-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #203336 üzenetére
Havreom azt szokta mondani, az ő nyugalma megfizethetetlen.
Csaja bassza bele minden kátyúba, nem számít mekkora a gödör, és nem mozdít a kormányon.
Ha egy árok van előtte azon is megy át.
Bevásárláskor olyan helyre áll, ki se tud szállni.Parkoláskor felnit darálja, gumi tiszta dudor. Padka miatt
Amikor a 19" S line karcmentes felnit végig köszörűlné...
Kifizetnéd te is a másik autót inkább.
Ki se merem mondani a 4 gumi mennyibe volt rá 245/35R19 Conti sport contact 6A seatot haver mióta átadta, 2 év alatt 10 évet amortizálódott
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #203365 üzenetére
Az meg egesz jo, nekem 0.3 vt benne. Igaz sosem volt fujva bele.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz macilaci78 #203426 üzenetére
Hogy lehetett addig leplezni?
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #203481 üzenetére
Alpakát?
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #203581 üzenetére
Sokszor nincs olyan hideg, hogy gyorsan kiuljon a para, de az autonak azert ott a menetszel ami huti a motort... Ha nincs parasodas es nem fazol akkor felesleges a futes.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #203731 üzenetére
Jobb mint a pitbull.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gyula84
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204461 üzenetére
Elvileg bukod a garit ha beletursz vcds-el. Szervizlatogatas elott erdemes kikapcsolni es akkor nincs gond.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz macilaci78 #204517 üzenetére
Létezik a kerékre felpattintható szöggyorsulásmérő, ami kalkulált értéket ad az autó súlyával, áttételezésével karöltve.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #204553 üzenetére
Ez világos senki sem akar feles plusz költséget beépíteni, másik oldalról azért amikor odavisznek egy nem olcsó autót az legyen olyan tiszta, mint amikor odavitték. Nem kell patyolat legyen, de itthon a legtöbb embernek hosszú évekig kell dolgoznia akár egy 2-3 millió forintos autóért is akkor még szép hogy megbecsüli. Németben, Ausztriában más a pálya de ott is megbecsülik a fiatal autót.
Lehet én gondolom rosszul, de egy képet ad a helyről az általa elvégzett munka után visszaadott jármű milyensége.. itt elsősorban márkaszervizre gondolok ahol megkérik az árát és mégis olyan a munka amilyen, van kivétel.
-
iceQ!
addikt
válasz macilaci78 #204700 üzenetére
Köszi motorom az van, a lámpa maga a sz@r... Azt akarom csak cserélni
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #204753 üzenetére
Jah, idiota eu szabalyozasok...
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #204753 üzenetére
Nyilván nekem is az f1 jutott elsőre eszembe de épp azért írtam baromságokat mert érthetetlen számomra hogy az autó orrán lévő cuccok tervezése során nem gondoltak erre.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #204771 üzenetére
Mivel álltam 5 percet mielőtt vissza indultam simán lehet hogy addig lefolyt a hó valóban a radarról én meg a halszemrol szedtem le.
Visszagondolva amikor megálltam néztem a kocsi elejét de a rendszám feletti sávon láttam egyedül megtapadt havat és ott volt a halszem is.
Majd megnézem hol a radar és arra is figyelek. Elvileg az egy függőleges téglalap kéne legyen (kerestem) de nem emlékszem hogy az lett volna behavazva.
Mindegy is a lényeg hogy ez tervezési malőr úgy gondolom.
Önmagába a halszem se jó ha havas lesz mert oda érek valahova és parkolásnal nem fog látni.
A hátsó szépen elbújik a VW logó mögött, lehetne ilyen az első is.Amúgy se igazán örülök neki hogy ott lóg elől mert bárki bármikor neki koccan (biciklis gyerek stb) akkor rögtön első kamera csere kell. Gondolom nem 2 fillér.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204796 üzenetére
25 msec a frissitesi ido, a lapat miatt kb 1 sec-et menne vakon a kocsi. Na mosr ha palyan 200-nal fekeznek elotte es ezt csak 1 sec-el kesobb erzekeli az mar keso.
De igazabol mindegy, mert tul magasan lenne ott a radar amugyis ahogy irtak elottem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
aktív tag
válasz macilaci78 #204796 üzenetére
A fenti 25 msec-es példánál maradva, adott radar az autóhoz képest +/- 10 fokban, 160 méterig lát.
De fontos különbség, hogy a radar nincs kisegítve a kapott jellel vagy egy időre blokkolva van a jel. SW-esen meg lehet oldani, de ez nem prioritás és ezért is van elől a radar.
Az OEM-ek így is sokszor képtelenek normálisan kalibrálni az adott egységet csere után. -
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204804 üzenetére
Toredeke de joval tobb mint 25 msec meg ugyis.
Sajnos a leghulyebb userekre is fel kell keszulni, bolondbiztosnak kell lennie egyreszt. Masreszt meg pont nagy tempomal ertekodik fel a rendszer gyorsasaga es pontossaga, mert nagysagrendekkel gyorsabb a reakcio ideje mint egy embernek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204836 üzenetére
Lassan mesz, keves a menes igy jo a figyi is. Nem neztem, orultem hogy nem taposnak el a roman kamionosok.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #205487 üzenetére
A gyártók kezdik lejjebb adni, motorgyárban dolgozom mint mérnök, nem vennék ilyen motort, főleg nem a fűnyírót. Mondhatnak amit szeretnének, jellemzően azért vannak, hogy garancia lejárta után 1 nappal már megálljon a szekér és kelljen venned egy újat.
-
simonjoe
senior tag
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #205537 üzenetére
De van. Viszont tudok csak benzinnel menni vele, amikor nem segít rá az elektromos
Határozottan nagyon lehet érezni a különbséget amikor az amúgy 116 lóerős 330Nm-es villany nem dolgozik rá
De bőven élhető csak benzinmotorral is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Khaosz55
addikt
válasz macilaci78 #205617 üzenetére
Nekem ritkább mint 1 év az olajcsere, illetve nem vészes költség. A máski meg hogy én elszámolom az üzemanyag költséget és persze minden szerviz költséget aminek ha jól tudom a fél áfája visszaigényelhető, de majd megkérdem a könyvelőmet.
Ha plugin és tölteném, akkor kizárólag otthon aminek a költségét cégre nem tudom elszámolni és ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni. Persze jó mutatni a 2.5-3 literes fogyasztást, de ha már vételárkor kifizetem előre akkor hagyjuk is. Persze jelenleg 80FT az otthoni áram (mert 40FT-be nem férnék bele), de ez csak jelenleg van így szerintem. 10-12 évente szoktam autót cserélni. -
dozó
tag
válasz macilaci78 #205663 üzenetére
A bal oldalán mintha a motorháztető sarka, is feljebb lenne a sárvédőhöz picit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #205711 üzenetére
Kábelköteg csatlakozó ami megy a foglalatra - nincs égett érintkező?
Mikor beteszed az izzót, nem feszíti kifelé annyira a lemezt, hogy elmozduljon? [link] -
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #205711 üzenetére
Most kiporszívóztam a kocsit, a csomagteret is, de az oldalsó kárpithoz nem nyúltam. Megint nem világított a bal hátsó index. Nem foglalkoztam vele, indulnom kellett. Mire a Szerémiről a Camponához értem, menet közben megjavult.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205727 üzenetére
Ongyogyulo. Ha magatol megjavul akkor valami kontakt hiba lesz sztem megiscsak.
#nincsbennetarcsi
-
IOX
tag
válasz macilaci78 #205727 üzenetére
Lehet, hogy test hiba. Csak az irányjelzővel van probléma abban a lámpában?
-
IOX
tag
válasz macilaci78 #205733 üzenetére
Ha láttad a tolatólámpát akkor nem test hiba. Ami fura, hogy vészvillogónál műxik, (ez itt a nagy bökkenő)...ha jól emlékszem. Egyébként csak a hátsó irányjelző nem megy, néha, kemény szitu. Golf mindenféle alkatrészére gondolok, futómű, fék, váltó, kuplung stb. A Passat B5.5 cuccai jók a hasonló évjáratú A6-ba pl.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205775 üzenetére
Egy 20 eves kotlan nem zavarna, egy uj auton viszont nagyon. Btw ezert nem megyek be a varosba Bubival csak ha muszaj. Sajnos igy is van rajta 1-2 parkolasi serules.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #205733 üzenetére
Végülis csak 10-es pakkban adtak izzót a Kaufferben, így volt 790 Ft.
Kicseréltem a két index mellett még kettőt és egy üres foglalatba is tettem egyet.
A csatlakozókat lehúztam, fényes, passzos mint, a fém tüskék is a foglalatban. Az izzót nyomó lapos lemez is feszesen tartja az izzókat.
Az összes foglalatban világít az izzó: indexek, féklámpák, helyzetjelzők, ködzárók, tolatólámpák. Meglátjuk, mennyire lesz tartós állapot.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205778 üzenetére
Lemez serul azt javittatom a kisoregen, ha muanyag azzal mar nem foglalkozom.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #205778 üzenetére
Nálam ez olyasmi kérdés, hogy mennyi időbe telt összerakni a pénzt a bódéra, nyilván ha dolgozik érte 1.5-2 évet valaki akkor jobban megbecsüli, mintha 2-3 hónapot dolgozik és vesz kis értékű bódét. Aztán mondhatja az autószerelő, mit számít az a rozsda, horpadás.. persze meg kell dolgozni érte, aztán fenntartani az állapotot.
-
1stVikman
senior tag
válasz macilaci78 #205781 üzenetére
Teljesen mindegy, mennyit dolgoztam érte, de nem azért van, hogy más, vagy akár émn összeb@sszam.
Lájk!
És általában kisebb értékű vagy rosszabb állapotú autó az elkövető, aki pont lesz@rja, hogy az övé is kapott. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205960 üzenetére
"városban is lehet a féket kímélve menni."
Lehetni lehet, de inkabb nem kene.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205960 üzenetére
Ha nem automata es finom a pedalkazeles es nem mesz gyorsan akkor kitolhato egeszen. Sot ha csak a kezifeket hasznalod...
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205963 üzenetére
Lehetni lehet, csak a dugoban mas is at szeretne jutni a lampan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #205963 üzenetére
Azt passzolom, nalam kulon dobfeket mukodtet a kezi mint a BMW-nel.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205966 üzenetére
Egyutt jar a ketto, ha valaki elkezd kiguritani, akkor a mogottejovo nem tudja atugrani.
-
Bogyo1972
újonc
válasz macilaci78 #206111 üzenetére
JHV van benne és és JHT kellene elvileg,de nem ez a lényeg hanem hogy produkálhat e ilyen hibát.
-
Bandit21
addikt
válasz macilaci78 #206257 üzenetére
Felhívtam, Kecskemét azt mondta mindenképp olajat cserél. Ezután jöttem ide, hogy nem értem. Ősszel Szeged azt mondta nem kell, innentől elválik az olaj és az egyéb kötelező. Épp azért hívtam fel Kecskemétet hogy legyen több helyről infóm. Mert míg pl Kecskemét helyesen azt mondta hogy az id3 egészen 2 éves koráig nem kell menjen, km figyelés nélkül, addig pl korábban Szeged azt mondta rá, hogy 1 évesen kell vinni és 100-120 ezer Ft lesz a szerviz...
Több autóval több helyről több félét mondanak. Én meg nagyon szívesen fizetek ki mindent rájuk ami kell, vagy segíti hogy hosszú távon problémamentesen használjam őket minél nagyobb eséllyel.
De jelenelg ott tartok, hogy ha nem figyelek és ellenőrzom több helyről amit mondanak akkor:
Ősszel lett volna egy Szegedi köztes cserem majd 90 ért ami végül 65 körül állt meg amikor oda toltam a környék összes többi szerviz ajánlatát ami olcsóbb volt (-25 ezer)Ősszel csinált volna Szeged egy 100 ezres szervizt az id3 ra pedig az csak 2 évesen kell és akkor is morcos leszek ha a pollen csere 100 ezer lesz de mást nagyon nem tudok elképzelni (-100 ezer)
Most pedig a Kodi ba Kecskemét (aki azért van képbe mert az id3 al viszont ők mondták meg a tutit) simán cserélné a fel éves olajat amire amúgy a telefonba azt mondták hogy pollen szűrővel 120 fék folyadék cserével meg 140-150 lesz.
Ha ebből le szedem a motor olajat akkor az megint vastag 100 ezer lassan(-90-100 ezer)Szumma ott vagyok hogy ha mindig elsőre csinálom amit mondanak és nem nézek utána akkor elment 230 ezer Ft kb. Mert drágább az olaj, mert szerviz van amikor nem kéne és olaj csere van bár valószínűleg nem kéne hisz "most volt".
Értem én hogy feltehetően azt hiszik hogy lottón nyertem a pénzt, vagy otthon nyomtatom magamnak, hogy van két 2021 és "új" autónk de sajnos nincs így, nemhogy 230 de 23 ezer Ft miatt is inkább kérdezek, utána megyek telefonálok. És itt nem arról van szó, hogy nem költom rá amit kell, hanem hogy azt költom rá amit kell/ jó nekik.
Írtam a Pohu nak, ok majd megmondjak.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #206261 üzenetére
Akkor ez kicsit olyan, mint a 80-as években a középső, szélvédő pot fék lámpa.
Eleinte tiltani akarták.
Aztán végül az kötelező lett.
Nem értem az ilyet. Akinek nincs DRL, annál nem baj, ha világít a hátsó lámpa?
Akkor megpróbálom azt a minimum érzékenységet, amit más is ajánlott. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #206350 üzenetére
Pedig ha van autoja adhatna nekem egy ezrest. Elvegre egy auto fenntartasa mellett bele kene fernie
-
S-eye
senior tag
válasz macilaci78 #206392 üzenetére
13.86V járó motor mellett.
Viszont a kormány tekergetés nem segített. Kb fél óra üresjárat után hallottam, hogy felpörög a ventilátor magasabb fordulatszámra. Utána többször is előfordult. Lehet akku gond? Vagy esetleg biztosíték?
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206350 üzenetére
Csak ha a szarrágást velünk szeretné legalizáltatni.
Mindenki arra költi a pénzét amire szeretné.
Sőt az autóját is úgy tartja karban, ahogy szeretné (illetve a szabályok és törvények megkövetelik).
De ha nekiáll veszekedni azért, mert neki nem tetszőt mondunk, akkor ne már ne...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206399 üzenetére
Jellemzően oké a válaszod.
Kihagytad azt, hogy ha már úgy is csereérett idén és nem vagy benne biztos, hogy a garid ugrik-e vagy sem, akkor ugyan miért fáj idő előtt cserélni?
De nem, nem akart idén cserélni, innen jött a pénztárca.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206421 üzenetére
Nézd. Igazából, ha egy gyártónak van egy garanciális feltétele, akkor annak kell eleget tenni, akármilyen hülyeség is.
megbeszéltük mit értettem félre. Menjünk tovább.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gubabela
senior tag
válasz macilaci78 #206421 üzenetére
+1
Magamból kiindulva abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy 4 évente le tudom az autót cserélni egy újra. Ennek ellenére kértem a szervízt, hogy évente cseréljenek olajat és szűrőt is, mert nem akarok kiszúrni a következő gazdájával, esetleg ha úgy adódik akkor az is előfordulhat, hogy mégis megtartom. A cégessel más a helyzet. Ott akkor viszik amikor kiírja a szervízt vagy utána amikor van rá idő, plusz a kötelezőn kívül nem kap extra olajat. Dpf-re sem figyel senki, mégis 380e km-t tett meg eddíg hiba nélkül (a kotelező cseréket leszámítva költségmentesen, szintén vag caddy) -
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #206462 üzenetére
Reméljük, hogy legalább két havonta egy olajcsere belefért a 550km-es kör előtt vagy után.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...