-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz diablo1984 #171523 üzenetére
Így van látszik is, hogy a kartergázszűrő környékére koncentrálódik a nagyobb mocsok és ott fényesebb is (frissebb).
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #171523 üzenetére
Köszönöm mindenkinek.
Feltételezhető, akkor hogy ez miatt volt egy minimális olajfogyasztása a motornak.
10ezer km-re levetítve a max jelzéstől a közép állásig.
(Turbócsőnél is volt minimális olaj kívülről, a cooler után, de szerintem az normális) Régi és új Turbóval is volt. -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #171527 üzenetére
Volt azért rendesen használva az autó, nehogy lekormolódjon, tehát nagyobb fordulaton. Elvileg ez miatt is lehetett ennyi.
Akkor gyakorlatilag jól sikerült a motorfelujítás, prolasztócsere és a turbócsere.
Ma mentem vele 500km-t, hiba nélkül.
Első tizes is benne volt az új motorba nemrég, sőt már lassan 15 is. -
veterán
válasz diablo1984 #171824 üzenetére
Anno a vezess.hu-n volt egy cikk a használt Skoda Superb 2 1.4 TSI-ről, arról azt írták, hogy nincs benne DMF.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #173069 üzenetére
Nálunk az egyik B6 Passatban olyan van (FSI). Nem megy olyan jól mint várná az ember, cserébe nem is eszik olyan keveset. Hajlamos a kokszosodásra (mert direkt befecsis), és érzékeny a kénes benzinre, érdemes prémiumot tankolni bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #173101 üzenetére
A jó öreg MPI motor, az örök mint a nyomorúság. Annak nincs semmi különös háklija (persze ettől még lehet egy lerúgott oljazabáló sz@r az adott példány).
#nincsbennetarcsi
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz diablo1984 #173109 üzenetére
Nem kevés az a motor egy Avantba?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #173112 üzenetére
utakadály kb
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173180 üzenetére
5000km van a turbóban. Osztrak mesterek kezét
dícséria verda. 1800€ volt fel éve ráköltve ausztriában. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173185 üzenetére
Megnézted a képeket?
1.Az új turbó hozzáér a szelepfedél szellőztető csövéhez, át is lyukasztotta már.
2. A turbó utáni első gumi összekötő cső körben el van repedve a bilincs alatt, belül, de kívülről nem látni, csak azt, hogy taknyos.
3. Az új turbó már hordja az olajat és lóg a tengelye, mert lyukas turbócsővel ment 5000 kilométert.
4. A felújított EGR-en megdöglött a villanymotor, csak egyik irányba mozgatja.
5. Az EGR-nél folyt a hűtővíz az összekötő csőnél.A DPF-et meg sem merem nézni, mert kormos a kipufogó vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #173187 üzenetére
Nem akarnak vele visszamenni, mert félő, hogy az út során valami letérdel. Kap új csövezést, új EGR-t, aztán meglátjuk, hogy a turbó mennyire szívós. Ezeket meg kell rajta csinálni, hogy használni lehessen. Azt már meg sem említem, hogy kihagyták az EGR egyik nehezen hozzáférhető csavarját, egy másikat pedig felcseréltek(két hosszú és két rövid van benne, a rövidek fogják a hőcserélőt a hosszúak a szelepet), így csak 2 csavar fogta a 4 helyett.
Holnap csinálok egy videót az 1.6 tulajoknak, hogyan lehet kivenni és visszatenni az EGR-t anélkül, hogy a turbó olajcsöveit meg kellene bontani. 2.0-nál nincs kiskapu, ott akkora a difi háza a váltón, hogy nem fér be.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #173433 üzenetére
Seatot most pozicionálják a Skoda fölé, akkor az milyen lesz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #173561 üzenetére
GTE kell
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #173571 üzenetére
Ezt én is végiggondoltam, nyilván gyermekhurcolásra nem ez az ideális járgány, mi nagyjából 2, max 3 év múlva tervezünk bövülni, így addig az egyetlen gyerek a kormány mögött fog vigyorogni. Aztán utána majd meglátjuk.
De talán ez a börös valamennyire ellenállóbb, mint a tiszta szövet, amiket megnéztem autóknál a csupa szövetesek már 50-80 ezer km után is eléggé ki voltak kopva az oldaltámaszoknál a ki-beszállásoktól, így - ha nem is célzottan - próbáltam börös/ félböröst nézni. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz diablo1984 #173571 üzenetére
Kiscsajban nincs egy kis macskanő?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #173576 üzenetére
öhmm.... 5 és 3 éves lányaim vannak, fogadd őszinte átérzésem
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #173576 üzenetére
Ezt én cáfolnám! Nekem a Yorki hátul olyan nyugodtan el van, nyoma nincs a kocsiban. Csak a plüss fekhely. Szeret autózni, semmit nem karmol, barmol össze.
Joe
-
csiga8
senior tag
válasz diablo1984 #174064 üzenetére
Ha a klímát bekapcsolom, 1-2 km után fúj némi langyi levegőt, de az szerintem a klíma.
-
tomy_cz
senior tag
válasz diablo1984 #174398 üzenetére
160.000-rel vettem, nem tudok róla, hogy lett volna cserélve benne korábban. Két szerelő is látta a kéttömegűt és kuplungot, de látszólag és tünetileg sincs baja. Csak akkor mi veri szét a fogaskereket?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
Reggie0
félisten
válasz diablo1984 #174673 üzenetére
90 fokos volt a viz es 17 fok volt kint a homerseklet.
-
1stVikman
senior tag
válasz diablo1984 #174991 üzenetére
Olyan, mintha a lemezre lett volna hegesztve vagy préselve.
De mikor kicsavartam, hallottam, hogy valami beesett.
Másik felét inkább nem szedtem szét, hogy milyen. -
c00per
tag
válasz diablo1984 #175262 üzenetére
igy van, ahogy diablo irja.
Az egesz cirkusz a penzbeszedesrol szol.A papirok csak formaisag.Azert a faterja tudjon az eladasrol, nehogy a hata mogott adja el a fia az autot :) -
TayRol
veterán
válasz diablo1984 #175289 üzenetére
és az scr + adblue nem segít kicsit ezen a dolgon, hogy ne kelljen kimenni megjáratni a vasat?
vagy hogy nehezebben duguljon el a szűrő?[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz diablo1984 #175291 üzenetére
ja hogy így összedolgozva lesz euro6. okés, már értem, köszi.
-
momo2828
tag
válasz diablo1984 #175640 üzenetére
Az elmult 45k km alatt semmi nem erzodott. Elotte barmi tortenhetett, azok utan amiket tapasztaltam vele. Bar azt mondta az elozo tulaj, hogy csereltek mar.
Bar pedalon annyira nem erezni, inkabb a kormanyon. Csattogast sem hallok, es semmilyen furcsa hangot se.
Tarto bakokrol meg lehet mondani bontas nelkul, ha cseresek? -
momo2828
tag
válasz diablo1984 #175647 üzenetére
Köszönöm! Bakokat megnézetem majd. Injektorok gyári újak, 2 hónapja vannak benn. De a korrekciókra rá tudok nézni valamikor, ha az támpont lehet. Ha valamelyik hibás, akkor gariztatom maximum.
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Octavia 2 1,2 tsi.. ha nem veszed meg semmire
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Egy 4 eurós tömítés hazavágta a generátort. A generátornak nem tesz jót az olaj. A szénkeféken megtapadva a szénporral dörzspasztává alakul. Lerágja a rézgyűrűt a szénkefe alatt.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
#nemkellazneked #minekagond #egyhatszívótkeress
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Nálunk a cégnél 3 1.2 es tsi sokda octávia volt az egyik a 100ezret élte meg. (lánc szakadt gtk)
A másik kettőt 114ezerrel eladta a cég a skoda márkaszervíz javaslatára! Ez azért jelent valamit nem?
Mind a 3 volt gyári visszahíváson is. (valami turbó nyűg miatt, de ezt nem tudom pontosan)Renault power
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #175692 üzenetére
Van szélesebb lánc de ahhoz szélesebb lánckerék is kell, tehát a keskenyláncosra nem megy rá a szélesebb/erősebb lánc, így nem marad más mint az ismétlődő vezérléscsere.
Az injektorok nem olyan kényesek cserébe a szívósor kokszosodik, tehát bizonyos időközönként azt is pucoltatnod kell.
Én elengedném a dolgot inkább...
#nincsbennetarcsi
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #175688 üzenetére
Komolyan kell részletezni. 1.2 1305–1545 kg sedan vagy kombi? Kis hubraum sok lóerő gyenge konstrukció. Semmi értelme. Sajnálom ha ez megbant de ne akarj magadnak problémát. Előbb utobb meghasal mind.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #175692 üzenetére
Legutóbb egy éve láttam ezt az autót, akkor még száraz volt. Azóta valaki levette a kádat, látszik a piros sziló. Én a gyári szürkét használom.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #175701 üzenetére
Hát van egy 2002 1.8 benzines autom ami melos... 400 000 km futott imadom amig nem korrodal el megmarad.
Csaladi autó 2.5T benzin. Megy teszi a dolgát.
Asszony autoja egy kombi oktáv mar a 2. Motort nyuvi vele. Az első ki konyokolt. Nem szeretem.
Nem katalógus bol írtam ezt latom hallom 1.5 1.0 rengeteg a 60 k se eri meg sajnos.
-
momo2828
tag
válasz diablo1984 #175647 üzenetére
Ránéztem ma melegen az injektor korrekciókra, 0.0 és +/-0.3 voltak párban.
Mindenesetre kérek időpontot a szervizbe, és valamikor megnézik a bakokat. Ha meglesz a tettes, majd írok feedback, hátha másnak hasznos lesz. -
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Használat függő, ha gondos gazdája van az elejétől fogva akkor nincs vele probléma, de ez szerintem kb. 1%. Tény hogy kényes technika, garázs nélkül, napi gyilkolásra nem venném én se.
A láncot 150e km után cseréltettem, nem volt megnyúlva. A feszítőpatron volt a problémás, ezért néha becsörgött. Azóta minden ok, és mivel nincs okoskerék így nem volt egy hatalmas összeg a vezérlés csere, munkadíjjal 120k, és ez a teljes szett.
Ismeretlen előéletűt én se vettem volna egyébként.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
fesii
aktív tag
válasz diablo1984 #176650 üzenetére
Köszi Pár hónapja van meg....
Gondoltam hogy enyhén szólva is szőke nős kérdés lesz. -
seller007
tag
válasz diablo1984 #176969 üzenetére
Ha CBZA-ra gondolsz akkor az láncos. Én inném vezérlés cserére kapásból.
-
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #176969 üzenetére
Szerintem kevés bele, a golf 5 kombihoz a 122 lovas 1.4tsi épp elég, inkább nagyobb motorral keress octit.
-
seller007
tag
válasz diablo1984 #176978 üzenetére
van CBZA-n kivül másik 86lovas 1.2es TSI motor ? mi a kódja?
-
Qru
MODERÁTOR
-
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #196622 üzenetére
2.0 dízel két féle volt SDI 69 ló, PDTDI 140 ló a német wikipedia szerint.
Molnarpeter a nagy SDI tudó, szerintem itt a topikban leírta az általános tudnivalókat, vagy a milyen autót vegyek topikban is láttam már az információkat.(#196629) IntelKiller7:
Csak szűrőket meg olajakat rendeltem tőlük.
Ajánl hozzá lent az oldal egy vízpumpát is, azt is kellene cserélni a vezérléssel nem? -
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #196622 üzenetére
BJD vagy BST motorkód, talán az euro besorolás különbség. Kettőstömegű azt hiszem nincs. 8 szelepes, Bosch elemes, és láncos olajpumpás, mint a jó öreg 1,9 PD. Kb hasonló nyűgökre számítanék, mint utóbbinál, mínusz lendkerék és turbó.
-
tibbike01
őstag
válasz diablo1984 #211797 üzenetére
Nem lesz vele gond. Lényeg, hogy a 30ezres periód helyett 15ezrenként cseréltesd az olajat gyári olajszűrővel és gyári olajjal (Shell Helix Ultra AVL 0w20).
-
Corsa02
őstag
válasz diablo1984 #211797 üzenetére
Jól sikerült az Evo és az Evo2 is az 1,5 Tsi-ből. Felezd le az olajcsereperiódust, normális benzin és rendben lesz. 2023-nál gondolom az Evo 2-re gondolsz, egyelőre Salzgitter gyártja, Győrben novembertől készül, jók a tapasztalatok vele abszolút. (nekem is ez augusztus óta )
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz diablo1984 #211810 üzenetére
Megnézve a videót, itt is csak a 2-es és 3-as hengert kapcsolja le.
-
Corsa02
őstag
válasz diablo1984 #211810 üzenetére
Mindig a 2-est és a 3-ast kapcsolja le.
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen