-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frod
addikt
válasz
RangerFox #264370 üzenetére
Tudtommal eddig nem támogattuk a profillal való eladást senkinek sem
#264368 szubrutin
Amennyiben valóban profillal akarod eladni - hogy megmaradjon a játék rajta - akkor nem kell inicializálni, de jó ha tudod, hogy így hiába írjátok át az emailt, a profil mögött végig a te általad megadott név, születés, stb adatok maradnak meg.
Az új vevő pedig a te általad megadott nicknévvel játszik tovább.Do you see the white shadow?
-
oliwire
őstag
válasz
RangerFox #264389 üzenetére
Igazából én is így csinálom, ahogy leírtad
Csak ugye mennyire életszerű, hogy a fegyverek között is ekkora dmg különbség van, szintekre osztva
És tudom, videojáték, csak ugye egy képzett orvgyilkosnak annyira mindegy kellene hogy legyen, hogy melyik 20 cm-es vadászkést nyom keresztül az ellenfél érzékeny pontján..
viszont a Witcher 3-ban valamiért jobban el tudtam ezt nézni. Szerintem azért, mert ott nem volt előző széria, ami lopakodásra alapult, mint az Ezio részek, és emiatt elfogult lettem az AC-vel kapcsolatbannekem pl a Unity kifejezetten tetszett, ügyesnek kellett lenni, mert ott is hamar leamortizált az ellenfél, ha nem jól védekeztünk. De az én sebzésem is jelentős volt.
[ Szerkesztve ]
-
nemorino
tag
válasz
RangerFox #264363 üzenetére
Én most platináztam a Revelationst, időnként rettentő frusztráló volt az irányítás. Lehet, hogy szentségtörés, de a sztorit teljesen felejthetőnek találtam, a grafika semmivel nem jobb, mint a Brotherhood. Számomra az Ezio trilógia csalódás volt, technikailag nagyon régimódi, különösen az AC2 grafikája elképesztő fapados, néhány kiemelt épületen túl ugyanazok ismétlődnek. Én azt látom, hogy a legtöbben azt az AC-t szeretik, amelyikkel elsőként játszottak, én a Unityvel kezdtem, mindent ehhez hasonlítok.
Vicces egybeesés, de a héten én is elővettem újta a Syndicate-et, pár éve bug miatt nem kaptam meg néhány trófeát és most szedtem össze az erőt és az időt újra végigjátszani. Nekem ezt a játékot a steampunk London és a főszereplők szinkronja viszi el a hátán. Az utóbbi időben erőlködnek, hogy női főszereplőt rakjanak a játékaikba, de nem igazán illenek az ábrázolt korszakba, de itt van Evie Frye, aki ilyen szempontból teljesen hihető. Nem egy lehengerlően jó játék, de a hangulat nekem bejön, remélem tboy93 is ráérez az ízére.
"Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon
-
-
Deck
titán
válasz
RangerFox #264945 üzenetére
+1
Valhalla-t nézegetem de nem tudom... Ez a Viking téma bejön de valahogy a játék nem. Nem tudom miért?
Inkább visszaraknám az Odyssey-t, valahogy az számomra jobbnak tűnik vagy legalábbis jobban érdekel engem. Origins-t meg az Odyssey után hamar meguntam. Rossz sorrendben játszottam lehet.. Vagy csak számomra unalmas volt[ Szerkesztve ]
PS5
-
Frod
addikt
válasz
RangerFox #264952 üzenetére
Én évek óta lepattantam az AC-ről, de most a Valhalla tervben volt, egyrészt ennyi kihagyás után nem érezném rókabőrnek, valamint azért, mert az előző két epizód, is rendre kapott egy laza 50%-ot alig pár héttel a megjelenés után szinte az összes hazai kiskernél.
Úgy néz ki idén ezt is megette a bivalyerős Ft, mert nulla akciót kapott.Do you see the white shadow?
-
Carlos Padre
veterán
válasz
RangerFox #264952 üzenetére
Hát nekem volt egy 20%-is ubi kuponom elfekvőben már egy éve tán (szégyen, hogy ennyire nem volt mire elkölteni), úgyhogy felhasználtam rá. Lemezes, úgyhogy ha nem tetszik eladom a 'csába. Nekem az Odyssey kimaradt az Origins után, egyszerűen túl nagy és ahogy olvastam nem is sikerült értelmesen feltölteni, a Valhalla pont ebben más, kissebb és töményebb. Aztán majd meglátjuk.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
.LnB
titán
válasz
RangerFox #265074 üzenetére
Nekem sincs problémám a játékkal. De azért örülök, hogy kivártam, míg bekerül EA Acces-be. Így meg elfogadom olyannak, amilyen. Kiforrott játéknak viszont nem mondanám.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
RangerFox #265084 üzenetére
Majd ha végeztem, meglátom. Nekem a Battlafront 2-vel sem volt bajom. A multiplayer részével.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
marilllyo
veterán
válasz
RangerFox #265228 üzenetére
NEEEEEM!
A Need for Speed olyan, mint egy tripperes Jessica Alba. Tudod, hogy necces, de azért csak kell mert hát Need for Speed.Seth: Mint írtam...a Days Gone nekem tetszett. A kötelezően, mindenki által imádott játékok között a Witcher 3 mellé én is bátran oda állok.
Ha jó dramaturgia, akkor Heavy Rain.
Fantasztikus játékélmény, akkor Alien Isolation.Nagyon bejött a Shadow of War is! Az egy zseniális játék szerintem.
Meg hát minden, ami sci-fi.
De egyértelműen a Battlefield 6 az, ami nagyon várós.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Dvix
senior tag
válasz
RangerFox #265249 üzenetére
A Naughty Dog-nál a toxikus környezet sokak távozását okozta náluk. Nem én mondom, meg lehet nézni hányan nyilatkoztak ,hogy "-fób" jelzőkkel illették őket azt se tudták miért és a "crunch"-ot azt meg kiváltságként kezelték.
Engem nem érdekel milyen olvasztótégely van a játékban csak legalább jó lenne megírva, de nincs. Folyamatos logikai buktatók és no karakter fejlődés.
A TLOU2 egy fals reklámokkal létrehozott hype vásárlást keltett .És Neil el is ismerte, hogy több trailert meg is másítottak ezért. Ha meg nem kellemes élmény, akkor ott a Death Stranding amire szintén mindent lehet mondani csak azt nem h jó. Ha szenvedni akarok akkor előveszem a Bloodborne-t#265264hombre[EU] félre ne értsd én teljesen én nem verem a nyálam csak beszélgetek.
#265260ImACeltic Ja persze...ezért állt föl 20 ból 14 design-er az Uncarted 4 után amikor megtudta, hogy ezek akarnak egy TLOU2-őt
És nem ők voltak az egyedüliek. Azt a nyomasztó közeget amit a "kiváltságosoknak" csinált a ND azt nem sokan bírták. Az Uncharted meg erős közepes...se több se kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
RangerFox #265267 üzenetére
Én azon a véleményen vagyok, hogy manapság a transzparencia minden cég számára fontos és az iparág vezető stúdiói példát kéne mutassanak nem csak a termékek minőségét, de a munkakörnyezetet illetően is.
A Media Molecule egy nagyon jó ellenpélda, vagy ott a Larian például, a Telltale bezárása után átvették az alkamazottak jelentős részét, dinamikusan fejlődő cég és igyekeznek megtartani azokat az értékeket, amiket képviseltek az elmúlt másfél évtizedben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
RangerFox #265276 üzenetére
És a crunch tényleg rossz dolog, de kb. egy elkerülhetetlen dolog.
Ez a lényeg igazából és ezen kéne hosszútávon változtatni. Nyilván nem fognak, mert olcsóbb felbérelni egy pszichológust, aki a mentális tüneteket kezeli, mint hosszabb, de tartható fejlesztési időszakokat meghatározni.
Csak az fura számomra, hogy míg a szórakoztatóipar más ágazataiban, más témákban egyre inkább előkerül a nagy cégek erkölcsi felelősségének kérdése a munkavállalóikkal szemben, ehhez képest a közvélekedés szerint a crunch valahogy még mindig szükséges velejárója a szoftverfejlesztésnek, pedig ennek is ugyanúgy hosszútávú mentális és fizikális következményei lehetnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gery9112
őstag
válasz
RangerFox #265283 üzenetére
Igen, előre pontosan nem lehet tervezni semmit és megjelenés környékén előfordulhatnak túlórák ez általánosságban elmondható bármelyik munkahelyen. Csakhogy a Naughty Dognál, amit említettél az a crunch okának egy kisebb része. A nagyobb részét az adja, hogy a cég híres/hírhedt arról, hogy decentralizált, nincs egy nagy fejes, aki ossza az észt fentről. Ez vezethet egyrészt zseniális alkotásokhoz, hiszen mindenki magáénak érzi a projektet és nem munkaként fogja fel (persze itt meg lehet említeni, hogy egy profitorientált cég ezt hogyan használja ki a lelkes fejlesztők ellen) a másik oldalról ha nincs egy előre megbeszélt terv akkor mindenki a saját feje után megy és valami ilyesmi sül ki belőle:
"Of course, there's a difference between being a producer and being a good producer, one that often takes years of experience to appreciate. But Naughty Dog has long taken a very public stance that devs -- or at least, Naughty Dog devs -- don't need producers. The benefits, it argues, are worth the costs, and this latest Times feature lays out exactly how those costs accrued during the development of Uncharted 4: A Thief's End.
For example, the writer recounts how co-directors Bruce Straley and Neil Druckmann were separated for a time, and without production meetings to keep tabs on each other's work they plotted out two different ways a given encounter was meant to play out. They eventually wound up going with Druckmann's approach, wasting three weeks' worth of part-time work by three devs." Forrás1 Forrás 2
Egyik véglet sem jó természetesen de a túlzott szabadság legalább ugyanannyira megy a hatékonyság rovására mint az 5 percenkénti meeting valami fejes számára.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
-
marilllyo
veterán
válasz
RangerFox #265573 üzenetére
Rossznak nem volt rossz, de egyrészt nekem már feltűnően sok volt a...
"ennek most itt véget kell érnie"
"ezt most itt lezárjuk"
"egyszer és mindenkorra végzünk vele"
"most itt véget ér"
Gyakorlatilag Dzsinn és pisikaka szenszei között ez volt a párbeszéd. Jó nyilván került bele egy barátok közt szintű fordulat is, mely egyeseket meglephetett.Na mindegy...nem az én játékom. Elismerem.
S e t h: Igazából arra gondolok, hogy odamész egy npc-hez. Elmondja mi baja, aztán elmentek mongolokat ölni. Mind a 40-50 sq az pontosan ez.
Witcher 3 - "Papírmunka" megvan? Most egy elég sarkalatos példa.A mitikus küldik pl. jók voltak. Kifejezetten ötletes volt a fagyos hegymászás, térképes keresgetés.
Frod: Igen. Pont erre gondoltam én is. Érdekes, hogy sok netes portál szerint meg az a "bad ending".
Bad Pritt: Még talán Moby írta le egyszer jól, hogy nem lehet évente kiadni egy W3, GTA, RDR szintű open world játékot. Azokhoz tényleg kell az x év fejlesztési idő. Szóval nagyjából egykutya mind. Viszont ha van egy jó hangulata, akkor az már oké.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
marilllyo
veterán
válasz
RangerFox #265573 üzenetére
Na még egyetlen egyet...de tényleg ez az utolsó. Ezt beszéltük egyik fórumtárssal tegnap party-ban is. Nem is az én kútfőmből származik.
Van az a küldetés, amikor
Shimurával támadjátok a várat. Mennének át a szamurájok a hídon...felrobbantják őket és egy csomóan meghalnak.
Itt jön ugye a fordulat a játékban...Te mennél megmérgezni mindenkit, de a szuperokos-bölcs-zseniális hadvezér Shimura szerint az a helyes megoldás, ha újraépítjük a hidat és újra átmegyünk rajta. Mert ha egyszer felrobbantottak minket, akkor még egyszer már biztosan nem lehet...
Ennyire nem lehettek hülyék a japánok akkor sem. Ez egy kicsit izzadtságszagú volt szerintem.Továbbá ezek egyértelműen azt sugallják, hogy Dzsin döntése a tradíciók felhagyásával a helyes út. Szóval akkor elvileg nincs "vívódás".
Nem állítom, hogy fullon nekem van igazam. Csak olvassatok már egy kis ellenvéleményt is.
Mindenki odáig van érte. Nekem nem jött be. Sokan oltottátok a D.G.-t...nálam meg az volt a fincsi. Szubjektív...
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Thrustmaster TMX kormány szett (4460136) garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite Kék játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1 TB extra kontrollerrel charging stationnel fejhallgatóval
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel!