Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz focvis #108233 üzenetére

    1. Hengerkapcsolás nélküli. SV-t nem lehet kapni ACT-s motororral.
    2. Csak vonatoknál és hosszabb ciklusú lámpáknál, araszolgatásnál nem használom.
    3. Budapesti

    Városban rövid távokon(<5 km) jellemzően 10l körül iszik, közepesen 8(>5 km), Ferihegy-Gödöllő táv M0-án oda-vissza 6l. Rengeteg eső miatt az elmúlt másfél-két hétben légkondi is be volt kapcsolva. Egyelőre még csak normal üzemmódban használtam az autót, majd megnézem milyen hatással van a fogyasztásra Sport és Eco mód.

    Kedvezmény maradt a 9,3% listaárból.

    (#108238) rob210 Eddig többnyire megvagyok elégedve vele. Nagyon tetszik hogy az autónak van egyfajta finomsága, jók a használt anyagok, jók a kapcsolók és azok kapcsolási hangja, rekeszek finoman, lágyan nyílnak, istenes az alányesett kormány is. Minden logikusan van elrendezve és semmi nincsen agyonbonyolítva. Praktikus, rengeteg a tárolórekesz, lehajtott hátsó üléssorral óriásira bővül a csomagtér.

    Asszisztens rendszerekről:

    - Holttérérzékelő: kifejezetten jól jön amikor csurom vizesek az oldalsó tükrök, besorolásoknál sokat segít. Ha másra éppen figyelmetlenség miatt ráhúznád a kormányt, akkor elvileg automatikusan visszakormányozza az autót. Ez utóbbit még nem állt módomban kipróbálni.
    - Kiparkolási asszisztens: tolatáskor figyeli mögötted a keresztező forgalmat, ha jön valami akkor hosszan sípol egyet, az infotainment rendszeren meg mutatja melyik irányból. Amúgy meglepően messzire elradarozik, az 50-60 km/h-val érkező keresztező autót kb. már 10-15 méteres távolságból is jelzi.
    - Park Assist(automatikus parkolás): párhuzamos parkoláshoz tökéletes, pikk-pakk beáll mértanilag pontosan, merőleges parkolásnál viszont lassúcska, sokat tili-tolizik a rendszer.
    - Adaptív sávtartás: 65-70 km/h felett kapcsol be, pályán gyakorlatilag elvezeti saját magát a gép, de ha leveszed a kormányról a kezedet akkor 5 mp múlva kikapcsolja magát és irány a szalagkorlát.
    - Adaptív tempomat: fékez-gyorsít, az viszont rettentő zavaró hogy kanyarívben a másik sávban haladó nagyobb járművekre rá tud állni és elkezd fékezni indokolatlanul, a mögötted jövőnek meg váratlan WTF pillanatokat okozol...

    Van még dinamikus fényszóró szabályozó rendszer is, ami kimaszkolja az előtted haladót és szemből érkezőket, de ezt még nem próbáltam.

    Ami egyértelműen hatalmas negatívum az az összeszerelés minősége. Jobb hátsó ajtónál lévő műanyag küszöb nem volt jól összepattintva, műszerfal utasoldalán oldalt ahol kulccsal lehet ki-be kapcsolni a légzsákot szintén nem volt rendesen összepattintva, vezető oldali lábtér világítás nem működik és most elkezdett zörögni a szenzor doboz is. Szuper autó, nagyon jó vezetni, de ne essen szét már ilyen hamar bameg...

    ...

Új hozzászólás Aktív témák