-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Kneeßy #192852 üzenetére
Szerintem itt a 30-as lesz [link]
Viszont van néhány fajta ki kell keresni hogy melyik pontosanÉs talán ez jó bizonyíték
Az egyik a 30-ok közül 1J0122157N erre ezt találtam [link], képeket elnézve ez a cső az kis tüskés valamire megy rá[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
válasz Kneeßy #193203 üzenetére
A motornak is vannak bajai, párszor írtam már itt a szerelőm miket mondott. Alap lánccsörgés itt is... szereti folyatni az olajat, valamelyik motorkódú hengerfejét oitt gyártották MO-n azokk szériahibásak és reped a hengerfej.
Meg pár alap dolog ami a V6-al jár.
De még jobban félnék az Stronictól!.
Az isten mentsen meg tőle vagy legyen 1 milliód amit "mosolyogva" kifizetsz ha tönkrement. Ennyi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kneeßy #193212 üzenetére
Tiptronic, de értjük
A 320 LE.s volt csak tiptroniccal minden alatta Stronic volt ha jól emlékszem.
A v6 tdi a legrégebben reszelt motor a VAGnál , szerintem azzal lesz a legkevésbé problémád, pláne ha nem nyomod ki a szemét.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Kneeßy #193212 üzenetére
Pedig a váltó a biztosabb költség Az a baj a z S-tronic az sz.rik a az olajcserére meg a törődésre. Az 120e Kmnél is mechatronicás lesz stb.
Valami 4 betűs talán (CDXA) motorkód inkább A6-ban volt azt hiszem.
Jó a V6 de kéri azért a sok pénzes törődést. Ha épp nálad van ott Km-ben.A BMW Sor6 3.0TDI se rossz amúgy, a hangjuk is szép, nekem az is bejön (tesómnak olyan van 258le, 2012 530XD. A csapágyasodáson és a spontán gyulladáson kívül nem sokkal rosszabb motorok mint az Audi V6
Persze csak ha a motorról van szó, igaz a váltót megsiratnám ha olyanra lenne programozva az Audi 8fokozatos ZF-je mert a BMWjé nagyon jó karakterű. Viszont a hajtáslánc, kardán, difik,osztómű..... hajjajj milliók milliók| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kneeßy #193216 üzenetére
Azért ez nem agysebészet. El kell menni egy karikára a tulajjal és megtapasztalni a váltót. Ha valaki vezetett már automatát (minél több féle annál jobb) akkor érezni ha valami nem stimmt. Egy VCDS kommandós meg meg tudja mondani (persze ért hozzá ennyire) hogy milyen a DPF, EGR, befecsik állapota. Nekem még kardánnal v 4x4-gyel gondom nem volt VAGnál pedig a touaregem 450kval került hozzám.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kneeßy #193232 üzenetére
Ez a döntés fővárosi hatáskör és igen megtilthatják. Már most is vannak tiltások, igaz azok jelenleg csak szmogriadó esetén érvényesek. Kb ez lenne kiterjesztve állandóra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...