-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #186924 üzenetére
Masok meg azert veszik, mert ugy ingyen lehet a munkahelyuk korul parkolni, igy csokkentik a munkabajaras koltsegeit es ezt beleszamitjak az auto vasarlasakor. Tehat a piacra biztos lesz hatasa, ha megszunik ez a lehetoseg.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187014 üzenetére
Tokeletes pelda, hogy a DRL miert nem hulyeseg es hasznalni kell amikor lehet
Amugy a magas fenyuek altalaban magasabb homersekletuek is, 2700K helyett 3000K, ami miatt gyorsabban elfogy az izzoszal. A vastagabb izzoszal pedig nem megoldas, mert akkor nagyobb lenne a fogyasztas ugyan olyan fenyero mellett, marpedig a teljesitmeny korlatozott, csak 55~60W lehet, emiatt nincs megoldas erre a problemara.(#187014) macilaci78: Ha latni szeretnel, akkor megfontolando lehet egy utolagos DRL is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187039 üzenetére
Szerintem meg lehet azt is oldani.
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #187077 üzenetére
Elozesre.
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187111 üzenetére
Hat, ha tudod magadrol, hogy felelotlenul vagyany vagy, akkor valoban nem valo neked eros auto, de mondjuk gyengenel is veszelyes.
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187113 üzenetére
Ne haragudj, de ez egy hulyeseg. Akkor veszelyes az elozes, ha nem tudod idoben befejezni vagy nem marad eleg biztonsagos tav a be nem lathato utszakasz elott(mert barmikor felbukkanhat egy szembejovo). Attol meg, hogy te veszelyesnek gondolod egyaltalan nem biztos, hogy az.
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187115 üzenetére
De ha a szerpentin hajtukanyarja utan, az egyenes szakaszanak elso harmadaig be tudod fejezni az elozest, akkor nem fog kozel kerulni egy felbukkano szembejovo sem, mert neki a 2/3-at kene megtenni, ugyan ugy kb 10-15 km/h-rol felgyorsulva. Es egyaltalan nem veszelyes.
Ha 110 lovas autom lenne, akkor en meg azokat a manovereket gondolnam veszelyesnek, mint amiket te a 140-nel meg epphogy megengedhetonek tartasz. Ez ilyen, nehezen lep ki az ember a sajat tapasztalatainak buborekjabol. Teljes indukcioval bizonyitani is lehetne ezen az elven, hogy meg kell tiltani az elozest. Ezert is nem szabad ilyen teves feltetelezesekbol kiindulni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187117 üzenetére
Sajnos csak vizszintes utban tudsz gondolkodni
Te a hajtukanyaros szerpentin emelkedojen(10% vagy feletti emelkedo) a 60 loerovel orulsz, ha felgyorsulsz 40-re, mire elered a kovetkezo kanyart. Na pont az ilyen autokat akarjak masok megelozni. De a 140 lovas autod is hasonlo, csak az mar epphogy eleri talan a 80-at. Egy eros autoval meg siman megelozol egy ilyen autot kozben.Ha meg mindegyik autoval ugyan ugy elozol, az azt jelenti, hogy neked tenyleg felesleges az erosebb auto, mert ugysem hasznalod ki.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187120 üzenetére
Ha neked oda egy 60 loeros auto eleg eros, akkor szinten...
(#187119) gzbotii: En mondjuk francia alpokban autoztam sokat, meg fogok is, ha vege lesz a lezarasnak. Altalaban evente tobb ezer km-et megyek ott 1km folotti magassagokban. A szerpentinen az ilyen 60 loero mindenre eleg embereket kettesevel lehet elozni kanyaronkent. Sajnos pont a hetkoznapi utakrol nem csinaltam videot, csak olyanokrol amikor elegge durva volt az idojaras stb., de akkor nem az auto teljesitmenye a donto.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187462 üzenetére
Igen, telinel feltetlen az ujat erdemes hatra rakni, mivel annak nagyobb a barazdamelysege es jobb a tapadasa, igy csuszos uton nem a hatuljat fogja eldobni a kocsi, amit sokkal nehezebb megfogni. Ha nyarias tel van, akkor megcserelheted, de havas/latyakos/jeges/csuszos idoben a jobb legyen hatul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187489 üzenetére
Ha par perc alatt felmelegszik akkor az igencsak gyorsan tortenik.
Allofutesrol van szo, szoval ott nem jar a motor. De nyilvan, tul lassan es tul gyorsan felmelegiteni nem jo, mert gyorsabban kopik a motor, elobbinel az alacsony homersekleten eltoltott sok ido miatt, a masiknal a nagy homersekletgradiens melletti nagyobb erohatasok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187498 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187506 üzenetére
Hat, nagyreszt szerencse kerdese. En eddig csak nyulat kaptam el autopalya belso savjaban. Meg elotte kb 8 evvel fouton kutyat.
-
Reggie0
félisten
válasz Bdanyy #187543 üzenetére
Nekem nem gond, en eddig is rollereztem rovidebb tavon, csak labbal hajtos a mostani. Osszel/telen meg okes, de nyaron nem kellemes szetizzadni magam. Itt az a baj, hogy a kornyeken nincs szabad parkolo, hiaba berlem az autot egyszeruen negyed ora keringes minimum mire leparkolok vagy olyan messze kell parkolni, hogy akkor meg minek mentem kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #187622 üzenetére
Lehet. Nekem lentebb volt ilyenem belteri muanyag volt a masik oldalan, azt nem lehetett 2 oldalrol javitani, idovel vegigrepedt vizszintesen az egesz uveg. Viszont kivulrol is szepen megcsinalta, alig lehetett latni, csak hat vegeredmenyben nem volt hatasos a javitas, a repedest nem allitotta meg.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #187718 üzenetére
Hat, kezdetnek el kene donteni, hogy motorfordulatszam, teljesitmeny vagy sebessegfuggo a razas. Ha a kettostomeguvel van gond, akkor nagy teljesitmenynel es kisebb sebessegnel, pl. eros emelkedonel is ki kene jonnie a problemanak, mert ott is megvan az az ero, ami osszenyomja a rugokat. Ha motorfordulatszam fuggo, akkor elvaltva el kene muljon a problema (ugyan igy kettostomegunel is meg kene valtoznia a sebessegfokozattol fuggoen). Probald ki, hogy padlogazas gyorsitas illetve satufek utan visszagyorsitva/lassitva a problema erosodik vagy esetleg csillapodik. Persze ez nem 100% kizaras, de azert abban segit donteni, hogy melyik alkatresz az eselyes.
En szerintem inkabb a felfuggesztes es a kerekek alkatreszeire gyanakodj. Kerekagy, feltengely, rugok, lengescsillapito, lengokarok, egyeb gumi alkatreszek(harang, szilentek).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #187721 üzenetére
Na ilyenem volt nekem is. Probald ki, hogy leszedeted a kereket es visszarakatod. Valamint azt is, hogy leszedeted, centiroztatod es visszarakatod. Ha a szerelessel elmulik, akkor a tengely es a felni nem kocentrikusan fekszik fel, illetve ahogy az utesektol elmaszik a felni a kerekagyon attol valtozik, hogy mikor raz. Nekem ez volt, egy evig kergetett az oruletbe es attol is fuggott, hogy melyik felniszett volt fent(meret ugyan az).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187728 üzenetére
Es raadasul nehez jo szakaszt talalni M5-on. M4 uj, de az gyarilag beepitett hullamokkal rendelkezik, ami a fent emlitett sebessegeknel mar erezheto lesz. M6 tavolabbi szakaszai olykor egesz jok szoktak lenni.
-
Reggie0
félisten
Mondjuk az nekem eleg fura szoveg, hogy nem lehet kiegyensulyozni. Mindent ki lehet, csak elegendo sulyt kell pakolni ra. Vagy nagyon szar a gepe. Eleg sok a kokler gumis, nekem volt amelyik be akarta adni, hogy ha ketszer rakja fel a centir gepre akkor masodikra mar nem lesz jo a kiegyensulyozas es elolrol kell kezdeni, mert osszevissza fogja mutatni a gep... Jo mondjuk 8 altalanos se kell a centirozashoz, pedig egy kis fizika tudas nem artana hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187777 üzenetére
"A legkörnyezettudatosabb jármű egyszemélyes lenne, hiszen a munkába igyekvő emberek általában egyedül ülnek egy másfél tonnás 5 személyes vasban."
En inkabb egy Bac Mono-ra szavaznek, az nincs 700kg se
#187779 Qru: Sot, nem csak a hatasfokot rontja az allando toltes, hanem az akku elettartamat is csokkenti. Nem szeret allandoan toltofeszultsegen lenni, raadasul a 14.4V igazabol a normal toltesi feszultsege egy savas akkunak, ha csepptoltesre van szukseg, az mar csak 13.8V szabadna legyen, de az egyensulyi feszultseg(se nem tolti, se nem suti ki) ennel is lentebb van. A 14.4V is onnan jon, hogy ott meg nem indul meg szamottevoen a gazkepzodes, azaz a maximalis legnagyobb ertek, ahol az elektrolitot nem kezdi rohamosan bontani, tehat igazabol nem egy olyan ertek ami hosszutavon kene viselnie.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Amig a kornyezetvedelmi eloirasokhoz nem lesz elettartam teszt ez nem is fog valtozni. No meg azert tegyuk hozza, a motort nem a varos kozepen ontik, tehat ha meg nem is csokken kornyezetvedelmi szempontbol a karokozas, a kibocsajtas helye legalabb megvaltozik.
Igazabol az allamnak se erdeke, hogy sokaig legyen meg egy autod, mert a vasarlas porgeti a gazdasagot es tunteti el a penzed, igy muszaj berrabszolganak maradnod No meg lehet apro lepesekben felszalamizva a megfigyelo/feketedoboz szarjaikat bevezetni, azt eszre sem veszed es 10 ev mulva mar olyan kocsid lesz, ami kornyezetvedelmi birsagot rogton levonja a bankszamladrol, ha belefingasz az ulesbe.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187789 üzenetére
Ilyen is van. Azaz konkretan nem a gombot nyomja meg, hanem a CAN buszon kiadja a parancsot, mintha megnyomtad volna a gombot. Hatranya, hogy a legalitasa kerdeses, nemet teruleten meg tuti illegalis, ott mar az is baj, ha a merci csillagot lecsereled flexibilisre es nincs meg a TUV papirja, nem hogy az auto rendszerbuszaba belekontarkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat attol fugg, gariban meg is csinaljak a dolgokat? Mert a magyaros gari, miszerint, ha barmi baj van, kitalaljuk miert nem garancialis, nem igazan eri meg.
(szvsz, ha nemet fizud van, akkor a helyedben en azt mondanam megeri. Ne a kocsi ertekehez viszonyitsd, hanem a fejfajashoz, oraberedhez es a varhato koltsegekhez.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Azert arrafele ezek mashogy mennek. Baratom autojat osztrakoknal kompresszoroztak meg, itthonrol mentunk ki. Ugy cirka 6 millas szamlaval, siman hazakuldtek, meg azt sem hagytak, hogy ott helyben laptoprol elutaljuk. Es ez egy kis amerikai autos szakszerviz volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187842 üzenetére
Szerintem jol mukodik, batran hasznald.
nalunk inkabb _/_/ alakja kene legyen, de attol is fugg, hogy milyen tavon nezzuk a ket / jobb felso csucsa nagy tavolsagban osszeer. Sokan ezt beallitjak ilyen hulye alakba, hogy a bal lampanak a jobb felso csucsa osszeer a jobb lampa bal also szelevel, de az hibas.
_/
_/
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen