Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz tibi666 #10018 üzenetére

    anno merci, renault és az olaszok (de vwis, hogy ontopic legyek) is uott csusztak el japánnal szemben: elektronika, minőségbiztosítás, gyártástechnologia. Néha mármár szánalom/röhej volt egy egy alsó kategóriás francia kocsi minőségbiztosítása, ők jutottak tippem szerint legmélyebbre.

    mostanra aztán a legtöbb helyen sokszor japán segítséggel helyrerakták a dolgokat, ezzel amúgy véleményem szerint a legversenyképesebb termékeket előálító autógyártók újra a tradicionális europaiak lettek(lesznek). Persze erről a japok is tehetnek, 10éve elképzelhetetlen lett volna Toyota ami 100.000km után el kezdi enni az olajat, vagy 150.000km után tuti a turbócsere.
    pl, hogy Lagunanal maradjak tessék beülni egy 9milliós Renault Laguna GT DCIbe meg egy hasonlóan extrazva 10misis Avensisbe, az avensis ronda, unalmas, lagunahoz képest kényelmetlen, a laguna szép, élménykocsi, kényelmes. ja és elvileg megszünt új dciken a hírhedt porlasztócsúcs szériahiba is.... :)

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák