Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz ESP #36416 üzenetére

    annak vissza kereshető az elő élete nem?
    nem ismerem a kocsijait asszem van egy allradja régi meg egy b5 pasztája talán.

    de amire neked kell sor 4 inkább :B
    arra is végtelen pénzt ellehet locsolni de legalább ott látványosabb lesz az eredmény.

    de ha tényleg hosszú távon útazós kocsi kell, mindenféle buzgera mentesen, akkor érdemes ilyeneket nézegetni, kb ahogy Mágus is mondta.

    de ha nem mész sokat és fél hobbi szinten kell kocsi akkor turbos benzines, a kasznit meg ami szimpatikus.

    az a baj mint ahogy mondtam, hogy bejön egy HF csőcs meg egy adagoló csőcs az mindent számolgatva olyan 500k gyorsba akár 1 hónap alatt, és után még a váltó kérdőjel, az is bepusztulhat, ha nincs szerencséd (multi-t feltételezve) elkopnak a kúp kerekek, meg elötte már a lánc is elkopott, akkor váltó cs... vagy is a bele biztos, ha szerencséd van az indító sor, meg az elektronika maradhat, (olaj pumpa is elkopik, ált a fém sprödtől..), akkor ott vagy hogy a te régid inkább ott hagyod a váltósnál és hozol egy másikat, Gárdonyba van egy srác csak multizik (lehet hogy trippel is foglalkozik... erre már nem emlékszem), de nyáron a garázsba 10-15db multi volt nála szervízre alkatrésznek mutogatni stb... olyan 400-500 egy rendbe rakott darab :U
    és relatíve olcsó... 100k körül megy csak a lánc gyári újba.

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák