üzenetére
A vaterával az a baj, hogy van egy sorrend náluk, első körben magukat védik mindenek felett, aztán jön az eladó és végül a vásárló. Én régóta vaterázok de én is megfizettem a tanulópénzt - szerencsémre nem ekkora összegnél- mindenre rá kell kérdezni még licitálás/vásárlás előtt, ha most annál az aukciónál amit te ütöttél le szerepelne az a mondat miszerint gyári gari van hozzá akkor más lenne a helyzet!
Ennek ellenére írj egy e-mailt a vaterának , mégis tudjanak róla, meg jó lenne tudni mi az álláspontjuk ebben az esetben!
-
-
válasz Dexar007 #22763 üzenetére
Maga a tény, hogy eladta hibásan (ha nem szállításkor sérült), az elég rémisztő.
Tudta, hogy így senki sem fogja szó nélkül hagyni, mert olyan ember nincs, akinek ez nem tűnik fel és nem zavarja. Tehát erre biztos számított, hogy megkeresed.
Épp ezért, ha el tudta volna intézni valahogy ingyen vagy olcsón a javítást, akkor úgy érte volna meg neki, hogy azt letudja és hibátlanul adja el. Így most csak felesleges szállítási költséget generált.
Szóval én félnék, hogy ő ezt úgy tervezte, hogy ha sikerül bárhogy megúsznia, akkor a pénz nála, a TV nálad marad, méghozzá olyan állapotában, ahogy most van.
Vagy persze lehet véletlen (pont akkor romlott el, mikor bekapcsoltad, de tehette volna épp 5 perc vagy 5 nap múlva is), szállítási gondatlanság, stb, de ebbe sem vág bele az a hozzáállás, amit te vázolsz most róla. Akkor ő is ideges és parás lenne, a szállítócégen akarná elverni a port, stb.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Dexar007 #22768 üzenetére
Ne szarozz már!
A szállítás az eladó felelőssége. Ő vállalja, ő van jogviszonyban a futárral. Mindegy, hogy a készülék hol lett hibás, ő hibátlan ígért, te meg nem azt kaptál. Ezt hibás teljesítésnek hívják, elálhatsz az üzlettől.
Ez az egész nem garanciális kérdés, mert a készülék nálad nem is működött. Tehát, nem elromlott.Továbbá, a távollévők közt létrejött adás-vétel magánszemélyekre is vonatkozik, vagyis él a 8 napos elállási jog.
És még sorolhatnám a jogaidat és az ő kötelezettségét.
Keményíts!
Jelezd neki, hogy egy napot kap a pénz visszaadására, különben jelented a vateránál, bevonod az ügyvédedet és megteszed a feljelentést csalás miatt.
Már most, készíts képernyőképeket a vaterás beszélgetésről, és mindent rögzíts!
Akár ügyvédtől is kérhetsz tanácsot, az ingyen van, vannak fogyasztóvédelmi civil szervezetek is, akik szintén ingyen segítenek, közvetítenek, stb.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Dexar007 #22768 üzenetére
Ne magadat hibáztasd (max hogy nem próbáltad ki az átvételkor). Én keményen verném a tamtamot, a hirdetést nyomtasd ki, és mind a vaterával mind az eladóval közöld, hogy rendőrségi feljelentést teszel ha nem kártalanítanak . Én csakis a pénzvisszafizetést fogadnám el. Ez kőkemény bűncselekmény, és ha a rendőrség is beszáll akkor a fickó sem tud elbújni.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz Dexar007 #22768 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de - egy korábban ide írogató Samsung dolgozó HSZ-eire visszaemlékezve - szerintem a következő a helyzet:
Ahogy írtad is, a csávó Samsung dolgozó (legalábbis ugye ezt állítja). A Samsung gyárban tudtommal van lehetőség a dolgozóknak nagyon kedvezményes áron TV-t vásárolni (most abba ne menjünk bele, hogy ezek másodosztályú, kishibás, vagy esetleg refurbished termékek-e, mindegy), aminek annyi az ódiuma, hogy csak 3 nap garanciát kapnak rá a dolgozók. Ha ez eltelt, akkor a vevő visel minden javítási költséget. De majd egy erre tévedő Samsung dolgozó megerősíti, vagy mecáfolja, hogy így tényleg működik-e mostanság. Gyanítom egyébként a sorsolt (nyeremény) TV-kkel is ez a helyzet - ha tényleg az - mert mintha ilyesmit írtál volna.
A többit a fantáziádra bízom. Én mindenesetre biztosan nem hagynám ennyiben. Pénz azonnal vissza és felejtsétek el egymást, 200 eFt-ért nehogy már egy ki tudja ki által buherált, selejtes TV-t kapj újként, gari nélkül!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz Dexar007 #22768 üzenetére
Már bocs hogy beleszólok , de elég türelmes vagy...én simán megfenyegetné.,feljelenteném ahol csak lehet...utalja vissz a pénzt még most,nincs semmi mellébeszélés meg,garanciáztatás...küldött egy hibás terméket,ami nem is két forintos cucc...azonnal vissza a pénzt ,aztán úgy viszi el a tv-t tőlem ahogy akarja...én nem pöcsölnék ennyit
Jah és a vaterára ne számíts...rohadék az egész alegroup kft...ahol lehet mossák kezeit...
[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz Dexar007 #22780 üzenetére
Akkor most innen hogyan tovább?
Rendben van,hogy holnap "kapsz" garit,de mit kezdessz vele?
Jelen pillanatban ha én lennék a helyedben engem biztosan szétbaszna az ideg és küldeném is vissza neki a készüléket.....
Persze abban az esetben,ha már a lovém is megjött vagy éppen repülget az éterben a cimem felé....
Nem lennék ilyen köcsög,ha "hivatalos" forrásból vásároltam volna,hiszen hibák megesnek,nade most nem erről van szó.aztán lehet,hogy feltételezni kellene,hogy jól is jár majd mindenki.....
[ Szerkesztve ]
-
Gabor970
addikt
válasz Dexar007 #22783 üzenetére
amennyiben szállítás során ment tönkre, ami nem lehetetlen, az eladó sem tehet róla. Olyan, hogy új készülék 1 év hivatalos samsung garanciával, ugye te is tudtad, hogy nincs, hiszen csak két klikk bármely hivatalos samsung viszonteladó lapjára és látható a 2 év teljes körű garancia. na mindegy, én sajnálom, hogy ez lett, de könnyen megeshet, hogy senki sem akarta a másikat átvágni, csak most egy mindenkinek kényelmetlen helyzet alakult ki.
én nem érdeklődnék a samsungnál, legalábbis addig biztos nem, mig van esély egy gyári garpapirra. Azzal szépen be lehet vinni a samsung szervizbe, és meg lehet remélhetőleg javíttatni. Mondjuk tény, hogy egy eladási bizonylat is kell a garpapir mellé (blokk vagy számla) anélkül nem nagyon állnak szóba az emberrel.
Azokon a hozzászólásokon tudok mosolyogni, hogy azonnal vissza a pénz, meg feljelentés stb, ezzel nem lesz megoldva a gond. Kicsit próbáljátok átgondolni az egészet. Vatera, használt cikk, bizonyítani kellene, hogy az eladó tudatában volt a hibának. Nem lesz könnyű, pláne, ha szállítási probléma. Aztán lehet pereskedni a szállító céggel esetleg, ki a pöcsöm kínlódik ezzel el éveket???[ Szerkesztve ]
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
whappela
csendes tag
válasz Dexar007 #22783 üzenetére
Nem irigyellek, de egyelőre ne hergeld magad, a többséggel ellentétben én nem bujtogatlak kapásból harcra. Van egy helyzet, ez van, szarság, viszont a levele, amit küldött, némely helyesírási hibáktól eltekintve abszolút korrektnek tűnik (az előző levelére gondolok, nem erre az újabbra). Elég sok mindent vásároltam már a Vaterán, és volt már hasonló mizériában részem (nem tévé, de 100 ezres körüli cucc volt - hepiend lett végül), szóval csak azt akarom mondani, hogy a levele alapján (és az eddigi eladásai alapján: hogy nem titkolja a hibákat, ahogyan válaszol a kérdésekre, tényleg az adott termékekről készült fotókat tesz föl stb.) egyáltalán nem az az első gondolatom a srácról, hogy csaló. Ez a gariügy valóban zűrös - a másik linken egyszer azt írta, hogy bolti, ami az egész ország területén érvényes (ezt így hogy?), aztán meg samsung garanciát írt (új tévé és csak 1 év, ezt így megint hogy?) -, de ez önmagában még nem jelenti, hogy át akart verni, lehet, hogy szimplán csak nincs tisztában a garanciafajtákkal (esetleg aban a hitben volt, hogy új tévé lévén a samsung garanciája automatikusan érvényes rá, mittomén). Mindenesetre ha vásárlás előtt tényleg írt neked konkrétan olyat, hogy hivatalos gyári garancia van a tévére, és nem csak annyit mondott, hogy egy év garancia jár a tévéhez (amihez csak te képzelted hozzá, hogy az biztos hivatalos gyári), akkor ez már ok a vásárlás visszacsinálására, hiszen egyértelmű, hogy (akarva-akaratlanul) félretájékoztatott, ami csak a tévé kifizetése-átvétele után derült ki, viszont a legújabb levele alapján még inkább az a benyomásom róla, hogy ő jóhiszemű és korrekt. (Hidd el, az ilyen gyorsan és korrektül reagáló-intézkedő eladók már önmagában nagyon becsülendők a vaterán.) Megjegyzem, ezzel a kiszállításkori többszöri "nem otthon levésed"-del óriási baromságot csináltál te is, ahogy fentebb Gabor970 is írta, ne haragudj, de ez egy ekkora értékű és baromi kényes cuccnál nonszensz, hogy nem törődsz vele, hogy a futár hányszor zötykölődik vele oda-vissza és pakolja ki-be a kocsiból. Ha esetleg ezért ment tönkre, azért nehogy már az eladó szopjon. Na de hagyjuk ezt. (Egyébként azt biztosra veszem, hogy nem tudott a hibáról - ha tudott volna, és szándékos átkúrásról lenne szó, akkor totál máshogy viselkedne.)
A lényeg: szerintem abszolút simán benne van a pakliban, hogy egy teljesen normális, tisztességes eladóval van dolgod (aki saját maga vállal garanciát azokra a mindenféle műszaki cikkekre, amikkel bizniszel, mert ha gond van, el tudja intézni). Az előző levele, amit küldött, egy udvarias és korrekt levél, amiben dokumentálja a tényállást, ami teljesen érthető, hiszen nyilván ő sem akar átkúródni, ő is be akarja valamennyire biztosítani magát. Ezt így kell csinálni. Az újabb levele pedig határozottan biztató, nem olyan, mint aki le se szarna téged.
Egy szó mint száz, várd ki a végét, egyelőre még fölösleges kombinálni és nagyon elhamarkodott lenne följelentgetni rendőrségen, vaterán. Beletörődni semmiképp sem szabad, hogy egy használhatatlan valamiért fizettél ki 200 ezret, ez alap, de emberek vagyunk, próbáld ne csak a saját szempontodból nézni, hanem a helyébe is képzelni magad (mi lenne, ha te lennél az eladó és ez történne). Szóval higgadtan és korrekten, de józanul állj hozzá a dologhoz. Elég akkor a lovak közé csapni, ha nagyon valószínűvé válik, hogy átkúrásról van szó (pl. egyértelmű időhúzást meg hitegetést tapasztalsz a részéről). Na akkor viszont keményen!
Addig is az óvintézkedéseket tedd meg: levelezések elmentése, vaterás képernyőmentések. -
StLui
veterán
válasz Dexar007 #22784 üzenetére
Ugyebár ha rendes gari van rajta, tehát megkapod a garilevelet, nem kell vinned sehova a készüléket, mert a szervíznek kell vinni-hozni. Ez is egy előnye a grancialeveles ügyintézésnek, szemben a bolti garanciával.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
dedy70
tag
válasz Dexar007 #22816 üzenetére
A "Jófogáson" ott a telefonszáma, könnyen kideríthető, hogy ő-e a te embered. Mindenesetre gyanús ez a sok egyforma hirdetés, más-más néven. Lehet, hogy a Samsung-nál "jó" áron megszabadultak a minőség ellenőrzésen fennakadt példányoktól, az embered meg felvásárolta őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen