- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- PlayStation 5
- Steam topic
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Series X|S
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Sony PSP
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
senior tag
válasz ImACeltic #264719 üzenetére
Igazából a fanboyfaktor még valóban közrejátszhat.
Az a baj, hogy a tlou-hoz nem lehet szubjektíven állni.Pedig no offense, de ebből a felhozatalból egyedül a grafikával veri a mezőnyt (szerintem), feltéve, ha a fotorealizmust tekintjük a non plus ultrának.
De ha lebontom:
Finaly Fantasy alapból esélytelen, mert túl réteg cucc. Még a neve ellenére is. A hades ugyanebben a cipőben jár. A Doom legyen akármilyen jó, akkor is csak egy agyatlan shooter lesz. Az animal crossing túl bugyutácska ahhoz, hogy bárki is komolyan vegye.
Marad tehát a tsushima és a tlou2.
A tsushima mögött nem áll akkora tömeg, mint a tlou2 mögött, pedig szerintem ebből a hatos fogatból ő érdemelné meg legjobban a titulust.
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
james001
veterán
válasz ImACeltic #265037 üzenetére
Szerintem egy rendes nagy Póki játék lesz és az
Osbourne család lesz a főellenség. Gondolom Venom mellett Zöld Manó is feltűnik majd.
Jövőre ufye Insomniac kihozza az új Ratchet & Clank-et és akkor talán 2022-ben megkapjuk a következő Pókit ishttps://psnprofiles.com/kazama001
-
Carlos Padre
veterán
-
Gery9112
őstag
válasz ImACeltic #265240 üzenetére
Azért az az év játéka elég erősen szubjektív, főleg egy ennyire megosztó játéknál.
Számomra eddig az Ori and the Will of the Wisps és a Half Life Alyx vitt mindent de hát persze kinek mi.PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #265240 üzenetére
Az a stúdió, ami többször tologatja a játékát, ergo nem tudja a határidőket tartani, folyamatos crunch-ban tartja a dolgozóit, az véleményem szerint nem érdemli meg. Imádom a játékaikat, de mint cég nagyon távol állnak az ideális mentalitástól.
Továbbra is az a gond, hogy a szoftverfejlesztés területén alapvető lett a crunch, ami nem helyes és az ilyen díjazásokkal csak ezt erősítik meg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gery9112
őstag
válasz ImACeltic #265244 üzenetére
Ha objektíven nézem gameplayben olyan hatalmas változás az első részhez képest nem történt. Talán a legnagyobb újítás, hogy a kutyákra is figyelni kellett mert folyton a nyomodban voltak.....de igaz, ez is több mint pl. a Ubisoft elmúlt 10 évnyi játékában összesen.
Látványban, megvalósításban abszolút megérdemelnek bármilyen díjat. Talán itt jön ki legjobban a Naughty Dogra jellemező perfekcionizmus.
Történet és karakterek...hááááát......
265250 Bad Pritt maximálisan egyetértek.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #265246 üzenetére
A legnagyobb stúdióknak van a legtöbb alkalmazottja, akiket érint egy ilyen időszak, nyilván őket veszik elő és nekik kéne példát mutatni, hogy lehetne ezt másképp is, de mégse teszik. Ez az "úgyis mindenhol van" mentalitás elég káros és pont ezért írtam, hogy nem kéne alapvetőnek venni, piedesztálra emelni ezeket a cégeket. Hiába óriási a production value mondjuk a Last of Us 2 mögött, nem csak ez határozza meg egy stúdió milyenségét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #265260 üzenetére
A cél szentesíti az eszközt?
Az lenne a lényeg, hogy egészséges-e a dolgozókra nézve a cég gyakorlata vagy sem és hogy ezt díjazzuk vagy sem. Az idei évnek az a tanulsága, hogy sem az iparág, sem a közvélemény nem tart még ott, hogy a crunchot helyén kezelje, megy a szerecsenmosdatás állandóan, mert hát jó játékokat készítenek és ezért elfogadható a folyamatos túlóra, meg a törvényi keretek biztosítottak hozzá, stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz ImACeltic #265936 üzenetére
Gyönyörű, hangulatos, érdekes és amúgy is ritka a jó szamurájos játék. Gondolom azt értékeli a nép, hogy végre valami, ami nem az n+1-edik apokaliptikus rambó horror.
De ez részemről is csak tipp, mert amúgy szerintem a környezetet meg a storyt leszámítva kicsit túl tipikus, mondhatni n+1-edik open world, semmi extra. Ennek ellenére én is szeretem, mert tényleg nagyon jó a hangulata.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Imilenni
addikt
-
-
-
vargalex
félisten
válasz ImACeltic #266068 üzenetére
Akkor azóta javíthattak rajta, ugyanis én éppen most játszom az első részt és megnéztem PS3-on is. Semmi gond vele szerintem, nagyon jól fut. Lassulás biztos, hogy nincs PS3-on sem.
Alex
-
-
C4mp3r
addikt
válasz ImACeltic #269082 üzenetére
nem hiszem, hogy egy ilyen fontos nyitocimnel kihagynak a vagizast az rt-vel. muszaj mutatniuk, hogy mire kepes a konzol, mert eddig jatek teren a ps5 nem mutat sokat a jobb felbontas/fps-hez kepest egy pronal. szerintem az lesz mint, a spider mannel, hogy rt mode 30 fps lesz vagy alacsonyabb felbontas, de nagyon meglepodnek ha valahogy nem tennek bele.
-
Mr Chapel
tag
válasz ImACeltic #269520 üzenetére
Továbbmegyek, sztem egyik HDR se jó amit eddig Ac játékokban láttam. Ez dettó. A 3. Remasterje meg konkrétan még akad is bekapcsolt HDR mellett. Valamit nagyon nem bír az engine hogy ilyen az ac játékok alatt. Érdekesség, a Fenix is ugyanezt az anvil next motort használja, de csodák csodájára ott szép. Az egészre rárak egy ilyen szürkés, fakó hatást. Sztem kimondottan ocsmányul néz ki.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #271206 üzenetére
A Blood and Wine után kezdtek el kódolni a kódolók. Előtte is már csomóan dolgoztak a játékon.
Meg ez amúgy sem úgy megy, hogy egyik nap még 500 ember a Blood and Wine kódját hegeszti az utolsó pillanatig, másnap meg már a Cyberpunkot alapozza, folyamatosan allokáltak egyre több erőforrást az új projektre, ahogy a finisbe ért a Witcher 3 dlc.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Deck
titán
válasz ImACeltic #271210 üzenetére
Még egy normál szintet se hoz ez a játék. PS4-en és régebbi xbox-on szerinted, milyen volt? PS5-ön persze hogy tartja a 60fps-t PS3-as szintű grafikával... Az AC Valhalla is egyből elérhető volt mindenre, újgenerációs gépekre is... Aztán, össze sem hasonlítható a 2 játék technikai oldaláról.
Nem vakon szarozok hanem a játék alapján amivel játszottam, és az alapján, hogy fut régebbi gépeken. Nem az alapján fogom értékelni, hogy mi volt a háttérben. Mert, nem érdekel! Kiadták... Hazudtak a végsőkig... Pénzt kértek érte...[ Szerkesztve ]
PS5
-
Moby
addikt
válasz ImACeltic #271215 üzenetére
Én végigjátszottam, de fogalmam sincs milyen komplexitásról beszéltek. Egy hótostoba, tucat ow, amiben ugyanúgy minden pillanat triggerelt, mint az összes hasonlóban. Nincs egyetlen pillanat, részlet, vagy momentum benne, ami kijjebb mutatna az elmúlt 10 év bármilyen hasonszőrű játékából. A sztori nem rossz, abból azért voltak sokkal rosszabbak (meg jobbak is).
-
cyberkind
félisten
válasz ImACeltic #271215 üzenetére
De nem lehet jelenlegi állapotában, ez a baj, mert nincs ai modul, hogy elfusson a régi konzolokon, amiben a Jaguar proci már akkor se volt acélod, amikor megálmodták, így a remake bejelentéséig, (ami nyilván nem lesz), ez van amit most látunk, csak finomítva, ez sajnos bukta ahogy van.
Paranormal Cocktivity
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #271215 üzenetére
Nem vagyok fejlesztő, de az AC Valhalla szerintem egy sokkal egyszerűbb játék, nem olyan komplex, mint a Cyberpunk.
Ez a kedvencem. Mi olyan komplex a Cyberpunkban? Ezt hajtogatják csomóan évek óta, hogy ne hasonlítsuk majd semmihez, mert túlvilágian komplex játék lesz, minden összefügg majd mindennel, mindenkinek lesz véleménye rólad, mindent is csinálhatsz. Megjelent és a minimumot nem ugrotta meg.
Az AI az egyik legrosszabb a jelenlegi open world játékok közül minden helyzetben.
A fizika a 2013-as GTA szintjét nem ugorja meg (rengeteg összehasonlító videó van róla).
Objektumok az orrod előtt tűnnek el, mert nincs animálva a további útjuk (lásd Moby fenti videóját).
Objektumok az orrod előtt tűnnek fel, lásd még: híres-hírhedt AngryJoe videó a szoba sarkában végtelen számban spawnoló rendőrökről, akik a gyilkosság pillanatában már tudják, hogy ki az elkövető és rögtön levadásznák.
Alapból elég kevés objektummal dolgozik a játék, van rengeteg videó meg kép arról, hogy egy kupacban is több ugyanolyan npc álldogál, ugyanolyan autók gurulnak egymás mellett, stb.
A legtöbb fegyver lövedéke hitscan alapú, ami amúgy nem is lenne baj, ezt egyszerűbb implementálni., de néha bezavarhat az amúgy is gyenge lábakon álló fizikába.A Valhalla sem találta fel a spanyolviaszt, de ami benne van, az működik. Ez a kulcsszó. A Cyberpunkban valami benne sincs (korszerű AI), ami meg bekerült, az sokszor nem működik megfelelően.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mezcal
addikt
válasz ImACeltic #273030 üzenetére
Top Spin-ekkel még nem toltam, hanem a Virtua Tennis játékokkal kapcsolódtam be anno PC-n, azokkal azért el lehetett lenni. Az újakról viszont nem sok jót olvastam.
Játszom az TWT első részével jó ideje, az online meccsek lagosak, az irányítást szokni és tanulni kell. Nem egy Top Spin szint. A Top Spin a teniszjátékok koronázatlan királya, egy teniszszimulátor, csak hát kereken 10 éve jelent meg az eddigi utolsó, és az még mai napig üti ezeket. A VT meg arcade volt, de jó hangulattal. Ami meg jó a TWT-ban, hogy licences.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
bAtt001
addikt
válasz ImACeltic #274866 üzenetére
Szintén behúztam az 1-2 pályákat a Hitman 3 starterben, hogy jobban fusson ps5-ön. Na utána importáltam a Hitman 2-es progressemet ami meg is jelent a játékban, játszottam pár kört 2. rész pályáin, pár nap múlva láttam hogy az áthozott progress megszűnt létezni. Véleményem szerinte katasztrófa ez a progress mágia és inkább hagytam a fenébe, játszani tudok rendesen, az összesített szintje a fiókomnak megvan szóval a többi meg nem is érdekelt. Nem egyedi a problémád
-
bAtt001
addikt
válasz ImACeltic #274870 üzenetére
Nekem az is hatalmas pozitívum, hogy elérhetőek az első és második rész pályái bármiféle extra dlc és lehúzás nélkül, felújított grafikával kvázi. A progress van akinek fontos, nekem pl nem, ez egy sandbox játék elérhető mindegyik pálya azonnal, ha le lennének zárva a pályák attól függően hol jársz a sztoriban na akkor menne részemről is az elégedetlenkedés Remek játékok, vevő leszek a harmadik részre biztosan amint lejjebb megy az ára, de még az alap második résszel sem végeztem, és az első részben is ott van a dlc sztori, brutális mennyi játékórát bele lehet ölni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Konteó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- Politika
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen