- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
válasz saelin #75373 üzenetére
Kínomban megvettem az F1 2021-et és itt már nem annyira agresszív az AI magasabb szinten sem. Eredetileg pont ezért kezdtem el játszani a régebbi játékkal, hogy egyáltalán nekem való-e vagy sem. Kis kutakodás után kiderült hogy a 17-es rész után a 19-esben van a legrosszabb AI, meg hogy a legújabb rész ezen a téren is fejlődött némít. Tartalomban is bővelkedik, noha még az összes track nem érhető el benne mert nem volt idejük azt befejezni. Ezek majd free update-ként lecsöpögnek egyszer.
Az EA logó az tényleg fura benne...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz undercover #74852 üzenetére
Majd egy akcióban húzd be a '19-et is. Ott szerintem nem is lát téged az npc...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
F1 2021-ben a Monte Carlo-i pálya kikészít! Egyszerűen nem bírom bevenni a kanyarokat rajta. Szerintem ez lesz az első pálya amihez valami komolyabb guide-ot nézek, mert érzésre sehogy sem megy, túl lassú vagyok a fékezések miatt.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz undercover #75456 üzenetére
Két napja tolok practice-okat azon a pályán és még mindig nehezemre esik nem belemenni a falba vagy keresztbe akadni abban a bizonyos kanyarban az alagút előtt.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
-
saelin
veterán
válasz saelin #75492 üzenetére
Azért látszik mennyivel nehezebb ez a map mint a többi. My team-ben 31-es difficulty-n eddig viszonylag simán hoztam az első helyet, míg itt közép mezőny qualfy után az utolsó helyen végeztem. Egyszerűen ha letépem az analóg kart sem tudom ezeketek a kanyarokat bevenni!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz CptAdamica #75514 üzenetére
Megnézem majd, de nem hiszem hogy olyan sokat számítanak ezek a kis állítgatások a car setup-ban. A skillem kevés ahhoz a maphoz. A driveclub óta én autós játékkal nem játszottam komolyabban (ez vagy cirka 3 éve volt), meg nem is nagyon érdekeltek eddig. Most az F1-be is csak azért próbáltam bele mert egy jó barátommal vasárnaponként sokat néztük és ha néha átjönne tolnánk egy kis splitscreen-t. Aztán pár kör után oda jutottam hogy ez a játék kurva jó, majd megvettem a legújabb részét hogy up to date legyek benne. No, meg az sem elhanyagolható érv ellene hogy van hozzá PS5 verzió.
Holnap lehet futok még pár kört a Monaco pályával, de csak hogy szokjam, mert később biztos találkozok vele egy párszor... Amúgy az sem segített benne, hogy én hülye pont ennél a season-nél nyomtam be a törésmodellt és állandóan lezúztam az autóta fenébe. Amikor meg kikapcsoltam volna jöttem rá, hogy azt nem lehet verseny közben. Amíg tanulom a játékot biztos be nem kapcsolom.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Lackooo84 #75527 üzenetére
Overtake-elni érdemben nem vagy nagyon nehéz rajta. Az én versenyemen a mezőny ketté szakadt. Voltak olyanok akik az elsők között voltak, míg a többi hátul egy kupacban kígyóztak a pályán. Az utolsó körben utol is értek minket. Alig tudtam elengedni mellettem a gyorsabb autókat...
Tény hogy teljesen más ez a map mint a többi. Gyakorlatilag qualification után max pozíciót veszteni tud az ember.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Szabi® #75538 üzenetére
Majd a Fear Street trilógiát nézd meg. Nekem tegnap ment le az első rész stáblistája és oda meg vissza vagyok tőle. Mondjuk az is lehet hogy csak régen láttam egy jó teen slasher filmet, aminek értelmes karakterei vannak, meg nem egy kissé halmaz az egész. Noha, elsőre annak tűnik, de ahogy haladnak előre a cselekménnyel...
Nem véletlenül tetszett nekem anno nagyon az Until Dawn is.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
-
saelin
veterán
válasz KoNZoLik@ #75619 üzenetére
Szégyen vagy sem, de ez van. Majd figyelek itt fórumon hogy máskor ne írjak ijet, mert sokat úgy ugranak rá mint macska az egérre. Egyébként pro tip, hogy az ijen hsz-eket nem muszály olvasni, mert csak felöslegesen felidegesiti vele magát az ember.
bocs, nem bírtam kihagyni. "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
De hogy ne csak kardoskodjak a hülyeség mellett:
Valaki tervezi megvenni a Tribes of Midgard-ot vagy esetleg már meg is vette? Még anno felraktam a kívánságlistámra, most nézek róla gameplay-t meg review-ot, de nem tudom eldönteni kell-e ez most nekünk. Meg írták is páran redditen hogy vannak még connectivity problémák a coop-al. Jó lenne látni pár itteni ember tapasztalatát is.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
A Tribes of Midgard senkit nem érdekel innen? Szerintem érdekes kombó a survival és arpg elemeit összekeverni. Meg elvileg a készítők hosszú távra terveznek vele és mindig raknak bele valamit.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz KaitouP #75700 üzenetére
Ha én vennék akkor az minimum az 1TB-os lenne. Az idehaza 80-90k-ba fájna. A 2 TB-os az már rohadtul nem éri meg, mert egy digitális gép árában lenne... sőt... Erre majd gyűjteni kell nekem. Most is fent van egy csomó multiplayer játék amik között ugrálunk haverokkal és ez idővel egyre rosszabb lesz. Remélem ilyen COD/GTA méretű játékok nem nagyon lesznek a jövőben.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Nálam nem volt opció a régi megtartása. Inkább veszek majd ssd-t a gépbe és máris ugyan ott vagyok mint anno hely szempontjából. Addig meg kicsit tervezni kell ki mivel akar játszani.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Nem bírtam tovább és megvettem a Tribes of Midgard-ot... Kicsit aggódtam milyen lesz solo-ban, de az első pár run után már egész jól ment a túlélés, mert nem ugrottamt neki erősebb moboknak, vittem magammal mindig healing potion-t, nem haltam meg a soul-okkal és normális tempóban próbáltam fejleszteni a felszerelésem is. Talán ez a legnehezebben az egészben ha solo-ban csinálja az ember. Aztán benéztem matchmaking-el egy random-okkal teli játékba. Első gondolatom az volt hogy ez biztos tiszta káosz lesz vagy valami, de nem az volt! Persze, mindenki ment a saját feje után és általában szét voltunk szóródva a szélrózsa minden irányába, viszont amikor este lett a legtöbbjük vissza jött védeni a falut. Egyébként meg ötletesen van megoldva az hogy a sok playerek által összeszedett kacatot be lehet rakni egy ládába ami közös a szerveren minden játékosnak.
A harcrendszer az picit suta, de bőven élhető kategória. A gameplay loop elviszi a hátán az egészet, még az apróbb hibái ellenére is. Mert biza vannak benne ám hibák és átgondolatlan elemek. Első ilyen ami eszembe jut az az UI, de nem is kinézetével van baj, hanem inkább az irányítással rajta. Vannak menük amik a logikát megcsavarva lapozhatóak R1-L1-el vagy R2-L2-vel, pl az almenü oldalait az R1 párossal kell, míg a legfelső fő menüt meg az R2 párossal. Engem ez mindig összezavar, mert a ravaszok lent vannak és reflexből amikor az almenüt szeretném lapozni azokat nyomom meg.
A másik "hiba" meg kicsit hasonló lesz mint amit a Returnal-nál hoztak fel sokan, hogy túl hosszú egy run. Elvileg van valami save and quit a játékban, de fogalmam sincs ez hogyan működik. Mert ugye ha közben elpusztul az adott világ, akkor csak majd bejön a game over screen és annyi? Vagy netán berak egy másik játékba ahol ugyan annyi napnál járnak éppen? Erre majd holnap válaszolok ha belépek a "mentett" állásommal.Az összképet nézve patent kis survival játék amiben nincs hunger meg fatigue amikkel foglalkozni kellene. Cserébe jó sokat kell lootolni, farmolni a nyersanyagokat stb, de minden egyes run növeli az account lvl-ünket, ami különféle bónuszokat és jutalmakat ad. Oh, és az sem elhanyagolható infó, hogy a játék elejét csak két kaszttal lehet elkezdeni amik között a run alatt történő első szintlépésnél lehet választani és utána már nem, majd csak a következő világban lehet variálni vele. A többi kaszt in-game kihívásokhoz van kötve, amikhez szerintem ajánlott egy guide a Seer kivételével, mert eléggé sok időnek tűnik őket feloldani.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz ProEvoFan #75831 üzenetére
A szörnyek erejét a játékosok számához igazítja. Elvileg a Saga mód soloban is simán kijátszható (óriás megöl és bitfrost kapuval elhagyod a világot), de a másik 9 player jó ha van, mert noha erősebbek a mobok de legalább passzívan szedik neked a nyersanyagokat! Nem is tudom hányszor craftoltam úgy magamnak valamit hogy a ládából pótoltam ki a szükséges anyagokat. Egyébként ez egyben egy jó tanács is! A nagyon ritka nyersit tartsd meg magadnak, hogy tudj belőle fegyvert vagy armort csinálni ha kigyűlik a kellő mennyiségű, míg a füvet, virágot, fát, követ, ércet hajítsd be a ládába mert abból tudnak csapdát vagy potion-t csinálni maguknak, sőt, építeni és fejleszteni is fogják a falut vele. Nekem is fura volt a koncepció hogy randomokkal egy szerveren szaladgálni (ami szvsz a Don't Starve Together-ben nem működik), de ebben a játékban a War Chest miatt nagyon jó élményt nyújt. Az emote-okkal más játékosok figyelmét akár fel is hívhatod és a beépített gyors üzenetekkel mondhatod nekik hogy kövessenek valahová. Nekem már sikerült, de volt hogy én követtem így mást mert egy camp-et egyedül nem tudott leverni.
A lényeg kb annyi ebben a játékban hogy NE VESZÍTS LELKEKET! Ha ez megy akkor sima ügy az egymást követő óriások leölése is, mert mindig van fejlesztve valamelyik npc, vagy több, meg ekkor rendesen van etetve az Yggdrasil fa aminek köszönhetően több HP-ja is van.
Deck
2021-07-30 06:28:04
#75828
Szerintem az art style teljesen rendben van. Inkább az animációk lehetnének jobbak meg a hang effektek."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz NdrewSunix #75868 üzenetére
Astrobot, erre találták ki a játékot. Ezen felül ami nekem tetszett az a Control volt még ilyen szempontból.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Trailer-ek és a PR szövegek vigyázz mert becsapósak a Tribes of Midgard-ot illetően! Elsőre tényleg ARPG-nek tűnik, de játszva inkább egy rogue lite-ra hajaz. Aktív skillek csak a fegyvereken vannak és abból is egy per fegyver. A karaktereket csak passzív képességekkel lehet fejleszteni, meg még több passzívot adni neki rúnákkal. Ez egy Diablo szerű ARPG-nek (vagyis hack and slash-nek) nagyon sovány! Én ezért nem is reklámozom hogy ez egy H&S, mert nem az és a gameplay sem erre épít. Mikor először én is megláttam azt hittem amit te és ezért is fogott meg, de már a tutorial-nál kiderül hogy ez inkább egy defenzív túlélő játék.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Nem kell menekülni. Egy run célja az, hogy amikor bekerülsz a világba gyorsan farmolsz pár cuccot (fát, követ stb-t), felszereled magad és a falud véded esténként a szörnyektől amik hullámokban jönnek. Ha a falu közepén lévő fa elpusztul vége a játéknak. Egy jó run ott kezdődik, hogy az óriásokat amik pár naponta feltűnnek megölitek és ahányat sikerült legyőzni úgy osztja majd az xp-t és a golden horn-okat (in-game currency). Én most bitfrost kapukat farmolok mert az kell a Seer class felodásához. Egy óriást megölök és aztán a bitfrost kapuval elhagyom a világot.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz kriszpontaz #75950 üzenetére
Ez mekkora állatság már! Eskü egyszer végig játszom a PS5 verziót is, már csak ezért is.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz bandi0000 #75978 üzenetére
Ha szeretnél egy még RPG-sebb soulslike-al játszani, akkor adj egy esélyt a Nioh-nak is. Minda két részéből van már PS5 változat! A másik ajánlásom meg a Mortal Shell lenne... Noha nem játszottam még vele, de minden ismerősöm aki játszott vele ódákat zeng róla.
2D-ben meg a Hollow Knight az abszolút győztes nálam, de ez meg inkább metroidvania kategóriába sorolható.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz KoNZoLik@ #75990 üzenetére
Az Amnesia játékok inkább ambient horror jellegűek. Egy akciódús Resi-vel össze sem hasonlíthatók. Én a Machines for pigs-el játszottam még anno pc-n és ha rá kellene bökni egy játékra amire hasonlít / amihez hasonlít, akkor az a Soma vagy a Layers of Fear. Nekem mind a kettő tetszett. Igaz, nem én játszottam hanem az egyik barátom, de ott votlam végig mellette. Nekem nincs szívem ezekhez a játékokhoz..
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
A Wolfenstein Youngblood-ot miért húzták le a review-ok megjelenéskor? Pár hete megvettem és egy barátommal buddy pass-ban (a másik félnek elég a trialt letölteni és a teljes játékhoz hozzáfér amíg velem játszik) már rongyosra játszottuk magunkat vele. A grafika szép és vaj sima 60 fps-el fut még az alapgépeken is, jók a hangok, a zenék, de még a gameplay is kellően jól össze van rakva. Néhol kicsit felületes ugyan a játék és pár dolgot igazán megoldhattak volna jobban benne, de ezek ellenére sem nevezném rossznak. A Story az egyedüli gyengesége, mert az nem túl érdekes a full single Wolfenstein játékokkal szembe állítva. No, meg jó nehéz tud lenni, de ez nem feltétlen kell hogy negatívum legyen (van akinek az).
Én szívesebben látnék több ilyen teljes értékű egyszer megveszed és játszod coop játékokat, mert ebben a fejlődési rendszer nincs agyon nyújtva mint pl egy division-ben vagy destiny-ben. Még valahogy a barátom a Ghost Recon Breakpoint vásárlásáról kellene meggyőzni aztán el is lennénk vele szerintem év végéig.
Viszont van játék amiben csalódtam és nem is kicsit. Ez pedig a Warhammer Chaosbane... A story az jó hosszú amit teljesen coop-ban le lehet tolni, majd annak végén szépen feloldódnak az endgame játékmódok. Expedition, Invasion, Boss Rush, Chaos Tower stb. Szóval tartalom az dögivel van benne ami szinte már a Diablo 3-éval vetekszik - kivéve a lootok változatosságát. A baj ott kezdődik hogy a játék valami istentelenül bugos és az endgame skill spamben ráadásul úgy crash-el mint az állat! Pont ugyan azért hagytuk abba amiért a Path of Exile-ot konzolon, mert instabil és ez sok-sok in-game currency-be, meg elpazarolt időbe kerül a játékosnak. Most gondoljátok el, hogy van a Chaos Tower nevű mód, ahol minél magasabb szintre érsz el úgy nehezedik, de cserébe a loot quality fokozatosan nő, és ilyen 15-20 perces gameplay megy a kukába egy összeomlás miatt... Persze loot az semmi, mert ahhoz ki kellene nyitni egy ládát...
Mégis mi a frászt gondol néhány fejlesztő magáról? Most lusta vagyok kikeresni, de ez a játék 2019-es kb és a crash-ek azóta nem lettek fixálva! Én gyűlölöm az ilyen igénytelen munkát. Meg is fogadtuk hogy ez és a Torchlight 3-at készítő stúdiótól soha többé nem veszünk semmit, mert nem tudnak normális kódot írni a játékuk alá, de még csak hajlandóságot sem mutatnak arra hogy javítva legyenek benne a dolgok. Kiadják, befolyt belőle valamennyi pénz, pár hétig patch-elgetik aztán ugranak más projektre... Az ilyen fejlesztő brigád megérdemli hogy egyszer csődbe menjen szerintem."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Blaze_ #76050 üzenetére
& ProEvoFan
Mind a kettő a ps4-es és ps5-ös verzió is megvan. A legtöbbet a ps4-es játszottam mert nincs cross-play a két generáció között, de még a mentések sem vihetőek át... Ha nem lenne ilyen instabil fos, akkor egy teljesen normális Diablo 3 alternatíva lehetett volna belőle. Tényleg jobb hogy nem vetted meg, mert amiket írtam kb csak az endgame-ben jönnek elő.Lackooo84
Az élet ladás cucc szerintem nem gáz, de a mentési rendszer az tényleg túlságosan büntet. Többször volt hogy beragadtunk a metró kijáratánál annyira erősen jöttek ránk az ellenségek és ugye respawn után csak egy shared life-ot ad, amit nagyon könnyű elveszíteni. Egy megoldás van a játék jelen állapotában erre: nem szabad meghalni... Ettől eléggé hardcore a cucc.Szerk:
Amúgy hihetetlen hogy mennyire nem képesek egy jó hack and slash-t elkészíteni. Kb mindig csak a Diablo-kat várjuk mert az AAA minőségben készül. A Sacred szériával mi van? Az első részét imádtam! A folytatáshoz már nem volt elég erős pc-m, így az telibe kimaradt.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Nekem a nagyon régiek közül a Nox tetszett nagyon. Amúgy meg nemsokára jön a Hades PS5-re, ami kritikailag elég nagy hangzavart kavart és gondolom nem véletlen. Igaz, ez inkább rogue-lite mint hagyományos arpg, de videók alapján a harcrendszerért én oda meg vissza leszek.
Nem mellesleg itt van nekem a kicsit taktikusabb Tribes of Midgard is. Egyetlen szomorúságom a játékkal kapcsolatban, hogy egyetlen barátom sem tudtam meggyőzni a vételéről, legalábbis nem teljes áron.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Kendek #76103 üzenetére
Nekem macskatartóként elképzelhetetlen a vezetékes fejes/füles. Már akkor is rángatják ki a fülemből ha csak X ideig váltok át a kis agybadugós fülesemre.
Nekem egy Steelseries Arctis P valamim van... Mindig elfelejtem hogy P7 vagy más... Én nagyon szeretem, de ilyenkor nyáron hamar belefő a fülem és emiatt sokszor váltok át a kontrollerbe dugós Xiaomi fülesemre, mert az kényelmesebb. Sokszor egy pár órás coop party után azért érzi a fejem hogy a headset-nek van ám súlya is, ráadásul nem is kevés.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz s1ckness #76127 üzenetére
Mit elcseszni? Több száz vagy ezer órányi videó van fent már a játékról a tesztelők jóvoltából. Ez nem olyan zsákbamacska mint amilyen a Warcraft 3 remastere volt. Egyetlen dolog kérdéses még, az pedig hogy a netkódot hogyan sikerül összekalapálni majd mögötte. Ha a vizuális részét nem nézzük a játéknak, akkor ez az a pont ahol a Diablo 2-nek nagyon sokat kell fejlődnie a Resurrected változatával. Értem én hogy sokakban mély nyomott hagyott a kedvenc stratégiai játékuk ilyen minőségű kiadása (vagy csak a játék rossz híre) és a körülötte lévő ígéretek be nem tartása, de ezt egy másik team csinálja! Az alfa alapján szerintem nagyon jó munkát végzett vele a Vicarious Visions csapata és össze sem hasonlítható a W3R-el minőségileg a Diablo 2 remasterelt változata, mert kb mindenben túl tesz rajta.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Néztem erről a Hunters Arena-ról egy kis gameplay-t. Ezt letölteni sem éri meg ahogy láttam... Próbáljatok meggyőzni az ellenkezőjéről.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Tegnap nagyon kerestem valami addiktív időrabló játékot, de magamtól nem igazán találtam meg amire vágytam. Ráírtam az egyik psn-es barátomra, hogy nincs e valami ötlete egy olyan játékra ahol nem olvad el az ujjam a sok gombnyomkodástól, iszonyatosan benne van a "csak még egy kört" érzés, és végül de nem utolsó sorban viszonylag hosszú időre letudna kötni. Mondta nekem elsőre a Civilization-t, de az lévén hogy nekem megvan meg annyira nem is vonz a mélysége, no, meg inkább akkor már a Stellaris-t venném elő mint azt... Csak ez is túl komplex most az ízlésemnek... Erre mondta ezt az Age of Wonders Planetfall-t. Ismerős volt a játék neve, mert biztos belefutottam anno egy tesztben/hírekbe/trailerbe, de sok mindent nem tudtam róla. Néztem róla egy review-ot, majd letöltöttem a játék triál változatát. Eskü már a tutorial-nál megfordult a fejemben hogy megveszem, mert tetszett hogy Civilization szerűen kellett mászkálni a térképen, közben a kolóniával terjeszkedni, fejleszteni a szociális és milíciális skill tree-t, majd amikor harcra kerül a sor egy hex alapú körökre osztott játékmód veszi át a helyét. Egyből a Heroes of Might and Magic ugrott be róla, csak scifi köntösben. Próbáltam nem eldobni az agyam ennyitől, mert lehet valahol sántít a játék stb. Ahogy befejeztem a tutorial-t megnéztem a menüben milyen lehetőségek vannak. Az egyik legjobban tetsző feature az az, hogy a Commander-eket testre lehet szabni kinézetben, hogy milyen fegyver legyen nála, meg hogy milyen harci és vezetői skillekkel rendelkezzen. Ráadásul van egy csomó frakció és a season pass-ban (nem vettem még meg) továbbiakat adnak hozzá! Mondom, ok, ez engem a Spellforce-ra emlékeztet, akkor nézzük is tovább a menüt... Aztán megláttam ezt:
"Galactic Empire: Customize your own empire by conquering worlds with progress that carries over between play sessions. Combine technology from various races and carry over heroes between planets as you lay the foundation of an eternal empire!"A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy csinálni kell egy birodalmat, nevet, címert stb adni neki, majd kiválasztani egy random generált bolygót a sok közül, ahol különféle objektívák, győzelmi kondíciók és még sok más a gameplay-t befolyásoló tényezők vannak. A skirmish befejeztével a hős szintje és equipment-je megmarad! Amit át lehet vinni más térképekre és a jövőbeli bolygók nehézsége vagy komplexitása fokozatosan oldódik felfelé. Gyakorlatilag arra van kitalálva ez a játékmód, hogy a kedvenc faction-öddel és hősöddel több egymást követő (akár végtelen) bolygón győzedelmeskedj, ami látszani fog egy statisztikán a játékmód alatt. Egy csomó achievement, gyűjtögethető relic-ek meg még ki tudja mi van még itt. Én itt döntöttem el, hogy megveszem a picsába az alapjátékot, mert ez szuper funnak ígérkezik. Hát az!
Van benne egy jó pár órás campaign is, de annak én csak a tutorial-ját csináltam meg. És még ezen kívül van a hagyomanyos skirmish is, ahol egy randomizált térképen kell a kiválasztott hőssel-frakcióval játszani. Online multiplayer-t meg ahogy láttam senki nem játszik, mert egy darab meccset sem találtam. Mondjuk nem is baj, engem az ilyen játékokban úgyis mindig agyonvernek. Tartalmilag nincs annyi benne, mint egy nagy stratégiai játékban (pl Stellaris), de egy H&MM szintjét szerintem simán hozza. Ha már többször is felmerült a Heroes széria. Mégis mi a halál lett ezzel is? Az utolsó amivel játszottam már ezer éve volt. Azt hiszem az ötödik rész a legfrissebb... Habár mintha jönne egy Disciples játék a jövőben.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Skynet258 #76388 üzenetére
Nekem is nagyon tetszett a játék. Igazán jót szórakozni viszont coop-ban lehet vele! Hatalmas élmény amikor szinkronizálva lopakodva pucoljátok ki a táborokat, majd az egyikőtök véletlen beriasztja az egészet amiből órási tűzharc kerekedik ki. Mi speciel úgy játszottuk, hogy a cuccoknak szintje volt. Ez is adott egy kis plusz izgalmat a játékhoz.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Áh, ez nagyon drágának hangzik.Ha tényleg ez lesz a spec akkor minimum a PS5 lemezes árával fog egy szintben lenni. De egyben örvendetes is lenne, mert ez már nagyon jó minőséget sugall a játékélményt nézve. Nekem a psvr-től brutál hamar hányingerem lett és ezen bármit próbáltam nem segített (buszon, autóban, hajón is hamar rosszul vagyok). Jó lenne ha már ezt bírnám...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Vagy kétszer így szívtam meg én is. Nem néztem hogy levonta a pénzt és megvettemt még egyszer ugyan azt a játékot. Aztán lehetett írni az ügyfélszolgálatnak... Ha bárkivel ilyen előfordulna még véletlenül se kezdje el letölteni a játékot, mert akkor simán mondhatják hogy bocs, ez van, már letöltötted.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
A következő játékuk biztos nagyot fog ütni. Már a Red Dead Redemption 2 is iszonyatosan részletes kb minden téren, és ez még csak egy prevgen-re készült játék volt. Szerintem pár éven belül lesznek eléggé vagányan kinéző címek (mondjuk már most az új Ratchet is ezt képviseli).
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz sting2 #76574 üzenetére
Egyszer sem omlott össze? Nekem a legnagyobb bajom az volt, hogy úgy 1-1,5 óránként rendszeresen lecrashelt az egész. Jött patch ami elvileg javította, de az nálam nem segített. Sajnálom hogy ilyen gány lett a játék, mert a story az nagyon király volt. Kár volt erőltetni ezt az openworld-öt bele. Nélküle biztos sokkal polírozottabb lenne.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Lackooo84 #76600 üzenetére
"A kontroller bármikor feissíthető, nem kell 24 órát várni."
Ezt mondjuk én nem is értem hogy ki találta ki hogy így jó... A legelső frissítésnél nem sikerült felismernie usb-ről a kontrollert a ps-nek és ezzel okozott nekem némi izgalmat lévén hogy új volt a gép meg minden. Aztán redditen olvastam hogy mi van és csak fogtam a fejem, mint ahogy most is.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Egyik barátom majdnem sikerült meggyőzni hogy kezdjünk el játszani a Final Fantasy XIV-el, de a trialban a grafika olyan rossz első benyomást keltett rá hogy egy órán belül le is törölte. Pont ezt sírtam anno még a ps4-es topicban, hogy a grafika miatt sok potenciális játékost veszítenek. Kellene már egy rework neki. A PS5 verzió is egy vicc.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz balazs025 #76662 üzenetére
Nekünk igazándiból nem is az a lényeges hogy anyagilag hogy jöttek ki belőle, hanem az hogy milyen lett tőle a cég megítélése. Eddig mindenki taknyát-nyálát csorgatta utánuk, hogy milyen jófej és kommunikatív cég, meg hogy ők lesznek a következő Rockstar Games meg hasonlók. Aztán kiadták a romokban heverő béta buildet teljes árú játékként és felforrt tőle az internet. Én is és sokan mások is belefutottak a játékot körül övező hype-ba, aminek az ismert csúnya vége lett.
Attól hogy valami nyereséges még nem azt jelenti hogy jó is. Szerintem a játékosok többségének többet számít egy cég megítélése mint az anyagi háttere. Elég megnézni hogy hogy beszélnek a legtöbben ha szóba kerül az EA, Activision vagy az Ubisoft. Szembeállítva a Rockstar, Blizzard (mondjuk mar ők is lejtmenetben vannak megítélésében egy ideje), Square és a személyes kedvencem a Paradox Interactive.Nah, nagyon röviden. Rövid távon biztos nem lett a Cyberpunk esetből kb semmi, de a hosszútávot nézve már teljesen más a helyzet.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen