-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát megmondom őszintén, én 221 óra játék alatt egy csalóval nem találkoztam, 98% TPP módban toltuk. Illetve egy gyanús eset volt, pont FPP módban, én nem vettem észre a srácot de csapattársam kiabált, hogy ott van, ránézek, kb a bal keze látszott ki csak a bódéból többit takarta az ajtó, nem is lőttem rá, erre ő lelőtt. Nem értettem, de visszajátszásban is csak azt láttam, hogy felém fordul és ajtón keresztül lelő. Majd lelőtte a 2 csapattársamat is.
Ez is csak gyanús, nem mondanám 100%-ra, hogy csalt, főleg, mivel a death camban sokszor nem is oda lőnek ahova valójában. Más esetre nem emléxem.
-
PeL
addikt
Elvileg a makrókat is szűri az anti-cheat, mostanában nagyon kevés csaló van (TPP-ben legalábbis), ilyen 500+ méterről mellélövés nélkül mellkason vagy fejen tunkolókkal már vagy 2 hónapja nem találkoztunk hála az égnek, gyanús eset is nagyon ritkán van, a haláloknál persze mindig nézem a death camet már csak a kíváncsiság miatt is hogy hogy öltek meg, nem nagyon van olyan eset mikor azt lehet mondani hogy akár csak a gyanú is felmerült. FPP-t viszont továbbra sem játszunk mert ahogy írták előttem, ott valóban elég sok a kamu, prefire herok akik mindig érzik hol fogsz kinézni és már előre lövik a sarkot - ablakot, rengeteg van, TPP-ben nem lehet találkozni ilyenekkel. Egyik alkalommal FPP-ben (1 hónapja történt az eset kb) csak néztem hogy két egymás melletti házból lőttük egymást a csávóval, kipeekelek majd ahogy visszabújtam utána lőtt fejbe UMP-vel mikor már rég a fal mögött voltam, és death camben is azt láttam hogy húzta utánam a célkeresztet a fal pereme mögé és ott lőtt el, ezt nem tudtam a latencyre sem fogni. Nyilván ott a WH-sok jobban tudnak érvényesülni mert TPP-ben kilátsz te is az akadályok, falak mögül ha jól helyezkedsz, TPP-ben mi is öltünk már meg több csaló egyént vagy teamet régebben, lehet ezért is mentek át jobban FPP-re mert TPP-ben ugyanúgy folyton meghaltak ha nem lőttek el mindenkit aki a látómezejükbe kerül több száz méterről.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
A laghoz, desynchez mi köze annak, hogy milyen stílusú a játék?
Johnny_tv: azt sehol se mondták, hogy új enginre mennek, azt csak én írtam, hogy ha már az unity szerverre átmennek, akkor hátha a jelenlegi engine-t is kukáznák, tudván hogy már mondták, hogy előlről kellene írni a játék kódot.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem érzem hátrányát se és előnyét se, hogy egy akármilyen játéknak van fizetős tartalma, mindaddig, amíg nem hat ki a játékra (azaz nem paytowin). Cheaterek mindenhol vannak. A desyncet ezek még mindig nem befolyásolják.
Egyébként pont a kínai/koreai emberek lépnek le leghamarabb, amint kijön vmi más.+ EA games-nél nagyobb zsidó céget nem ismerek, és az se koreai.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen